Spring naar bijdragen

Woensdag 7 februari


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ENKELE WINTERSE BUIEN, MORGEN MOGELIJK SNEEUW

Vanmiddag is het wisselend bewolkt en er vallen enkele winterse buien. Tijdens opklaringen ligt het kwik rond 5 graden, tijdens stevige buien koelt het af tot dichtbij nul. Het kan tijdelijk glad worden!

Vanavond en vannacht gaat het licht vriezen met uitersten tot -3 of -4 graden. Langs de kust blijft het minder koud. Daar blijft de kans op een winterse bui bestaan. Het kan overal glad worden door bevriezing of winterse neerslag.

Morgenochtend neemt de bewolking vooral in het zuiden van de regio toe. Ten zuiden van de lijn De Panne - Oudenaarde is bovendien kans op enige sneeuw. Mogelijk dat deze sneeuwzone nog wat verder noordwaarts weet te trekken. Elders blijft het meest droog bij temperaturen rond +3 graden. Tijdens sneeuwval ligt het kwik rond nul. De oostenwind is meest matig, met een windkracht 3 tot 4.

Donderdag trekt een aktievere storing naar het noordoosten. De wind draait geleidelijk naar zuid tot zuidwest. In de loop van donderdag stroomt zachtere lucht binnen. Uiteindelijk wordt het donderdag 8 graden. In onze regio valt de neerslag meest als regen, in de koude lucht is ook tijdelijk sneeuw mogelijk.

Na donderdag blijft het wisselvallig en vrij zacht voor de tijd van het jaar. De winterkou blijft tamelijk dicht in de buurt, al hoeven wij echter niet te verwachten dat de schaatsen binnenkort uit het vet moeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allemaal!

RAF Trio, van harte gefeliciteerd!
Dit is een surprise party voor jullie.
Ga lekker op jullie versierde stoel zitten en neem een glas ranja met een rietje.
Iedereen neemt vandaag een kado mee waar je met z'n drieën van kunt genieten.

De ranja en de slingers zijn van mij, en de fonduepan.

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom lukt tweemaal aanpassen,niet?

Ik ben gisteren dus gewoon onbeschaafd vroeg gaan slapen, Twan. Geen appelmoes, gwoon in slaap gevallen op de bank. Het is niet zo dat ik een excuus nodig heb om te gaan drinken. Een vallend blaadje is genoeg maar ik had het gisteren inderdaad wel een beetje gehad.
Dochter 1 neemt de benodigheden mee dus als iemand zin heeft in Indias eten, jullie zijn welkom.

Vandaag gelukkig een vrije dag, mijn schouders doen nog steeds pijn dus kruip ik zometeen lekker in bed met een grote pot thee en een goed boek.

Ik zag dat Cato ingelogd is. Ik hoop dat ze weer terugkomt bij ons.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag.

Ik ga er maar van uit dat de R van het RAF trio ook nog ADB is. En daarom :musicnote: :musicnote: :musicnote: voor jullie en alledrie ook nog een :present: :present: en een :present: .
Op naar het dubbele.

Nog even voor de nieuwere mensen op dit forum: RAF staat voor Rufus (die hier niet vaak meer schrijft), Anna en Ferry, die alledrie gelijk op gaan met ADB-zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Koh voor de uitleg.
Ik was vergeten waar raf voor staat.
Gefeliciteerd Trio met jullie jubileum.

Het landschap ziet er met een dun laagje sneeuw bedekt schitterend uit.
Ik maak me uit de voeten.
Allemaal een goede dag gewenst zonder drank.

Rudy..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Anna en Rufus, proficiat. Alle anderen bedankt, inderdaad ik voel me top en glim van trots. Als ik nu terug kijk op het afgelopen half jaar. Dan kom ik best vaak de angst tegen het niet te redden. En dan toch elke dag het volgehouden. Ik heb me vooral aan Anna opgetrokken en niet te vergeten Koh. Met Anna had ik altijd zo iets van, neen ik wil niet toegeven, om haar voor te laten gaan, ik wil samen op gaan. Van Koh geleerd, dat het altijd alleen maar positieve dingen opleverd, al merk je ze niet meteen.
En dat drank niet je leven hoeft te bepalen. Ook ben ik sterker geworden door de gebeurtenissen rond de jaarwisseling en de problemen rond ons huis. En heb ik ervaren, dat drank echt niet nodig is. Voor degenen die nu net zijn begonnen, hou vol, echt het leverd zo veel moois op, een leven zonder drank.
BamBam ook jij bedankt voor je lieve steun. Verder iedreen die ik vergeten ben, BEDANKT.

Ik ga vanavond dan ook met een trots gevoel, naar de AA.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rosie,
je weet hoeveel ik dronk voordat ik op het forum kwam, mijn hoeveelheden zijn tot op de dag van vadaag met zeker 2/3 afgenomen, nee ik sta nog niet droog en heb nog even te gaan, maar mede door de steun van jou ga ik elke dag opnieuw het gevecht in de keuken aan.
Thanks!!!!!!
liefs de kok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rosie,
gewoon mee blijven kletsen hoor.
Ik begrijp je reactie wel hoor, maar ik zat gister hier zo met kromme tenen achter de pc en dat is weer een leer moment voor mij.
Ik moest ff weg en er werd me net als jij een wijntje aangeboden.
Ik heb hem al te graag naar binnen gekloekt en de rest van de fles ook.
Dus wat gaat aangebrande Miek hier nu in het vervolg mee doen?
Gewoon als ik weer boos word, iedereen welterusten wensen, uitloggen, stoom afblazen en naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...