Spring naar bijdragen

knuffie is al heel wat beter en klaar voor het opnieuw onveilig maken van het forum, hihi!!


knuffie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,
Ik weet dat het niet de gewoonte is om zo vroeg een nieuw dagdraadje te starten maar ik heb het hier door ziekte zoveel moeten missen dat ik nu toch eens een veel te vroeg draadje start!! Ik hoop dat het me vergeven wordt!!!

Ik voel me al heel wat beter door mijn medicamenten maar als ik te lang uit de zetel blijf, voel ik me nog een schotelvod!!

Voor het RAF-trio van gisteren een hééééél dikke proficiat en ik hoop dat ik jullie kan volgen!!! Ik heb aan vooral anna en ferry al veel gehad! Sorry, rufus, maar met jou heb ik weinig tot geen contact gehad maar daarom zijn mijn felicitaties niet minder, hoor!!! Dus voor alledrie, hier komt het!!:musicnote::musicnote::musicnote::heart::heart::heart::sun::sun::sun::moon::moon::moon::present::present::present:
Een heel dikke knuffel voor alledrie van knuffie uit west-vlaanderen!!!!!

Knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Knuffie, blij dat je je weer wat beter voelt. Ik begin ook langzamerhand iets minder dicht te zitten, maar over is het nog niet. Bedankt voor de felicitaties, en dat je ons maar stug mag volgen.

Iedereen een fijne dag vandaag, en ik hoop dat de sneeuw wacht tot ik thuis ben! Valt dat te regelen Twan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weeralarm

Waarschuwing ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Toelichting Om 09.00 uur gaat het van het zuidwesten uit sneeuwen. Om 12.00 ligt de voorste begrenzing van de sneeuw op de lijn Haarlem-Enschede. Vanmiddag breidt de sneeuw zich verder naar het noorden uit. Er valt gemiddeld 5-10 cm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag,

Knuffie, fijn dat je je weer wat beter voelt en weer hier komt. Ook overdag weer?

Hier nog geen sneeuw maar wat niet is kan nog komen, hè? Van mij mag het overwaaien hoor. Moet er vandaag nog een paar keer te voet op uit. En als er dan sneeuw ligt merk ik toch wel dat de jaren ook aan mij niet voorbijgegaan zijn. Kan nog wel een met een soort van weemoed terugdenken aan de "onkwetsbaarheid" van de kindertijd. Toen was het ook al vallen en opstaan maar dan letterlijk en zonder noemenswaardige kwetsuren. En kou deerde me toen ook niet. Urenlang buiten spelen in de sneeuw, heel af en toe even naar binnen om koude handen en voeten bij de kolenkachel te warmen en dan zo snel mogelijk weer naar buiten om maar niets van de pret te hoeven missen. Nu heb ik het al koud als ik naar buiten kijk. Maar goed, ik troost me met de wetenschap dat we richting het voorjaar gaan.

Iedereen nog weer een fijne dag gewenst en tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal. Het is hier bewolkt en warm. Hoewel ik het weer in Brazilië heerlijk vind, zou ik vandaag best in Nederland willen zijn. Ik heb sneeuw altijd heel leuk gevonden maar ik herken me ook heel goed in het verhaal van Kohtje. De jaren tellen toch en je moet als jongere oudere oppassen niet te vallen. Maar aan de andere kant: als je nuchter bent gebeurt dat ook weer niet zo snel.

Lucas en Maria: succes met weer een droge dag. Over enige tijd zullen jullie je heerlijk gaan voelen. Althans dat is mijn ervaring.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het nu licht aan 't regenen. Deze morgen in eigen dorp bijna 45 minuten gereden met auto naar een ziekenhuis (vader moest daar zijn voor een onderzoek)over een afstand van in vogelvlucht van nog geen 3 km. Kwam het door de sneeuw ? Nee ze hadden op deze prachtige dag besloten wat bekabeling langs de weg te leggen, Waardoor het verkeer over een rijvak moest en de sneeuw hielp natuurlijk niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucas en Maria,

En dat je je weer heel lekker gaat voelen is een grote valkuil. Want al te makkelijk ga je denken dat het allemaal nogal mee viel en dat de situatie niet zo ernstig is als je aanvankelijk dacht. Misschien gaan sommigen wel denken dat ze helemaal niet verslaafd zijn en dat ééntje geen kwaad kan. Zie je valkuil. Eéntje kan wel degelijk kwaad want voor je het weet zit weer op de bodem van de put met spijt als haren op je hoofd dat je die ene niet hebt laten staan.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom net precies van de Aagroep en ben blij er heelhuids te zijn afgekomen want het is een zooitje op de weg.
De sneeuw is over gegaan in ijsregen en momenteel is het droog en dooi weer.

Ik werp me op enkele huishoudelijke taken en ga daarna wat leuks voor mezelf doen.

zie jullie later wel weer.

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...