stien Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Thats the spirit!!! Volhouden en doorgaan, blijven schrijven tot jullie bui over is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 kotje van harte en tot morgen welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Lucas en Maria, never ever ever give up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Goed dat jullie alles weggegooid hebben Maria en Lucas. Daar kunnen jullie in ieder geval trots op zijn.Eerlijk gezegd vind ik het een beetje moeilijk om tegen twee personen te praten, want jullie zijn toch echt 2 afzonderlijke personen. Hebben jullie allebei tegelijk bedacht om iets te gaan drinken, of een van jullie? En heeft de ander toen maar meegedaan? Wat doet dit met jullie, en met jullie relatie? En, zoals Stien vraagt, wat was de reden om toch te gaan drinken?Probeer niet bij het schuldgevoel stil te blijven staan, maar er iets van te leren. Zodat jullie de volgende keer deze valkuil kunnen vermijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 @ Ziza ik besef reeds lang dat ik mijn ouders niet meer ga kunnen veranderen . maar soms wil ik het toch proberen. Ik besefte vooral de problemen die mijn vader had , hij heeft nooit sommige dingen die hem overkwam kunnen een plaats geven . Dat doe ik ook niet , ik laat steeds problemen toenemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 @ Rudy ook jou stukje van donderdag heb ik gelezen , ik geloof niet meer in de liefde wel in het egoïsme van mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Het is rustig hier, ik heb globaal wat terug gelezen. Ik wens jullie alvast welterusten, voor mij hopelijk morgen een wat betere dag, te moe en wat depri en daar kan ik toch nog niet goed mee omgaan, De schade is beperkt hoor, maar iets meer dan de planning. Tot morgen, liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Ik ga ook proberen te slapen , slaapwel iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Dit klinkt wel heel erg dramatisch Jos. Ik begrijp dat je je op de een of andere manier gekwetst voelt. Maar als je niet in liefde gelooft, betekent dat dan dat je zelf ook niet meer in staat bent liefde te voelen, of te geven?Dat je op dit moment verdrietig en gekwetst bent, betekent nog niet dat er alleen maar egoïsme bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Welterusten Visje. Het is inderdaad erg rustig hier. Jammer dat jij je ook depri voelt, en jammer dat je je doel niet gehaald hebt. Morgen beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Weltruste voor wie naar bed gaan.Eigenlijk wil ik even wat kwijt. Ik besef net, mijn zoon is net weg, dat ik mij toch wel trots voel.Voorheen moest ik altijd plannen wanneer ik kon..., want wie kon er nog langs komen. Of als ik de deur hoorde gauw.... verbergen. Altijd die onrust. Komt mijn zoon vanavond voor de derde keer onverwachts binnenvallen, heel even maar om nog iets te halen. Maar ik zie z'n koppie door de kamer heen draaien, en denk, nee jongen, ik ga gewoon door met waar ik mee bezig ben en heb niets te verbergen of me voor te schamen. Zelfs niet op zaterdag avond, er staat alleen maar water met bubbels. Dit geeft toch wel een heel lekker gevoel. Het zijn toch die kleine momenten die je als je langer droog staat snel gaat vergeten, het kwam weer even boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Te gek Stien, wat een goed gevoel moet dat je geven. Zo ben ik ook nog steeds hartstikke trots dat ik op elk willekeurig tijdstip (zoals gisteravond) nog even met de auto ergens naar toe kan als dat nodig is.Vroeger werd ik altijd verschrikkelijk chagrijnig als een van mijn kinderen een feest had 's avonds, of uit wilde en mij vroeg te brengen of te halen, want dat betekende dat ik tot ...... niet kon drinken. En er was al helemaal geen sprake van dat ik nog in staat was te rijden als dat niet nadrukkelijk van te voren afgesproken was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Lucas en Maria, Goed dat jullie gestopt zijn met drinken en het weg hebben gegooid.Geen schaamte hoor, want ik vind het knap dat jullie gestopt zijn.Stien, heerlijk hé, gewoon achter de frisdrank en niet laveloos achter de alcohol als je kinderen om de deur komen kijken.Jos, ik vind het knap, dat je hier komt schrijven over je gevoelens. Hopelijk helpt het je een beetje om uit de put te komen.Anna, gaat het weer een beetje?Knuffie, ik heb je raad opgevolgd en ben aan het knutstelen, breien wel te verstaan. Het is inderdaad een goede therapie om de alcohol en de negatieve gedachten buiten de deur te houden.Ga weer even naar mijn manneke, doeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Stien, Anna, allemaal,Die soms maar heel kleine momentjes van trots zijn toch de pareltjes aan het parelsnoer van het nuchtere en verantwoordelijke bestaan. En dat snoer wordt steeds langer en kostbaarder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Gewoon doorsteggelen hè Sneeuwwitje, zoals Kohtje zo treffend zei.Goed dat je een knutselremedie gevonden hebt tegen alcohol en negatieve gedachten. Wat ben je aan het breien?Ik ben het positieve effect van een half jaar niet drinken op mijn lijn teniet aan het doen met een zak chips, en zit te lezen. Zeer confronterend boek tot nu toe, maar wel verhelderend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Een fijn gevoel is dat hè Marieke, dat je nu alles open en bloot kunt doen. Ik had dat vanmiddag ook toen ik met de boodschappen thuis kwam. Ik was een beetje moe, dus vroeg ik mijn zoon even alles op te ruimen, en dat deed hij ook. Vroeger wilde ik niemand in de buurt hebben als ik met mijn boodschappen thuis kwam, omdat ik eerst alle wijn die ik gekocht had moest zien te verstoppen. Ze mochten maar 2 flessen zien (voor het weekend), en de rest verstopte ik overal en nergens. En nu kan ik een ander lekker de boel laten opruimen, en hoef ik niets meer te verbergen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Ik zit net te bedenken nu ik ook jullie berichtjes lees over het goede gevoel van het nuchter zijn. Dat ik dagelijks op het forum maar eens moet bedenken wat die dag mij nou zo'n goed gevoel heeft gegeven met betrekking tot het laten staan van de alco. Ik houd namelijk geen dagboek bij en mogelijk hebben anderen die trachten te minderen of stoppen hier een beetje hou vast aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Iedereen lekker slapen voor straks, ik ga te bed, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Goed idee Stien, ik sta daar eigenlijk ook niet dagelijks bij stil. Ik ben benieuwd of er eigenlijk iedere dag een voordeel merkbaar is. Ik zal er ook eens op gaan letten. Welterusten.Mijn hondje is uit geweest, iedereen is thuis, dus ik hoef niet meer weg vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Welterusten Stien. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Hallo,Het is al laat, maar ik ga nu bijlezen.Maar eerst Koh feliciteren, Ouwe rakker, van harte proficiat.En nu ga ik lezen, en reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Hoi Ariel,Gefeliciteerd met je kleinkind en hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Hoi Anna,Onze Golden, eet een zak van 15 kg per maand leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Chips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Hoi Marion,Hartstikke goed gedaan en hele dikke knuffel.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden