Mieke Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Anjo,Ik was boos ja maar ben vandaag weer met de neus op de feiten gedrukt dat dit iets over mezelf zegt en met mijn frustraties te maken heeft.Gelukkig ben ik iemand die nooit lang boos is en het is voor mij ook weer een leermoment geweest.Het ligt bij mij allemaal wat vers en het is ook nog lang niet verwerkt .Ik denk dat ik daarom zo fel werd.Het is niet persoonlijk naar jou toe bedoeld, maar het onderwerp raakte me enorm.Ik hoop dat je je hier weer kunt vinden op het forum en wees wat luchtiger over het gegeit.Er zijn mensen die dit nodig hebben en niet alleen om met hun drankproblemen om te gaan.Er is meer shit dan dat je kunt vermoeden.( of je moet de draad van gisteravond willen terug lezen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Misschien volgende keer Knuf, ik ben trouwens niet eens uitgenodigd... ;traan: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Ik ben nu even weg, mijn zoon vraagt al een half uur of hij aub een beetje op msn mag met z'n vrienden! Pc delen, hé!! Tot straks allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Twan en ik spreken lekker samen af, haha!**GRAPJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Hoezo grapje?Wil jij ook al niet met mij afspreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 H ha Twan en jij denkt dat het morgen avond rustig is?Kwekerdekwek kwek kwek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Ik wil niks liever, Twanneman van me! Maar dat hoeft het forum toch niet te weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Ik bedoelde rustig op het forum Miek!Maar goed, er zijn nog wel een aantal geiten over, wij zullen hier het fort bewaken, he Fran? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Ja Twan, ik kijk goed uit hoor. Eerst naar links kijken, dan naar rechts kijken, nog een keer naar links kijken en dan pas oversteken. Als er niks aankomt natuurlijk. Zei m'n moeder altijd.En ik ben echt de enige man niet hoor. Rufus komt ook en de man van Knuffie. En Ziza weet ik eigenlijk niet. Die had zich destijds wel aangemeld maar ik hoor er niemand meer over. Maar morgen om deze tijd weten we meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Meeeeeeeeeeeehhhhhhh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Je hebt me gerustgesteld Koh, nu is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Ik ga nog even tv kijken, kan iemand Fran even melken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Ja, Twan, onze Koh is een voorzichtig mannetje, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Je stelt me teleur, Twan! Ik ben geen melkgeit!!! En ik trek mijn aanbod terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 meeeeeeehhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Knuf en Mieke, ik wil nog even reageren op het draadje van gisteren. Eigenlijk ben ik in de eerste instantie behoorlijk geschrokken en moest het even laten betijen. Ik heb respect voor jullie dat jullie dit met het forum gedeeld hebben. Ook de manier waarop jullie hier verder mee omgegaan zijn op het draadje. Voor beide dan ook veel goeds voor de toekomst! Marieke, gefeliciteerd met 10 weken ADB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Marion, jammer dat je niet kan komen. Jij om het kwartier richting toilet en ik ieder half uur daar zou de toilet juffrouw toch een goede dagopbrengst aan hebben.Maar voor jou beterschap, blaasontsteking kan toch heel ellendig zijn.Twan, je bent niet uitgenodigd zeg je, volgende keer dan wel inschrijven hoor!!!Ziza, heeft zich afgemeld. Zijn vader is jarig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Lief van je Stien,Het floepte erbij mij eigenlijk uit, maar wilde het bericht niet verwijderen.Ik ben gelukkig een sterk iemand die een flinke dosis humor bezit en niet snel het alleen maar zwart te zien.Het was mijn bedoeling niet om iemand te laten schrikken of dat iemand nu anders tegen me aan gaat kijken.Ik ben en blijf Mieke.Hee Stien kom jij morgen eigenlijk ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Ik ga toch maar ff een oude broek wassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 lol Mieke, net ff te lang blijven liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 ach een paar jaar maar BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Goh wat is het hier ja een gezellige boel, ik dacht "kom laat me ook eens meedoen. Met mij gaat het echt heel goed en ben nu bezig om een boek te schrijven met behulp van een soort van cursus.Ik weet nog niet precies waar ik over wil schrijven maar heb in principe genoeg stof.Ik was een beetje nieuwsgierig waar jullie die meeting houden, zou er dolgraag ook een keer heen willen maar meestal is het te ver weg.Mensen ga door met deze gezellige boel het is tenslotte weekend.groetjes en knuffels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Hallo Erica, wat fijn dat het zo goed met je gaat.Een boek schrijven jeetje dat is tof.Misschien vind je inspiratie op het forum.Ik heb een keer een kinderboek gemaakt voor kinderen met het HIV virus.Het is nooit uitgebracht, maar die kids en de ouders hebben er heel veel aan gehad.Ik heb het in ziekenhuis in Utrecht neergelegd.Jee nu je dit zegt komen er weer heel veel herinneringen boven aan toen ik bezig was voor kids met HIVCorrectie. Niet alleen geschreven maar gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Mieke, misschien dat jij mij wat tips kan geven, eigenlijk wil ik een boek schrijven over mijn belevenissen (lees leven) maar dan als het over een ander gaat ofzo.Mijn probleem met schrijven is dat is soms van de hak op de tak spring, heb genoeg in mijn hoofd maar het mot er ook uitkomen toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Erica, ik heb mijn bericht aangepast.Wat ik heb gemaakt was een doe boek omdat ik ook op van de hak op de tak spring.Mij lukt het niet om een boek te schrijven, maar ik heb in het verleden hele leuke doe boeken gemaakt.Stukje tekst/ foto's/ puzzles en spelletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden