visje Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hallo allemaal. Ik ben inmiddels ook thuis.Ik heb eeb hele bijzondere gehad. mensen zoals ik, gewone mensen dus, met een gemeenschappelijk probleem. Ook verwachtte ik bij sommigen een heel ander type, niet dat ze tegenvielen hoor, zo bedoel ik het niet hoor, maar jullie snappen het vast wel.Wij zijn nog ergens wat gaan eten, na een lange zoektocht door Utrecht in een belgische auto, met een belgische tomtom. Nou, dan weet je het wel;) Lekkere gegeten, gelachen en serieus geweest. een goede mengeling. Ik heb geen spijt dit gedaan te hebben.Knuf nogmaals bedankt voor de beertjes! Ik hoop dat jullie veilig aan zijn gekomen.En Koh, volgende keer gaan we wel vlooien hoor!!!Ik ga nog wat doen, ik moet nog carnavalskleren zoeken voor de kinderen voor morgen. Lekker op tijd!!Allemaal welterusten en Koh en Mieke ik hoop dat de trein niet nog veel later voor jullie kwam.Liefs Visje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Ja, dat was een heel apart dagje, het voelde wat onwerkelijk, maar volgens mij is het toch echt waar. De icoontjes komen behoorlijk overéén. Vond het heel leuk om jullie te ontmoeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Ha Marieke,Jij ook weer veilig thuis? Ja tis nogal een chaos daar op het station van Utrecht,.. maar ja op welk station eigenlijk niet? Ik vind het wel wat hebben. Ik heb nog lang op de tram moeten wachten (minder).... Tja, dat ov, daar heeft Nederland geen pap van gegeten. Geef mij dan maar de metro's van New York, Parijs, Madrid en Londen (duh).... Fantastisch geregeld. Maar goed... je moet er wat voor over hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 BamBam, Visje, Mick en Marieke, ik ben blij dat jullie weer goed thuis gekomen zijn. Ik neem aan dat dat Rufus ook wel gelukt is, die heb ik persoonlijk op zijn perron afgeleverd. Zouden Mieke en Kohtje nog onderweg zijn?En ik hoop dat Knuffie en haar man een heel erg goede reis hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 @ home,Het was enorm gezellig vandaag. Wat een lieverds allemaal.Het was wel vreemd om elkaar te vinden. Ik ben maar naar 2 dames gestapt en gevraagd of ze van de geitenvereniging waren. Zegt Mick nee ha ha nou dat waren dus Mick en Bambam. Toen kwam Stien erbij en later visje Rufus en Anna.Knuffie en haar man en Marieke troffen we later in het spoorwegmuseum.Die waren makkelijk te herkennen aan het kenteken.Oh ja Koh trof ik als 1ste op het peron en we hebben samen gereist. Ik dacht al ik vergeet iemand Daarna lekker een hapje gegeten en toen weer op huus an.Koh en ik hadden de trein gemiste en later bijna de verkeerde ingesprongen maar die deuren zaten gelukkig al dicht.Nu moe maar voldaan weer thuis. Ik ben echt heel blij jullie te hebben ontmoet.Knuffie bedankt voor het beertje en voor allen een hele dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 @ Joann,Fijn dat het is opgelost met je mail gedoe en ook fijn dat je alles ff meld hoor.Lief dat je nog aan ons denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hee Koh,Ook weer thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Helaas woon ik niet in de buurt van Veendam .Is er via een buurthuis ofzo geen clupje die dat doet?Is bedoed voor Erica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Lieverds, ik ben er moet van, dus ik ga mijn bedje opzoeken. Ik ben bang dat Knuffie en haar man nog wel even onderweg zijn.Ik vond het heel erg leuk jullie allemaal te ontmoeten, en jullie waren toch niet zo eng als ik dacht. Knuffie, bedankt voor het beertje, ik neem hem mee naar bed.Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Slaap lekker Anna, ik hoop dat je fijn kunt slapen want het was best een indrukwekkende dag nietwaar?En dan al die zenuwen vooraf.Heeft jouw beertje al een naam?Ik noem haar Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Fijn dat de meesten al weer veilig thuis zijn.Hoop dat Rufus en Stien al veilig in hun bedje liggen af hun verhalen thuis aan het vertellen zijn.Knuffie en haar man zullen ook wel zo arriveren en dan is het forum weer completa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Ja, ik ben er ook weer. Wat een heerlijk raar dagje. Een hoop indrukken in een veel te korte tijd opgedaan en nog niet helemaal kunnen verwerken maar dat bezinkt allemaal nog wel. Er was geen mens bij die was zoals ik verwacht had -qua uiterlijk- maar ze waren allemaal wel nog leuker en liever dan op het forum... De onvolprezen held van de dag is misschien nog wel de man van Knuffie (naam bekend bij de redactie) die zich deze dag heeft opgeofferd om 600 km te rijden om zijn echtgenote bij een meeting van wildvreemde mensen te kunnen laten zijn en en passent ook nog een wildvreemde vrouw (Marieke) halverwege oppikt om ook bij die meeting te kunnen zijn. Maar goed, we zijn weer veilig thuis allemaal alleen Knuf en hub zijn waarschijnlijk nog onderweg. Goede reis nog verder en bedankt voor de lift. Voor nu zeg ik welterusten iedereen en een rustige nacht. Morgen weer vroeg op dus ik laat het hier voor vandaag even bij...Liefs, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Slaap lekker Koh, tot morgen.@ alle thuisblijvers jullie bedankt dat jullie ons de dag zo hebben gegund.@ Ferry, we hebben ook aan jou gedacht, veel bootjes gezien en dat werd onmiddelijk geassocieerd met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Slaap lekker Koh....Vond heel leuk je ontmoet te hebben en 'helaas' vloog de tijd en zat mijn hoofd uiteindelijk te 'vol' (of was het leeg?) om nog wat meer met je te praten... Maar ja, het voelde goed (of hoe zeg je dat?)!Ik ga ook maar slapen, want ik kom niet meer goed uit mijn woorden zo te merken.Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Mensjes, ik ga zo mijn schaapjes en Tommy kat eens opzoeken.Morgen druk daggie.Tassen pakken, boodschappen doen, knutselklupje, Tomkat naar logeeradres brengen etc.Kom wel ff kijken mo tussen de bedrijven doormaar voor nu: Retteketet naar bed.Slaap lekker iedereen en tot morgen.Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hoi allemaal,Ik piep hier even gewoon om te zeggen dat ik en mijn ventje weer veilig thuis zijn! De kindjes reeds opgehaald en reeds terug in bedje gestopt! Nu nog snel even wat lezen op het forum en dan naar bedje toe! Ik ben versleten van de lange reis vandaag, joehoe, eindelijk eens moe, moet ik meer doen!!Hihi!!Ik heb echt genoten van de bijeenkomst en zit nog steeds vol blije gevoelens, voor mij zeker voor herhaling vatbaar!Tot morgen allen en slaapwel!Knuffel van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2007 Hallo meetinggangers,Ik ben blij voor jullie, dat het een geslaagde dag is geweest en dat jullie weer allemaal veilig thuis zijn.En mochten jullie het in de toekomst in Arnhem willen herhalen, dan ben ik zeker van de partij.Heel veel liefs,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden