lucas Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 een goede morgen deze morgen maak er wat van vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Alle Meetinggangers,jullie zijn bezig met een nieuwe UITDAGING in een nieuw leven, wees trots op jezelf en elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Goedevandaag allemaal,Mistig ochtendje maar het zonnetje zal straks wel doorbreken. Als het al niet letterlijk zal zijn, dan toch zeker figuurlijk. Het meest nerveus ben ik nu voor het kopen van een treinkaartjes. Ik ben altijd als de dood dat dat apparaat niet werkt of m'n betaalpas (heb ik al twee keer gehad) maar als het kaartje eenmaal in m'n zak zit laat ik de rest van de dag maar gewoon op me af komen. Jammer dat er verschillende mensen vandaag niet bij zullen zijn, maar wie weet komt er ooit nog een "herkansing". Ziza, gefeliciteerd met je vader en wellicht tot een andere keer. Maak er ook een mooie dag van.En Ferry, jij ook een fijne dag en jammer dat je er niet bent. Niet huilen hoor. En nu ga ik zo langzamerhand maar op pad. Nog even wat spulletjes bij elkaar zoeken, nog even een plasje plegen en dan dat kaartje kopen....Tot later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hallo allemaal,Ik stond daarnet al mijn schoenen en jas aan te doen, omdat ik dacht dat ik al weg moest. Maar het blijkt voor mij nog ruim te vroeg. Kun je nagaan hoe zenuwachtig ik ben, ik kan zelfs niet meer klokkijken.Ferry en Ziza, ik vind het erg jammer dat jullie er niet bij zijn. Ik zal aan jullie denken, en misschien komt er nog wel een volgende keer.Waarschijnlijk loop ik straks als een kip zonder kop door Utrecht te dwalen, maar als ik iemand tegen kom van 375 kg op een karretje met een haan op het hoofd, dan weet ik dat ik goed zit. Moet toch niet te missen zijn. Ik vind het wel erg hardvochtig naar die struisvogel toe hoor Mick. Het arme beest was duidelijk gek op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 :DMieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Ik ga er zo maar eens vandoor.Parkeer plekje vinden en een kaartje kopen, als de automaat het tenminste doet ( bedankt hè Koh) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hee Anna jij hebt een smiley met tandjes. Hoe heet die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hallo Meetinggangers,Ook namens mij een hele fijne dag!Maak er wat gezelligs van samen,en vergeet niet te genieten!Veel plezierGroetjes Joann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Dank je Joann.Mieke, die heet big smile! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Lieve mensen,Allemaal heel veel plezier op de meeting. Dapper hoor, zelf durf ik niet zo goed.En dat terwijl de reis voor mij een fluitje van een cent zou zijn. Vijf minuutjes met de trein en voila!Heb het maar fijn met elkaar, en deel de ervaringen hier, haalt me waarschijnlijk wel over voor een volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Goeiemorgen allemaal vanuit een zonnig Brazilië. Veel plezier voor diegenen die naar de bijeenkomst gaan. Ik denk dat iedereen al onderweg is dus dit komt een beetje als mosterd na de maaltijd maar daarom niet minder welgemeend.Voor de thuisblijvers en diegenen die de dag op een andere manier doorbrengen: veel plezier en houd het droog.Ik heb net een uur gelopen en zit nu aan de koffie en ga daarna samen met mijn vrouw de rozen een beetje bijsnoeien.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hey iedereen, of eigenlijk: achterblijvers...Ben nieuwsgierig naar hoe de meeting verloopt. Een dergelijke ontmoeting lijkt me raar aangezien je aan de hand van een schrijfstijl, en denkwijze, een beeld vormt van iemand. Zou het stroken met de werkelijkheid? Hey Rosebud, gottegot....de schoonmoederhorror weer doorstaan? Woont ze soms in dezelfde plaats als jij en je man, dat je haar zo vaak ziet? Ik zie mijn eigen ouders namelijk zo'n twee keer per jaar aangezien ik aan de andere kant van het land woon. En wanneer het antwoord 'ja' luidt, is het dan misschien een idee om te gaan verhuizen? Toegegeven, het is een radicale oplossing, maar als die vrouw zo'n invloed heeft op je gemoed en zo'n druk legt op je huwelijk, kan het wellicht een uitkomst zijn. Of anders ergens met zijn 3-tjes een therapie volgen ala Dr. Phil?? Ik weet het anders ook niet, tenzij je je bij de nukken van het besje kan neerleggen en alles langs je heen laat glijden in een mentale Zen staat. Dat is een keuze die je kan maken, maar het is natuurlijk o zo moeilijk om het in het echt vol te houden...Heb je haar overigens wel eens duidelijk proberen te maken dat er wat knelpunten tussen haar en jezelf bestaan, en zoja, welke deze zijn? Ik bedoel; ze kan wellicht irritant zijn, maar ze heeft vast nog wel ergens een 1 op 1 relatie met de buitenwereld (althans, dat hoop ik voor je).In ieder geval sterkte gewenst!Liefs Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 @ Rosie Jij volgt therapie niet ? Bespreek dit met een provisionele hulpverlener. Misschien kun je jezelf trainen om je zenuwen onder controle te houden. Anders mijd je schoonmoeder zoveel als mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Lieve Mensen,Deze keer goed nieuws!!!!!Het probleem met mijn hotmail-account is opgelost!Er bleek geen sprake te zijn van inbraak, maar van een fouttijdens het downloaden van de nieuwste versie.Daarbij is de groep contactpersonen van het forum foutievelijkaangemerkt als geblokkeerd. Foutje van hotmail zelf!!!De mensen van het servicecenter van hotmail hebben erg hunbest gedaan om zo snel mogelijk het probleem op te sporen, enook weer te herstellen. En met de excuses van hun kant is voor mijhet probleem weer opgelost. Alles werkt weer zoals het hoort en is volledig veilig.Ik ben blij dat het dit was en niet een echte inbraak.Sommigen van jullie hebben zich dus voor niks zorgen gemaakt,maar ik ben van mening beter een keer voor niks waarschuwen als een keer te laat!Better save then sorry.......toch?Fijne zondag allemaalJoann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Een goeiemiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Jongens (en meisjes) heeft er iemand positieve resultaten behaald met nordic walking? Ik wil nl zo snel mogelijk van mijn overtollige kilo'tjes af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 het is inderdaad een vreemd idee dat het halve forum nu ergens gezellig aan de thee zit.Ik hoop dat het inderdaad heel gezellig is en zie ook uit naar alle verhalen vanavond.Ferry, ik denk ook even aan jou. Het moet moeilijk voor je zijn om met zo'n fobie te moeten leven en danlijkt me zo'n dag als vandaag best moeilijk.Het is immers niet je keuze.Visje, Lekker genieten van je tweeling. Ik weet nog zo goed dat mijn zoon communie deed en hoe trots ik op mijn bikkel was.Ariel,Wat klinken je berichten toch altijd heerlijk zonning. Het is nu alweer voorjaarvakantie dus nog even en dan kunnen wij ook weer lekker de tuin in.Erica,Sorry meid, ik weet er niets van af. Zie ze wel eens voorbij flitsen maar ik weet niet of je er door veel gewicht verliest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hallo Anjo,Bedankt voor je reaktie, Het is zeker gezellig in Utrecht, want er is nog niemand terug.Dus kijk ik straks nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hallo allemaal,Diegenen die als laatsten van huis weg gingen zullen daar als eersten weer zijn. Iets dergelijks staat toch geschreven? Afijn, ik ben dus weer thuis.Het was uiteraard ongelooflijk eng, maar nadat de bibbers een beetje gezakt waren ook vreselijk gezellig. De middag begon meteen heel goed.Omdat ik niet zo goed alleen naar onze ontmoetingsplek durfde te lopen, had ik met Rufus afgesproken op het CS in Utrecht. Samen zouden we dan naar de anderen lopen. Ik stond inmiddels al een kwartier na de afgesproken tijd te wachten, had al een sms-je van BamBam gehad waar ik toch bleef, toen uiteindelijk Rufus op kwam dagen. Wat bleek: ik stond beneden op het afgesproken perron, en ik boven aan de roltrap!Vervolgens troffen we Visje, maar van de rest geen spoor. Na enig heen en weer ge-sms bleek wederom dat wij dit keer beneden op een perron stonden (Rufus heeft volgens mij iets met perrons) en de rest boven. Vervolgens misten BamBam en Mick de aansluiting naar onze uiteindelijke bestemming (wat begrijpelijk is, want BamBam moest die kar met 375 kg erop trekken). Maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, en hebben we elkaar getroffen. Ook Knuffie en haar man, die Marieke mee hadden genomen hebben ons uiteindelijk gevonden.Het was gezellig! Ik kan jullie uit persoonlijke ervaring vertellen dat Knuffie errrrrrrrrgggggggggg knuffelig is, haar man heel aardig, dat Marieke heel goed accordeon kan spelen, BamBam haar knots voor de gelegenheid thuis had gelaten, Mick inderdaad 375 kg weegt, Visje heel erg goed kan zwemmen, Mieke vreselijk aardig is, evenals Stien die inderdaad 26 is, Rufus dol is op treinen en Kohtje zich niet geschoren had om niet te erg af te steken bij mijn niet gekapte haar. Waarvoor mijn dank Koh.Knuffie en haar man, Kohtje, Mieke, Stien en Visje zijn nog een hapje aan het eten. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen geen eten te koken voor mijn hongerlijders thuis, dus dat ga ik nu gauw doen.De rest van de verslaggeving horen jullie ongetwijfeld van de volgenden die thuis zijn.(P.S. We hebben het allemaal droog gehouden vanmiddag.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hoi Anna,Zo, jij bent weer thuis en een ervaring rijker. Ben benieuwd naar de anderen. Kom straks weer even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hallo allemaal,Het zal nog wel een hele poos duren, voor iedereen weer thuis is. Ik ga zo nog even weg. Mocht ik erg laat terug komen, dan lees ik het vannacht, of morgen wel. Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hoi Ferry, het was wel jammer dat jij er niet was. We waren het er allemaal over eens dat we het ook een keer in Arnhem moeten doen, of een andere plaats die voor jou ook te behappen is.Volgens mij zou er inmiddels toch wel meer mensen thuis moeten zijn. Ik laat de rest van de verslaglegging aan hen over.Joann, bedankt voor de uitleg over je email. Een hele opluchting dat hij toch niet gekraakt was.Anjo, het was inderdaad heel vreemd om daar met een groep mensen van het forum te zitten. Je bent vreemden, en toch ook weer niet. Ik kreeg ook een beetje een raar gevoel erbij, alsof ik, door daar te zitten, toegaf een alcoholiste te zijn. En dat wilde ik helemaal niet! Het is heel moeilijk uit te leggen want het is een dubbel gevoel. Aan de ene kant wil je graag praten met al die mensen waarmee je maandenlang zoveel lief en leed hebt gedeeld. En aan de andere kant wil je helemaal niet horen bij een groep mensen met 'dat' probleem. Het is denk ik toch nog een stukje van de oude ontkenning. Misschien is dit ook wel een van de redenen waarom ik niet de stap kan zetten naar de AA te gaan. En toch voelt het goed 'live' met een groep mensen je ervaringen te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Hoi allemaal,net thuis, moe van alle indrukken maar voldaan. Ik vond het leuk om iedereen te ontmoeten.Hihi, wat onwennig kijkt iedereen in de rondte, elkaar wat te bekijken. Raar maar leuk.Ik ga vroeg slapen, was vannochtend om zes uur al wakker, beetje zenuwachtig, klein beetje maar.Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Zijn er misschien mensen in de buurt van Veendam die samen met mij wil gaan nordic wandelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden