visje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Goedemorgen, ik wens jullie een goede dag en een een droge natuurlijk. Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Half tot zwaar bewolkt, toenemende kans op regen. ZachtVannacht blijft het overwegend bewolkt, is het nevelig en is er het oosten en zuidoosten kans op mist. De minimumtemperatuur ligt tussen 2 graden in het oosten en 6 graden in het zuidwesten. De wind is zwak en komt uit zuidoost tot zuid. Vandaag zijn er in het algemeen veel bewolking. In het oosten is er ook af en toe zon, In de loop van de middag en in de avond kan er in het westen en later ook het noorden wat regen of motregen vallen. 't Blijft met een middagtemperatuur van omstreeks 11 graden vrij zacht voor de tijd van het jaar. De wind is zuidelijk en zwak tot matig, rond kracht 3. In de nacht van dinsdag op woensdag breidt het neerslaggebied zich over een groot deel van het land uit (misschien houdt het zuidoosten het nog lange tijd droog). Het minimum ligt rond 7 graden. Pas in de loop van woensdagmiddag verlaat het regengebied ons land. 't Is dan zo'n 10 graden bij een matige, aan zee vrij krachtige wind uit zuid tot zuidwest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Knuffie, Mieke en Marion, alle drie heel veel sterkte vandaag, ieder op je eigen manier.Voor alle anderen die kracht en moed nodig hebben voor wat ze vandaag willen doen wens ik ook dat ze die kunnen vinden.Iedereen een goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 dag alemaal, dag ferry,bedankt voor je tip om op dagdraad te schrijven,nou, hier ben ik dan, en ik zie als een berg op tegen deze dag: een zware werkdag met moeilijke gesprekken en geen alcohol (mijn 2e al) duim maar voor me!bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Goedevandaag allemaal,Om te beginnen wil ik (alfabetische volgorde) Knuffie, Marion en Mieke een maagontknopende dag toewensen. Ik zal aan jullie denken. Veel sterkte vandaag.Bibelle, welkom hier op de dagdraad. Ook jou wens ik een succesvolle dag. Je tweede zonder alcohol. Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn, maar hou vol, de voldoening als het lukt is grandioos. Zelf begin ik vandaag aan m'n tweede rookvrije dag.... Anna, jij weer een goede werkdag gewenst. Het is maar één dagje, dat moet toch wel lukken, hè? Maar toch: succes.En alle anderen ook een fijne dag waar morgen weer met een goed gevoel op teruggekeken kan worden..Gisteren heeft Rosie me dus een lijst toegestuurd met alle troep die je binnenkrijgt met roken... Wat mis ik dat spul, zeg. Ik word wel eens een vuilnisvat genoemd omdat ik niet zo kieskeurig ben met eten. Maar dat slaat dus niet alleen op eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Hai Bibelle, ik zal ook voor jouw duimen , sterkte hoor.Mieke en Knuffie, Hou de moed erin en heek veek sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Goede morgen,Nogmaals , Marion, Mieke en Knuffie, sterkte vandaag, ik zal jullie gedenken.Het is hier erg mistig, maar als die optrekt, zullen we wel een mooie dag krijgen.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Anna, jij een fijne werkdagen voor de rest allemaal een fijne droge dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 @ Allen,Lieverds zijn jullie, maar ik denk ook aan jullie hoor!Hoe jullie met de dingen bezig zijn en misschien nog wel het moeilijkste : de strijd tegen alcohol.Ik ben hier ff om een kwartiertje door te komen. Heb vanacht geen oog dicht gedaan en allemaal wilde beesten op de weg gezien.Ja ja Koh ik weet het, druktemaker ja.Succes jij met het stoppen met roken en ik kan me voorstellen dat je die rommel mist.Doe ik ook weleens: rommel missen en daar bedoel ik jullie niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Heb ik weer wat gemist? Ik geloof dat ik Mieke heel veel sterkte mag wensen? Is het vandaag dan zover?En verder alle anderen ook weer een leuke en vooral vrije dag gewenst!! (Koh ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 @allen, Danke voor jullie gedachten, jullie zijn schatten!!!!Ik vertrek nu met bibberende benen en een knoop in de maag!!! Tot later!!!Knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Knuf, ik zal aan je denken. Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Zo, ik heb me ff neergesetteld met een bakkie thee (koffie al 2 gehad) en wil allereerst iedereen een dag wensen.Ik heb echt zin in de dag omdat ik eindelijk een normale slaapnacht heb gehad, wat een heerlijk gevoel is het om niet meer zo'n gevecht te hoeven leveren om niet te drinken. (die medicijnen doen hun werk dus wel)Ben weer verder aan mijn trui begonnen te breien waar ik eerst geen rust in had.@Bibelle: knap van je hoor je moet elke begin van de dag een afspraak met jezelf maken van "vandaag drink ik niet"alleen sapjes wel natuurlijk anders droog je uit.Ga eerst mijn huishoudelijke taken doen en dan gun ik mezelf weer ontspanning door te breien of te sudoku'en Ook erg ontspannend.Nou jongens/meiden tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 @knuffie:Jij ook veel succes (sorry, maar heb dit ook gemist... en weet eigenlijk niet waarmee). Ik had gister een off-day... maar ik leef weer. Heb niets gevolgd van het draadje en heb ook even geen zin om alles terug te lezen, dus ik spring hier maar weer in. Ik wens sowieso iedereen succes, want daar is niets mis mee en dan ben ik ook niemand vergeten.Mick:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Ach ja Rosie, het leven gaat soms gewoon niet over rosies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Net terug en heb mijn schaamte :$ opzij gezet en ben gaan nordic walken. Moet wel zeggen dat ik nu mijn spieren wel voel maar ondanks de spierpijn denk ik dat ik er een verslaving bij heb. Ga dit nu elke dag doen (alleen met mooi weer natuurlijk)tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Marion,Ook veel sterkte. Was je helemaal vergeten dat te wensen gisteravond. Sorry.Mijn 8 weken zonder drank zitten er op en ik ben vol goede moed begonnen aan week 9. Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Hai Erica,Dat is toch wandelen met van die stokken, hè? Ik denk ook dat je dan wat schaamte opzij moet zetten. Maar erg goed dat je dat gedaan hebt. Ik geloof niet dat er ooit iemand is opgepakt wegens openbaar Nordic Walken... Dus het zal wel mogen. Ik hoop voor je dat je een nieuwe 'verslaving' aan het ontwikkelen bent en dat er heel veel mooi weer aan komt. En bij slecht weer breien, hè? Succes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Ariel, Okee, man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Je gaat goed Ariel! Succes met week 9.Is het leuk Erica, Nordic walken? Ik wandel niet nordic maar met mijn hond, en daar kan ik niet van die stokken bij gebruiken, want hij denkt dat je daar heel andere dingen mee moet doen. Bovendien houdt hij meer van houten stokken.Ik heb begrepen dat je eigenlijk nog een soort cursus of zo voor zou moeten doen, voor dat nordic walking, want de meeste mensen die er op eigen houtje aan beginnen schijnen de bewegingen helemaal verkeerd te maken. Er zijn ook van die groepen, waar ze het je ook leren. Misschien wat voor jou Erica? Hoef je je ook niet meer te schamen, want dan loop je met een man of 20 voor gek, en dan is het niet meer voor gek want dan doet iedereen het.Mijn werkdag zit er weer op, ik ga naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Lekker Anna, zo'n half dagje... Goeie reis naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Sorry Rosie, die vat ik effe niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Ach, zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2007 Rosie, ik ging niet voor een dtox, maar ik moest bij mijn directeur en de personeelschef komen in Apeldoorn. ( 1 uur reizen)En het is gebeurd met Marionneke, ja ik moet het nog even verwerken, maar ze gaan met mijn ontslapgprocedure beginnen en ik zal gekeurd moeten worden binnenkort voor de WIA, voorheen WAO.Hoe het gaat weet ik niet, want je wordt voor zoveel procent afgekeurd of goedgekeurd en daar word je uitkering naar aangepast.Dus weer een deel van het inkomen kwijt. Mijn man is ook een heel groot deel kwijt, door de toestanden met de vennoot.Ik moet het even allemaal laten bezinken, want ik denk, dat we het huis dan ook niet meer aan kunnen houden.Ik ga nu lekker even met de honden uitwaaien.Er is nog geen nieuws van Knuffie hé?Knuf, ik denk aan je, hopelijk kom je gauw met goed bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden