Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 februari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Ferry,

Als ik zou luisteren naar mijn lichaam dan bleef ik best thuis, ja maar het probleem is dat de wachtdienst nu ook ziek is! Ik mocht die opbellen als het met mij niet meer ging maar kreeg vanmorgen bericht dat zij nu ziek is! Als het echt nodig is dan bellen ze iemand anders op maar die persoon is in haar vrije weken en dat wil ik dan ook niet doen, begrijp je? Dus bijt ik nog even door en hoop dat het lijfje meewil!!

Danke voor je bezorgdheid, lieve knuffel!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Joann,

Goed dat je na deze onaangename en onverwachte confrontatie bent blijven staan. Ik denk dat je hier meer mee opschiet dan met nare gevoelens terug te kruipen in je schulp. Door te delen wordt de last vele malen lichter. Zowel in gewicht als in zichtbaarheid (lees: overzichtelijkheid). Ik wens je alle goeds meisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, doe je het wel kalm aan, meisje.

Joann, wat goed van je dat je het hier komt zeggen, ik schrok er zelf ook een beetje van terwijl ik het gelukkig niet meegemaakt heb oudejaarsnacht, maar wel nagelezen. Verschrikkelijk.
Ook jij Ferry wordt vandaag weer met de neus op de feiten gedrukt.

Rudy, ik hoop dat je je ouwe icoontje weer neemt, want ik had net als Anna, het gevoel dat Sally er even weer was. Nee dat kan ik niet zeggen Rudy, sorry. We moeten allemaal aan dat icoontje weer wennen en misschien is het wel goed, dat er nu juist een bekende achter zit en geen vreemde, want dan hadden wij als forum misschien raar op die vreemde gereageerd. Snappen jullie het nog.

Anna, ik hoop dat je droger het inderdaad nog een tijdje volhoudt, want eerst de auto en nu de wasmachine. Het zijn allemaal dingen waar je niet zonder kan, maar die wel een hele duit kosten.

Water, gaat het weer een beetje. Ik moet wel om je naam lachen, want met zo'n naam is het ook moeilijk droog houden.

Oh, ik zat vanavond op de twijfelaar. Zal ik toch nog snel wat bier halen, ik hoef het niet op te drinken.
Het was een kwartier voor sluitingstijd. Ik kreeg het opeens spaansbenauwd, omdat er geen bier of w.w. in huis was. Gelukkig heb ik het niet gedaan, want ik ken mezelf onderhand.
De gedachte alleen al, dat er pils in de kast ligt, maakt het moeilijker.
Nu heb ik gekozen om niets te halen, zodat ik vanavond niet de keuze hoef te maken tussen wel of niet drinken en dat geeft nu al een stuk rust. Ik weet zeker dat ik anders nu een Gremlin naast me had.

Zo nu ga ik weer even kijken wie er wint bij x factor, tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi. ik ben er ook weer eens. Ik heb af en toe even bijgelezen vandaag, tussen alle bedrijven door. Vanmorgen bedacht ik mij opeens dat er maar weer eens geklust moest worden. En dan moet het
eigenlijk ook wel direkt! Dus kinderen her en der weer heen en weer gereden, even een verjardeag tussendoor, naar de gamma voor radiatorombouw, boodschappies doen, bla, bla.
Morgen naar Ikea voor wat kasten, nieuw buro. Nou ja ik heb weer van alles in mijn kop. Voor de rest gaat het aardig goed. Ik wens iedereen een fijne avond en iedereen wederom veel sterkte en felicitaties aan iedereen die het heeft verdient. Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, wat is het extreem rustig hier. Het kostte me vrijwel geen tijd om bij te lezen, dat is soms wel eens anders.
Zou iedereen weg zijn, of is er iets extreem boeiends op tv? Dan zou ik wel graag willen weten wat, want ik kan het niet vinden.

Water, welkom terug op het forum. Ik kan me jou uit mijn begintijd niet goed herinneren. Hoe lang heb je destijds meegeschreven als ik vragen mag? En hoe gaat het nu met niet drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, excuses zijn niet nodig........
ik geniet nog van je bloemetje!!
En dat je een tijd niet geschreven hebt hoeft
geen bezwaar te zijn.........!!!
Want dat geldt voor mij ook!!!!!!!!!!!!!!!

We zijn hier allemaal maar met 1 reden, en dat is om de drank de baas te worden
of te blijven........en daar krijg je hier veel, heel veel steun in...!!!!!!!!!
Ik dacht ook zonder te kunnen, maar na mijn reactie van vanmorgen op die ene naam
denk ik daar iets genuanceerder over!
Voorlopig ben ik maar weer actief aanwezig!!!!!

Joann

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...