ferry Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Lieve Knuffie,Luister naar je lichaam en ga niet werken, als je dat ervaart.Want ik maak me zorgen om je.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Ja Ferry maar dat was ergens in juni vorig jaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Ferry, archief. Daar staan oudgedienden.Je staat er nog wel bij Water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Sorry Water, dan heb ik dat over het hoofd gezien.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 10-05-2006 21:36 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 @Ferry,Als ik zou luisteren naar mijn lichaam dan bleef ik best thuis, ja maar het probleem is dat de wachtdienst nu ook ziek is! Ik mocht die opbellen als het met mij niet meer ging maar kreeg vanmorgen bericht dat zij nu ziek is! Als het echt nodig is dan bellen ze iemand anders op maar die persoon is in haar vrije weken en dat wil ik dan ook niet doen, begrijp je? Dus bijt ik nog even door en hoop dat het lijfje meewil!!Danke voor je bezorgdheid, lieve knuffel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Lieve Knuffie, ik begrijp het goed, maar ik hoop toch echt dat het niet te veel voor je is. Als het niet gaat moeten ze toch maar iemand bellen. Beloof je me dat je een beetje naar je lijf luistert?Veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Water, ik heb het gevonden, in het archief. Nogmaals excuus, dat ik wantrouwend was.Ik heb het blijkbaar ook nog niet goed verwerkt.Joann, sta je er niet alleen mee.Knuf, ben zuinig op jezelf.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 @anna,ja, dat beloof ik, mama!!! @ferry, ik doe m'n best!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 @marieke,Danke voor je bezorgdheid, ik probeer me er door te slaan en intussen denk ik niet zoveel na over alle slechte dingen alhoewel mijn lijf me er wel soms aan herinnert!!knuffel van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Oei, al zo laat!! Nog 10 min en ik moet vertekken!!Tot morgen allemaal en slaapwel voor jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Geen excuses nodig Ferry. Misverstand blijkbaar.Na maanden van afwezigheid weet ik niet zo goed meer wie wie is hier, ik ken Houtje en Kohtje en nog een paar maar ik moet er weer even inkomen. Zal me gedragen.Een bloemetje voor Joann. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Water,dat vind ik lief van je........Ik heb een mooi vaasje opgezocht,en ze staan nu te stralen op de tafel!!Thx!Joann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Ha die Joann,Goed dat je na deze onaangename en onverwachte confrontatie bent blijven staan. Ik denk dat je hier meer mee opschiet dan met nare gevoelens terug te kruipen in je schulp. Door te delen wordt de last vele malen lichter. Zowel in gewicht als in zichtbaarheid (lees: overzichtelijkheid). Ik wens je alle goeds meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Knuffie, doe je het wel kalm aan, meisje.Joann, wat goed van je dat je het hier komt zeggen, ik schrok er zelf ook een beetje van terwijl ik het gelukkig niet meegemaakt heb oudejaarsnacht, maar wel nagelezen. Verschrikkelijk.Ook jij Ferry wordt vandaag weer met de neus op de feiten gedrukt.Rudy, ik hoop dat je je ouwe icoontje weer neemt, want ik had net als Anna, het gevoel dat Sally er even weer was. Nee dat kan ik niet zeggen Rudy, sorry. We moeten allemaal aan dat icoontje weer wennen en misschien is het wel goed, dat er nu juist een bekende achter zit en geen vreemde, want dan hadden wij als forum misschien raar op die vreemde gereageerd. Snappen jullie het nog.Anna, ik hoop dat je droger het inderdaad nog een tijdje volhoudt, want eerst de auto en nu de wasmachine. Het zijn allemaal dingen waar je niet zonder kan, maar die wel een hele duit kosten.Water, gaat het weer een beetje. Ik moet wel om je naam lachen, want met zo'n naam is het ook moeilijk droog houden.Oh, ik zat vanavond op de twijfelaar. Zal ik toch nog snel wat bier halen, ik hoef het niet op te drinken.Het was een kwartier voor sluitingstijd. Ik kreeg het opeens spaansbenauwd, omdat er geen bier of w.w. in huis was. Gelukkig heb ik het niet gedaan, want ik ken mezelf onderhand.De gedachte alleen al, dat er pils in de kast ligt, maakt het moeilijker.Nu heb ik gekozen om niets te halen, zodat ik vanavond niet de keuze hoef te maken tussen wel of niet drinken en dat geeft nu al een stuk rust. Ik weet zeker dat ik anders nu een Gremlin naast me had.Zo nu ga ik weer even kijken wie er wint bij x factor, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Hoi. ik ben er ook weer eens. Ik heb af en toe even bijgelezen vandaag, tussen alle bedrijven door. Vanmorgen bedacht ik mij opeens dat er maar weer eens geklust moest worden. En dan moet het eigenlijk ook wel direkt! Dus kinderen her en der weer heen en weer gereden, even een verjardeag tussendoor, naar de gamma voor radiatorombouw, boodschappies doen, bla, bla.Morgen naar Ikea voor wat kasten, nieuw buro. Nou ja ik heb weer van alles in mijn kop. Voor de rest gaat het aardig goed. Ik wens iedereen een fijne avond en iedereen wederom veel sterkte en felicitaties aan iedereen die het heeft verdient. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 jeee ik heb mezelf zo geisoleerd dat ik hier niet eens wat zinnigs weet te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Nou, Water....... eh, .... ik weet ook niks zinnigs te zeggen momenteel. Of misschien even een zinnige vraag aan jou: Wil je wat vertellen over je isolatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Water, wil je msschien vertellen waarom je je eerder op de avond aangesproken voeldedoor mijn bericht?Want dat ging echt over S., en mezelf en niet over jou...!Ik vraag me nog steeds af waarom jij je daar door aangesproken voelde????Joann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 omdat ik maandenlang hier niet gepost heb, en gisteren weer voor het eerst, en toen jouw post, ik dacht dat het aan mij lag. Misverstand. Excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Hallo, wat is het extreem rustig hier. Het kostte me vrijwel geen tijd om bij te lezen, dat is soms wel eens anders.Zou iedereen weg zijn, of is er iets extreem boeiends op tv? Dan zou ik wel graag willen weten wat, want ik kan het niet vinden.Water, welkom terug op het forum. Ik kan me jou uit mijn begintijd niet goed herinneren. Hoe lang heb je destijds meegeschreven als ik vragen mag? En hoe gaat het nu met niet drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Anna. Dank. Snap ik. Kort. Slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Water, excuses zijn niet nodig........ik geniet nog van je bloemetje!!En dat je een tijd niet geschreven hebt hoeft geen bezwaar te zijn.........!!!Want dat geldt voor mij ook!!!!!!!!!!!!!!!We zijn hier allemaal maar met 1 reden, en dat is om de drank de baas te wordenof te blijven........en daar krijg je hier veel, heel veel steun in...!!!!!!!!!Ik dacht ook zonder te kunnen, maar na mijn reactie van vanmorgen op die ene naamdenk ik daar iets genuanceerder over!Voorlopig ben ik maar weer actief aanwezig!!!!!Joann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2007 Het gaat dus niet echt lekker met je, water......Dat maak ik tenminste op uit je antwoord naar Anna.Wil je vertellen wat er niet goed gaat, waarom het niet goed gaat?Dat maak het voor mij/ons iets makkelijker om gericht te reageren..Joann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden