Spring naar bijdragen

woensdag 28 maart

bibelle

Aanbevolen berichten

@water: wat verwarrend allemaal, al die deelproblemen, die op een of andere manier ook met elkaar samenhangen. en dan zijn pillen inderdaad maar een noodoplossing.

als ik rosie lees dan denk ik: is dat ook niet iets voor jou, water, niet te lang piekeren, maar actie: één probleem alvast aanpakken? maar misschien zie ik het te simpel hoor, ik hou van structuur, vandaar dat ik mezelf 50 dagen heb gegeven om te kijken wat ik daarna wil. maar het voelt lekker schoon, en ik ben veel helderder. ik kan zonder die drank tenminste denken óver drank (niet meer ááan drank). en zolang er geen 'dronkelappen hun auto's tegenelkaar parkeren op de kruising voor mijn huis, dan slaap ik zelfs ook weer beter; maar dat heeft wel even geduurd.

@rosie: de gremlins hebben de strafregels toch wel netjes geschreven hè? anders moet je streng zijn hoor, dan moet het beslist over tot het wel netjes is! hou ze maar lekker bezig, ik ben blij dat ik er even van af ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Deze pillen zou ik ook niet willen slikken Water, ze zijn hartstikke verslavend. Voor ons is dat denk ik nog veel gevaarlijker dan voor mensen die geen probleem met alcohol hebben.
Goed van je dat je de hoop erin houd en ook al wat resultaten boekt. Met kleine stapjes tegelijk kom je er ook. Misschien zijn niet al je problemen op te lossen, maar iedere verbetering is vooruitgang toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@houtje,

ik wist eerst niet wat het betekende: C U Guys

maar ineens bedacht ik me dat mijn jongens ook alles afkorten met engelse cijfers en letters, en ja hoor: ik heb de puzzle opgelost, wat leer ik toch lekker veel op het forum. ik ga het bijna leuk vinden dat ik verslaafd ben en hier probeer te stoppen. je leert er in het voorbijgaan heel veel bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij zou dit zonder enige twijfel een piekerding zijn Water, maar ik denk dat het eigenlijk een aktie-dingetje zou moeten zijn. Fijn toch, een bod als je huis te koop staat. Of is het bod veel te laag naar je zin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuuuuurlijk is het bod te laag, Anna, maar het is momenteel een kopersmarkt en dit huis gaat weg omdat het te groot is, al dat onderhoud en die lege kamers zijn ook niet bevorderlijk voor de gemoedsrust zullen we maar zeggen.
En zolang de biedprijs boven de hypotheek ligt... aktie dan maar he!

Al sal reg kom...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's de goede instelling Water. Het valt me op dat de huizen hier in mijn omgeving die te koop staan ook erg lang te koop staan. Dus ik denk dat de verkoopmarkt op dit moment niet zo gunstig ligt. Ik zou het eens met de makelaar bespreken, of de prijs acceptabel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zombiepillen, goeie!!!!!

Water als je een acceptabel bod hebt gekregen en het is je bedoeling om het huis te verkopen, anders stond het niet te koop, dan zou ik zeggen: AKTIE
Lekker een nieuw begin in een kleiner huis.

Hier staan de huizen zolang te koop, daar word je niet goed van. De vriend van mijn dochter woont nu bij mijn dochter in, zijn huis staat al twee jaar te koop. Het is echt een mooi huis, maar er staan er daar meer te koop in de straat. Ze hebben nog maar 2 keer een bezichtiging gehad en nog nooit een bod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guilty:devil: Het rookduiveltje is nog sterker als mij(Dan mij?)
Niet veel, vier shagjes, heel erg goor maar toch opsteken.
Morgen nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen denk ik dan maar. Maar hé, ik drink niet!
Zeven maanden en een week en ik heb m'n penning vanochtend weer geaaid, dus ik sta mezelf maar wat toe.

Ondanks de griep een fijne dag gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi BB,

Het was een goede avond, weer met de neus op de feiten gedrukt. Er was iemand, die al een jaar droog stond. En zonder reden, afgelopen weekend was gaan zuipen. En nu dat kwam vertellen, maar met de mededeling, dat ze graag weer wilde stoppen en het niet voor elkaar kreeg.
Er is een mede AA genoot, die zich over haar heeft ontfermd. En haar nu mee naar huis heeft genomen. Om haar te helpen, dus dag en nacht bij haar te blijven. En dan zorgen dat ze niet weer de fout in kan gaan. Ik vind dat ontzettend knap. En hoor vaker van die verhalen. Bij de AA staan ze voor elkaar klaar.

En BB alweer opgeknapt.

Liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Ferry, dat houdt een mens wel scherp hé. gek toch dat iemand na een jaar droog te staan dan ineens weer aan de zuip gaat.
Ik vertelde vanavond aan een vriendin dat ik nooit meer terug wil naar m'n leven met veel drank. Ook al gaat niet alles goed, bevind/bevond ik me in een verwarrende periode, ik wil DAT NIET MEER.
Ik voel me zo sterk nu ik niet meer drink. Alsof ik er nu pas echt mag zijn en ik al die jaren daarvoor maar wat aanmodderde. En ik wil niet meer aanmodderen. Ik wil vrij zij, vrij van die alcohol.

Snowy, ja ik ben nu twee keer geweest, ik 'mag' morgenavond weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...