Spring naar bijdragen

Donderdag 5 April


knuffie

Aanbevolen berichten

Fijn Joann, dat je jezelf zo gevonden hebt.

Leuk Marieke, dat jij gewoon door kon spelen zonder papieren! Zo zie je maar dat ze niet zonder je kunnen. En het mooie is dat je er morgen nog van kunt nagenieten, want dan weet je er nog alles van, en heb je ook niets gedaan om je alsnog over te schamen. Lekker hè!

Ik ga mijn bedje weer eens opzoeken, want dat kan niet zo goed zonder mij, en ik moet er morgen weer vroeg uit. Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 110
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo BB is terug van de AA. Ik vond het alweer een leerzame leuke avond. De groepen hier starten met z'n allen. Als er veel mensen zijn splitsen ze in twee groepen. Vanavond waren er 15 mensen, de avonden daarvoor 18 of 19. Daarna wordt er gevraagd wie een suggestie heeft voor een stap en die wordt dan besproken. Wie wil verteld daar iets over. Tegen 20.45 is er een rookpauze en daarna doen we een rondje. Iedereen verteld iets over zijn of haar week, soms kort, soms uitgebreid.

Mick, jammer dat je er zo weinig aan hebt gehad. Raar ook dat er gerookt mag worden tijdens de bijeenkomst. Werd de eerste stap niet gedaan? Dat doen ze hier als er nieuwkomers zijn en ook als er mensen gedronken hebben. Ik hoop dat je je niet meteen hebt laten ontmoedigen.

Ik merk dat ik het prettig vind om mensen te horen vertellen over hun ervaringen. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik daar ook jaren naar toe blijf gaan. Maar ook hier kijk ik niet verder vooruit als 24 uur, dat is te overzien. Tot nu toe kom ik geinspireerd terug dus...

Ik heb ook weer es knallende koppijn, het was een lange dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Mijn goede voornemens van vandaag heb ik verzopen.
Terwijl het toch een goede dag had kunnen zijn.
Hierdoor komt ook al mijn streven van deze week in gevaar.
Ik ben mezelf even beu.
Ik ga maar niet lang opblijven en maar eens wat vroeger naar bed.
En als er nu even niemand opbelt morgen, dan kan ik ook nog even blijven liggen.
Uitslapen zit er dit weekend nl. niet in.
'k Moet me morgen maar even goed bekijken in de spiegel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@BamBam:

Zoals jij vertelt over de avond, zo ging het ook in de vorige groep waar ik ooit in zat. Dit klinkt beter dan waar ik me vanavond begaf.

Nee, er werden geen stappen besproken. Het sloeg voor mijn gevoel eigenlijk nergens op en ik begreep niet wat ik er deed.

Ik heb 1000x meer aan dit forum, maar goed... ik heb me niet volledig laten ontmoedigen hoor. Ik ga ook nog ns kijken bij een andere groep.

Ook al zo'n hoofdpijn? Lekker slapen.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een beetje gek, ik was er maar zo vanuit gegaan dat het bij elke AAgroep hetzelfde zou zijn. Juist ook omdat de 12 stappen zo belangrijk zijn. Tja, niets zomaar voetstoots aanemen, dat blijkt maar weer.

Eigenlijk vind ik het knap waardeloos dat je besluit om naar de AA te gaan en ze geen stappen bespreken, dat is toch raar? Waren ze wel nuchter daar, hihi.

Marieke, hoelang duurt jouw bijeenkomst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het was echt vreselijk (straks lezen ze nog mee, maar ja... het is toch zo?). Ja, ik had ook helemaal zin in die stappen, maar er kwam niets. We waren met 5 man. Ik kwam helemaal doorgerookt en moe buiten... hahaha... helemaal verrot van de AA.
Ze hebben het nog over de belastingdienst gehad... GAAAAAP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GAAAAP mag niet meer hoor, hihi.

Tja vijf is niet veel. Wonen er niet veel zuipschuiten in jouw woonplaats?
Haha, helemaal verrot van de AA.

Maar ga je er nog iets mee doen, met je kritiek en lichte teleurstelling of geloof je het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je er nog werk van maken dat de stappen niet besproken werden. Neem je nog weer, telefonisch, kontakt op, wil je hier nog op terugkomen, dat bedoelde ik, of laat je het gaan en zoek je een andere groep.

En dat er gerookt mag worden is ook echt niet meer van deze tijd maar ja, je kunt ook niet de hele wereld veranderen, ik weet het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...