Spring naar bijdragen

Zondag 8 april


Twan

Aanbevolen berichten

Fijn dat het zo goed gegaan is Corinne!!!! En 2 verslavingen tegelijk aanpakken lijkt me heel moeilijk hoor, ik weet dat je gezegd hebt dat dat voor jou belangrijk is.

Met mij gaat het ook super, had maar 1 moeilijk moment vanavond, we waren bij onze dochter wezen eten en na afloop werd er gevraagd wie er wat wilde drinken. Mn man nam een lekker borreltje en ik vroeg om een cola.......... Zegt ze: "mam, ik heb speciaal voor jou port gehaald hoor........."
Toen dacht ik dus even "go, ook zonde..............."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou......haar as schoonmoeder begon er maar aan..........was best wel een beetje jaloers moet ik zeggen....Maar toen ik naar gelang de avond vorderde zag hoe die vrouws wangen en neus steeds roder werden en haar ogen gingen glimmen en ze steeds drukker werd, schaamde ik me voor me eigen, want dat heb ik vast ook gehad! En was best een beetje trots op mezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet een beetje trots, maar heel erg trots mag je zijn.

Ik zit niet lekker in mijn vel, heb woensdagnacht gedronken, zag het helemaal voor me, dat ze de spullen uit mijn huis kwamen halen, ruzie met mijn moeder . Het kon me niets meer interesseren het hele alcoholprobleem.

De volgende dag zou de beslaglegging tussen 10 en 16 uur zijn, maar ze zijn niet geweest. Ze hebben mijn bezwaarschrift dus toch ontvangen.


IK heb van mijn dochter het boek vertel's mama gekregen voor mijn verjaardag. Dat boek haalt heel veel los. Het begint bij je eigen klein zijn.
Vragen o.a. wat is de leukste herinnering aan je moeder? Ben al 2 dagen aan het denken, maar ik kan geen enkele mooie herinnering met haar naar voren halen. Is toch triest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marion,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!

Dat je woensdag hebt gedronken, jammer maar ik kan me er echt wel wat bij voorstellen!
Het is een knap vervelende situatie waar jullie in zitten!
Gelukkig is er nog geen beslag gelegd......maar duimen dat dat ook niet gaat gebeuren!
Sterkte ermee...

En voor vandaag een hele fijne dag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net thuis en helemaal niet trots op mezelf.....
heb de nodige wijntjes gedronken en ik voel me heel erg verdrietig................
Ik had misschien wel teveel verwacht van deze avond uit, maar het viel me zo tegen....
Het was een soort reunie-avond van een discotheek, maar ik werd uiteindelijk zo
verdrietig van al die stelletjes die ik om me heen zag....
Ik heb wel leuk gekletst met deze en gene, maar ik voelde me heen alleen ....

Ik hoop dat het voor jullie een les kan zijn, dat alcohol in geen enkele situatie je
beter maakt, ik heb spijt, heel veel, ik ben niet dronken hoor... maar wel aardig licht in
mn hoofd, en ik kan jullie verzekeren.....je wordt er echt niet gelukkiger van!!!!

veel liefs Mel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...