Spring naar bijdragen

Woensdag 11 april


BamBam

Aanbevolen berichten

Anjo, Ondanks het voorgevoel dat je al had komt het echte nieuws toch hard aan. In je onderbewustzijn heb je immers altijd nog hoop dat er een andere uitspraak zal worden gedaan.
Je zult even de tijd moeten nemen om dit harde nieuws te verwerken. Heb je niet iemand waar je naar toe kunt gaan om er samen over te praten, alleen zitten lijkt mij op dit moment erg moeilijk voor je.
Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Anjo, wat een vreselijk nieuws. Je had al langer het gevoel dat het niet goed zat, maar om het dan zo bevestigd te krijgen, dat komt toch heel hard aan. Het is fijn dat iedereen in je omgeving zoveel vertrouwen in je heeft, dat je het aan kunt. Maar daarom doet het niet minder pijn. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Zorg ook goed voor jezelf, om sterk te kunnen zijn heb je een zo goed mogelijke gezondheid en energie nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gebeuren er hier, toch een hoop ellendige dingen, de laatste tijd.

Ariel, ik wens je heel veel sterkte morgen met de operatie. Fijn dat je zo'n steun hebt aan je familie en dat je zo sterk bent geweest om de drank te laten staan. En wat de toekomst betreft Ariel, als de kanker weg is en je bent weer gezond, dan ben je weer een stuk rijker en dan komen er voor die mogelijke andere problemen ook wel oplossingen. Gezondheid is de hoofdzaak.

Anjo, meissie wat verschrikkelijk, je voorgevoel zei het al. Fijn dat je moeder nu ook weer vertrouwen in je heeft, maar blijf wel op je zelf passen, want je gaat een ontzettende moeilijke tijd in.
Ik hoop echt als het te moeilijk wordt, qua drank, dat je hier komt steun halen en niet bij Jan de Wandelaar.

Corinne, goed dat je een vriendin meeneemt en de stappen gaat ondernemen om van de drank af te komen.


WATER, IK VIND JE TOPPIE, 10 DAGEN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag wel naar de huisarts geweest, maar het spreekuur liep al bijna een uur uit toen ik aan de beurt was. Ik dacht dat heb ik weer. Ik krijg dan het gevoel dat ik alles snel moet afrafelen en wegwezen.
Ik heb weer antibiotica voor de tigste keer, met mijn blaasontsteking had ik te lang mee gelopen en daardoor zijn de urinewegen tot aan de nieren onstoken en ik had een luchtweginfectie ( loop alwel 5 weken te hoesten)

Ik moet weer naar de internist en weer een afspraak bij de psychiater maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ariel, ik vind het een heel goed teken dat je arts zo positief is... geloof hem dan maar! Zelf heb ik soms ook moeite met de heren medici, maar dat ligt meer aan mij, ik weet wel dat ze heel veel kunnen en dat ze je geen onzin zullen verkopen. Sterkte morgen!

Anjo, hoe voelt dat nou, de rots in de branding te zijn? Wat een gewicht op je schouders he? Toch wil ik wel even melden dat ik het superknap vind hoe je je rug recht houdt. Fijn toch dat je naasten zo in je geloven in deze moeilijke situatie. Blijf je er wel zelf ook in geloven? Zeg maar even hardop JA voor jezelf... :present:

Dank aan iedereen voor de 10-daagse complimenten, maarreh... die zijn ook een beetje voor jullie zelf hoor... zonder mentale medestrijders was het me niet gelukt! Inderdaad, TOPPIE! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad een dag van veel slecht nieuws Marion. Beterschap, met je urineweginfectie en luchtweginfectie. Voortaan niet meer zo lang daarmee rondlopen hoor, je moet er toch iets van gemerkt hebben? Je zult wel een fikse kuur gekregen hebben. Dat is wel een goede manier om een tijd niet te drinken, want antibiotica werken minder goed als je alcohol gebruikt, en dan loop je dus het risico dat de ontsteking niet helemaal weg is. Veel succes dus ook met ADB blijven!

Water, ga zo door. Je positiviteit werkt aanstekelijk, en er zijn op het moment een hoop mensen die dat kunnen gebruiken. Je bent inderdaad TOPPIE!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Anna, ik had ook last in mijn zij en mijn rug, maar ben soms nog te moe om naar de dokter te gaan.\
Ze heeft alleen maar 's morgens spreekuur en je moet dan heel vroeg bellen.
Maar ik vind mijn vermoeidheid vervelender, dan die zeurderige pijn.
Maar goed het nachtelijk drinken bevordert de vermoeidheid ook niet en het is inderdaad een goeie stok achter de deur om nu toch eens die 2 weken ADB te halen.
Ik kan NU elke keer met gemak een week halen, maar 2 weken ho maar. Ik vind het echt zwak van mezelf, ik weet het. Maar als ik meer energie heb, heb ik ook meer vechtlust, dat is gewoon een feit.
Maar ja, zo blijf ik ook in een cirkel zitten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion,

Ik heb helemaal geen kater. Heb ik eerlijk gezegd nooit gehad, maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik los van de RW, dagelijks minstens 1,5 l water drink.
Ik drink (dronk is nog te vroeg) de hele week door 1 à 2 flessen per dag (van 's middags tot 's avonds).
Resultaat, zo moe dat ik altijd een dutje moest doen na het avondeten, een val van de trap 's morgensvroeg - ws. was dat een epileptisch insult, nergens zin in, apatisch zijn, af en toe transpireren of het steenkoud hebben (kan ook zijn i.v.m. de overgang, dat was gewoon al aan het minder worden tijdens mijn gebruik), trillen en beven, neerslachtigheid, noem maar op.
Nu ben ik dus niet moe en zal toch goed slapen vannacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd toch Marion, dat voor jou die tweede week zo moeilijk door te komen is. Ik hoop dat het nu wel lukt. In 2005 heb ik eens vier weken achter elkaar antibiotica moeten slikken, vanwege een zeer hardnekkige kaakontsteking. Ik heb toen ook vier weken niet gedronken, voor het eerst in heel lange tijd, en ik was apetrots op mezelf. Helaas ben ik daarna weer begonnen, en binnen de kortste keren zat ik weer op mijn oude niveau. In die tijd dacht ik dat ik 'sociaal' kon leren drinken. Inmiddels weet ik wel beter.

Kan je acupuncturist niet iets doen tegen je vermoeidheid? Ik kan me wel voorstellen dat je door die voortdurende blaasontstekingen en kuren ook moe wordt. Ziek zijn vreet energie. Gewoon lekker veel slapen, desnoods een middagdutje als je 's nachts zo slecht slaapt.

Ondertussen zit ik hier alweer te geeuwen, dus ik sluit af voor vandaag. Ik ga nu al een tijdje vrij vroeg naar bed, omdat ik moe ben. Maar ik word nog steeds een aantal keren per nacht wakker, dus echt fitter voel ik me 's morgens niet al lig ik er op tijd in. Ik hoop toch dat dat ook nog een keer komt, maar ik twijfel er wel aan, eerlijk gezegd.

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alweer meer dan 4 maanden droog Marieke, wat moet dat een ongelooflijk goed gevoel geven.

Corinne, ik drink ook altijd heel veel water, maar ik heb, (had vind ik nog niet helemaal van toepassing)
altijd hele erge katers. Grrrrrr zo erg, dat zelfs de Gremlins lam lagen.

Is Fran nog steeds met vakantie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Vandaag hou ik droog.
Morgen bij de huisarts wil ik een van die aversiemiddelen. Dan hoef ik niet eens te overwegen of ik mij laat verleiden. Ik denk dat het me dan makkelijker zal vallen. 'k Hoop alleen, dat ik daarop geen heftige reacties vertoon. Veel medicijnen verdraag ik nl. niet goed.

Jullie (de forumleden) hebben mij ervan overtuigd dat het wellicht makkelijker is voor mij om meteen te stoppen en niet eerst aan te modderen met minderen.

Zo, dat worden nog spannende dagen voor me. Deze dag kan niet meer stuk (ook al dankzij jullie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...