Spring naar bijdragen

Woensdag 11 april


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marieke,

Vorig jaar april kwam ik vrij van de medicatie en bijna vrij van de RW.
In de vakantie een biertje en een wijntje, gezellig.
Maar het vervoer en de thuisvluchten gingen goed tot Heathrow (paniektoestand wegens terrorismedreiging was net begonnen 11 aug.). Mochten we eindelijk landen, kom je in die idiotie terecht.
We zijn op Schiphol geraakt, maar de bagage niet. Kun je weer aangifte gaan doen. En ik was al zo gammel. Toch thuis geraakt na 44 uur gereis. Een grotere valkuil bestaat niet. Ik heb gelijk een fles geopend en binnen de kortste keren soldaat gemaakt. En daarna is het niet meer goed gekomen.
In die ca. 3 maanden dat ik niet dronk, heb ik ook vele euro's uitgespaard.

Ik hoop dat je dit weekeinde een hele mooie, met een zuivere klank accordeon vindt.

:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even snel wat laten horen....

Ik was alweer 2 avonden bij de kids in slaap gevallen...

Marieke, wat een geweldige prestatie van je; kan me voorstellen, dat je blij kunt zijn om jezelf dit weekend te verwennen!!!
En gegund...!, ik weet idd nog dat je iets vertelde van die kroegentocht en zie nu!

Corinne, goed dat je bij de huisarts ook hulp vraagt, heb ik ook gedaan. Hij adviseerde mij een training in Utrecht en die heb ik begin februari gedaan.
Heb dan vorig weekend wel wat gehad met uitgaan, maar het komt goed dat weet ik!
Het lukt jou ook!

Heb verder nog niet alles gelezen, maar dat lukt ook niet als je steeds in slaap valt bij je kleintjes :)
Dus ik blader er nog even doorheen en dan zo weer in mn nestje...

liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, mijn dochter kwam naar beneden, las nog snel het verhaal van je van gister...geef niet op meid, mijn meisje zit nu bij mij op schoot, had zere beentjes...
O, herstel ze zegt ...neeeee niet allebei (5 jaar...) wat een schatje he.., nu lacht ze haha
Bedenk....dat is waar je het ook voor doet, maar jijzelf bent ook belangrijk!!!!!

Slaap lekker meid, je kunt het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...