CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Tja, Anna, maar ik moet nog wel zien de zaterdag te halen, dan pas kan ik ermee beginnen.Nu moet het dus nog zonder die stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Waarom heb je die Refusal gehaald Corinne? Omdat je vastbesloten bent te stoppen toch? Laat desnoods je vriendin iedere dag bellen om je eraan te herinneren. Zaterdag kun je halen, omdat je nu al besloten hebt ervoor te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hoi Anna,De trekremmers hebben vorig jaar niet bepaald geholpen, ik had niet minder trek, maar wel allerlei nare bijwerkingen. Ik heb het toen eigenlijk op eigen houtje gedaan, met terugvalletjes. Die laatste terugval was voor mij de bekende druppel. Mijn vriendin en ik houden nauw contact. En als ik eenmaal aan die Refusal zit, dan kan ik niet eens meer. Ik veronderstel dat de trek me dan wel vergaat. Ik ga het niet uitproberen.Vandaag (hier koopavond) en morgen ga ik de deur niet uit. Zaterdag begin ik dan met de Refusal. Ik hoop dat ik daarvan niet allerlei bijwerkingen krijg. En over 2 weken terug naar de huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik heb al van meer mensen gehoord die vonden dat de trekremmers niet zo goed werken Corinne. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik heb ook gehoord dat ze pas na een dag of 10 behoorlijk beginnen te werken, en dat je er geen alcohol bij mag drinken. Als je dat toch doet kan het ook daardoor komen dat ze niet werken.In ieder geval word je met Refusal doodziek als je erbij drinkt, dus dan laat je het wel uit je hoofd volgens mij. Ik heb gehoord dat sommige mensen er nogal moe van worden, maar anderen hebben nergens last van. En de bijwerkingen schijnen over te gaan, dus het is een kwestie van even doorzetten. Ik hoop in ieder geval dat jij er veel steun aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.Zelfmoordaankondigingen op het forum, we kunnen er op het moment zelf niets mee.En weten inderdaad ook niets van de persoon. Ik kan er eerlijk gezegd weinig mee. Ik snap dat het voor sommigen een grote impact kan hebben om te lezen, vooral als het onderwerp gevoelig voor je is.Charlie, ik kan je alleen maar aanraden om professionele hulp te zoeken. En ik hoop dat je weer komt vertellen hoe het met je gaat. Schaam je niet, dat maakt het alleen maar erger. Je bent niet de enige hier met zulke gedachten merk ik.liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Corinne, laat je man je 3 dagen opsluiten hahaha. Goed van je hoor dat je naar de huisarts bent geweest.Ook van jou Marion, aanpakken die kwaaltjes anders blijf je maar tobben. Marieke wat ga je goed. Weet je nog dat we allebei heen en weer gingen van stoppen naar minderen etc etc. En nu ben je al zo'n tijd helemaal fris. Met alle ups en downs erbij. Toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 uit een internetcafé in duitsland de hartelijke groeten aan iedereen; even snel lezen gaat niet, maar ik wens iedereen sterkte, vooral corinne, want ik zag wel even dat je gestopt bent! applaus.ik ben nog steeds adb, gelukkig; maar het verdriet blijft. met mijn neef gaat het goed mailde mijn zoon, gelukkig maar. de ex van mijn zus is al weer verdwenen, hij doet maar.groeten dus en verder een voor iedereen. veel liefs, tot over een dag of tien, bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Haj lieve Kate en alle anderen,ik (sorry) kan niet tegen zelfmoordneigingen op het forum.Tuurlyk neem ik dat wel serieus zeker wel.Maar ajb neem dan kontakt op met psychische hulpverlening.Ik heb teveel mensen verloren door suicide.Geen geintje.Echt niet.Ik snap wel dat ik voor velen weer nieuw ben,maar dat ben ik dus niet.Ik denk ff aan mijn enige lieve oma die ik ooit heb gekend.Ben zeer depri,maar blij dat het geopereerde knobbeltje in mijn lip goed aardig was.Jongens en meiden kom op!!!!!!Niet dat je meteen adb kan zijn maar wel met moed.Liefs Lola:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Bibelle, je zult dit wel niet meer lezen, maar knap dat je nog steeds ADB bent.Stien, hopelijk helpt de spuit tegen de pijn. Vervelend als je zo bij de huisarts zit. Corinne, bij mij werkte de campral ook niet, zelfs niet na 10 dagen. De psychiater zei toen al, dat het niet bij iedereen hielp. Ikwas zostraks met de honden aan het stokken gooien langs het water, toen moest ik in een keer aan je denken,( met je stok achter de deur.)Dat bedoelde ik gisteren ook, je denkt aan mensen die je helemaal niet kent.Mijn trek is over, ik ben even het dorp ingegaan en heb van mijn verjaardagsgeld twee nieuwe broeken gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ha Marion, Anjo en zoveel anderen,ik benniemand vergeten hoor.:light:Lolais er nog iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hai, Lola, fijn om weer eens wat van je te horen en ontzettend fijn, dat het goedaardig is.Jammer dat je nog zo depri bent, maar er is ook wel veel gebeurd bij je.Ik wens je veel sterkte.Kate, volgens mij ga je hartstikke goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hallo,snapt iemand dat ik me k ** voel?Mijn pijn en verdriet?Liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Sorry Marion,ik dacht even dat ik alleen was op het forum.Dank je voor je berichtje.Ben er blij mee.Je snapt me vast wel.Liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ja, Lola dat snap ik heel goed.Je hebt ontzettend veel meegemaakt. Hopelijk heb je de alcohol een beetje kunnen minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik dacht al wel dat het niet zo goed met je ging Lola, want ik heb je maanden geleden een keer een PB gestuurd en daar kwam geen reactie op. Ook zag ik je een hele tijd niet meer op het forum.Dus ik hoop dat het een goed teken is, dat je nu wat van je laat "horen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Klopt Sneeuwwitje,is echt een goed teken dat ik weer op het forum durf.Ik heb nogal wat moeite soms/vaak daarmee.Gelukkig was ik nog op tijd met mijn knobbeltje,sommoge anderen weten dat al via privé-kontakt.Maar iedereen mag dit weten.Zeket jij.Al blijf ik een lelijk litteken houden op mijn onderlip.Wat dan nog?Liefs Lola/Wen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Pfffffffff,wat een spelfouten zeg van mij.Niet normaal,maar zo ben ik blijkbaar.:present:Iedereen van Lola/Wen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Zo, BB gaat weer naar de AA. Dit keer zonder MM's, vergeten te kopen.Mick, je hebt toch niet gedronken he??? Waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd maar je had het over de Eerste stap, vanochtend.Sterkte voor wie het moeilijk heeft. Ik vind het nog steeds zeer de moeite waard om niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Misschien trekt dat litteken nog wel bij, maar is alles beter dan een enge ziekte.Of een mooie dekkende lippenstift?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 BB gaat vanavond naar de AA en BB gaat deze zomer naar de TT met MM's. HaHa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik had begrepen, dat Mick de eerste stap vanmorgen voor Charlie bedoelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hé Lola, wat goed van je dat je weer even van je laat horen! Veel beterschap met je lip, en niet te bang zijn hoor meisje. We bijten hier niet. Het spijt me dat je zo depri bent. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.Marion, fijn dat de trek over is. Beter twee nieuwe broeken dan een kater bij het ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ja Anna, dat heb je gelijk in.Maar ik had best veel geld gekregen voor de verjaardag en als ik er niets voor haal, dan gaat het zo in de pot mee. Als ik iedere keer mijn trek moet laten verdwijnen door wat te kopen heb ik natuurlijk ook een groot probleem:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Het forum is wel weer appelig vandaag hé. Ik betrap me er op, als ik goed in orde ben, dat ik hier veel schrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Anna,Eerst moet ik zaterdag halen. Daarna kan ik pas ervaren hoe ik op Refusal reageer. Hopelijk goed.En verder, ja, ook geen kaasfondue of lekkere sauzen meer.Ik heb het er wel voor over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden