BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 @Rat, blij dat de storm wat is gaan liggen.Ik ben sinds een paar weken gestopt met m'n medicatie. ik wil wel es weten hoe dat gaat nu ik nuchter ben. Ben natuurlijk begonnen met medicijnen toen ik nog dronk. So far so good. Ik voel me, geloof ik, zelfs rustiger. Ben benieuwd of dat effect aan gaat houden.Ik vond het trouwens een hele opluchting dat ik iets 'mankeerde'. Gelukkig, ik kon er niet alles zelf aan doen. Dat wil niet zeggen dat ik de schuld buiten mezelf leg maar toch.Ga zo ff koken. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 @ Ratbam,Het was voor mij vooral een opluchting dat ik alcohol altijd als medicijn heb gebruikt en heb nu ook het gevoel dat ik niet veslaafd ben geweest maar een stof nodig had die ik blijkbaar in mijn hersentjes mis.Het nadeel van deze medicatie is dat ik gekeurd moet gaan worden om bij het CBR goedkeuring te krijgen om onder invloed te mogen rijden.Er komen nu ook best wel veel emoties boven omdat ik al die jaren zo hiepedepiep ben geweest of onder invloed en dat doet best wel pijn.Ik besef dat ik aan mijn gedrag niet altijd wat kon doen en weet dat ook daardoor er veel dingen mis gegaan zijn in mijn leven.1 ding weet ik zeker: ik zal de boel niet verprutsen door alcohol want ik geniet nu zoveel meer van een nuchter leven en met name van mijn heerlijke man met wie ik een mooie toekomst tegemoet ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 @RatMieke, ik begrijp je helemaal. voor jou.Blijf jij maar lekker nuchter rollebollen met mannie, fijn toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Beste mensen,Wij gaan dadelijk eten.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Hoi BB en Marion,Ik sta inderdaad vanaf sept. 2005 ingeschreven, maar heb toen niet geschreven. Ik heb me toen aangemeld om aan de Tactus therapie mee te mogen doen. En ik mocht mee doen vanaf juli 2006. En toen ben ik gaan schrijven op het forum. En op 12 augustus 2006 definitief gestopt met drinken en nog steeds droog, zonder ook maar één uitglijder en daar ben ik héél trots op. En vandaar dat ik zeg. De eerste laten staan, dan red je het.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 lekker glas water erbij Corinne, heerlijk, mmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Fer, ik ben ook heel trots op jou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Ferry, welke kleur denk jij dat de jaarpenning heeft???????Een zeker 'iemand' wil me dat niet vertellen en die zegt dat ik maar geduld moet hebben, puh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 @RatBam,Rollebollen..........................nog een UUR wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 BB, volgens mij groen!!maar weet het niet zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Hihi. Dank je wel Ferry. Waar komt dan die uitdrukking; lid van de blauwe knoop' vandaan, weet iemand dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Ferry, knap, zonder maar één uitglijder, dat had ik 21 jaar geleden ook. Zo van de ene op de andere dag, pats boem 16 jaar droog.En pats boem na een keer te hebben gedronken, binnen 3 weken weer verslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Ik las ook ergens dat het in eerste instantie het blauwe kruis heette, maar die begrijp ik ook niet. Kan me er ook niets bij voorstellen En de kleur ga ik gwoon nie verklappuh. Ik zat ernaast en heb m even mogen betasten.... hihi. Is de kleur van de penning overal hetzelfde dan??Wat een lekker weertje. Zit nog steeds in de tuin. Ga zo verse uiensoep maken, lekker stinken Stokbroodje met Franse kaasjes erbij en een lekker glas water inderdaad... mmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Ik denk dat het de blauwe knoop heet, omdat de kleur blauw voor puur en zuiver staat.Als je niet drinkt en rookt, dan ben je puur en zuiver waarschijnlijk.Maar misschien heeft het wel een hele andere betekenis, ik "hoor"wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Hier is het de hele dag bewolkt geweest. Komt de zon morgen deze kant op zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 http://www.anno.nl/anno/anno/i002826.htmlDaar staat het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Heee Mieke, wat fijn voor je. Ja sorry hoor, spuit 11... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Leuk Mick die link.Zo m'n eten achter de knopen, ff roken en wegwezen. Ik ga uit vanavond. Jee, dat is lang geleden. heb geen zorgen, ze verkopen er vast wel rivella:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 BamBam,Is toch goed dat ik geen water heb genomen, maar vruchtensap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Fijne avond Bamerdebambam@ Mick je zat toch lekker met je nichtje te krioelen en van de zon te genieten?Ach en een spuit 11 hebben we overal nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Iemand vroeg mij of het mij stoort als mijn man een biertje of borreltje drink.Dat stoort mij dus niet en hij doet het sowieso al zoveel mogelijk buiten mijn gezichtsveld.Met een wijntje zou het iets anders zijn, dat is/was nu eenmaal mijn ding. Maar ja, ik moet toch leren leven met het feit dat anderen wel met mate kunnen drinken.Bovendien, IK moet eraf blijven.Wel even meegedeeld dat hij ook niet mag kokkerellen met alcohol.Dochter zei: oh, dat betekent dus geen kaasfondue meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 @BB:Swing it out babe.... en doe voorzichtig, sprak mem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 @Mick, ja hoor. Ik luister altijd naar m'n mem:DThanx Miekerat.Corinne, drink maar heel veel van dat spul. Het is maar zo 0.00 en dan gauw naar je bed en morgen; slikken maar, go girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst 13 april 2007 Jullie ook allemaal een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden