Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 april


Anna

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Water,

Zo gigantisch mooi was het weer in het zuiden nu ook weer niet.
De hele ochtend versluierd, een middagzonnetje dat niet echt veel warmte verspreidde en een frisse wind.
Maar, toch nog te doen op het balkon in de zon, maar niet lang.
En nu wordt het weer donker buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu schiet mij maar lek, ik maar drukken op volgende en krijg steeds dezelfde pagina:huh:

Corinne,
zet hem op meiske. Ik zou inderdaad de kaasfondue even laten staan. Die wordt alleen maar verwarmd en niet gekookt. Alleen bij koken verliest alcohol zijn kracht.

BamBam, go girl! Je gaat gewoon harstikke goed.

Mieke, Ik ben jarloers. ADHD of niet gewoon lekker genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
marieke44

...ik hoop dat ik voor mezelf in kan staan en dat ik weer niet uit m'n vel spring zoals de vorige keer...



Marieke, zomaar een stom idee van mij hoor, maar misschien scheelt het als je dit zinnetje verandert in: "Ik beheers me, ik ga niet uit mijn vel springen, als ik de politie moet bellen blijf ik rustig, beleefd en kalm." Ik weet dat het moeilijk is, zeker na zo'n lange dag, maar als je ertegen aan kijkt zoals je hierboven doet, dan lijkt het uit je vel springen iets wat buiten jouw wil om gebeurd. Maar dat is natuurlijk niet zo, je bent er gewoon zelf bij. Je kunt nu beslissen dat je ondanks alles niet gaat drinken toch? Zo kun je ook nu, op dit moment, beslissen dat je rustig blijft omdat je jezelf onder controle wil blijven houden. Op de lange termijn is dat de beste manier om van je buren te winnen.

Sterkte ermee! Doe maar oordopjes in en ga lekker slapen. Dan mag je morgen voor dag en dauw luidkeels gaan lopen zingen van vreugde dat je weer fris en helder wakker bent geworden. Vindt de buurvrouw vast leuk.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Als ik dat zo lees, was het inderdaad een rotdag voor je, en dan ook nog eens thuiskomen naast die aso's.

Toch een groot pluspunt: je heb het drooggehouden.
:present:

En het is inmiddels weekend geworden en dan ga je toch een mooie accordeon kopen.
En dan ga je die bij thuiskomst gelijk inspelen. Wel fff spelen, kunnen die buren jouw mooie :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: horen.

Hou je haaks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goed hoor, was weer eens bij mn kroost in slaap gevallen...had me zo voorgenomen
om weer naar beneden te gaan en nog even de boel op te ruimen, maar ja...
morgenvroeg maar even erdoor heen.
Had vandaag ook wel erg zin aan een biertje...heb bijna alle bouwstenen op de
pas gestorte cementvloer gepakt voor het opbouwen van de garage..
ja dat mag ik nu allemaal samen met mn pa doen...ex-man heeft dat mooi achtergelaten
voor me....grrrrr
Gaat het met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...