sneeuwwitje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Ik open een draadje midden in de nacht, ik kan niet slapen:lips:Ik ben al drie keer naar beneden geweest en ben ontzettend onrustig.Alles spookt door mijn hoofd.Ik hoop dan ook dat de dag van morgen mij meer rust brengt.Ik hoop ook dat we allemaal weer een alcoholvrije dag hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Twan, misschien heb jij nog hoopvolle berichten voor vandaag en gaat het zonnetje toch nog schijnen:rose:Ben je nog steeds NDB??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi Marion,Wat vervelend dat je niet kunt slapen zo 's nachts. Ik hoop dat je nog een paar uurtjes kunt vangen. Maar ja, dat is niet hetzelfde als echt doorslapen.Ik heb een drukke dag voor de boeg. Zodadelijk naar Rotterdam, naar de reïntegratiecoach voor jobhunting. Kost me tijd die ik beter in sollicitaties kan steken, maar ja UWV verzint van alles, ze zouden beter wat scholing op vakgebied kunnen aanbieden.Daarna voor de laatste keer naar de fysio en daarna mijn pianoles en vanavond mijn yoga.Tussen de bedrijven door kom ik hier dan wel even langs.Ik wens jou en al de anderen een goede en weer een ADB dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 goedemorgen allemaaldit is dan mijn eerste "structuur-dag", ik moet er nog wel aan wennen. ik las dat sommigen van jullie ook niet blij zijn met een te gestructureerd leven. maar ik heb er op dit moment wel behoefte aan.ik had zelf gevraagd om een gesprek met de supervisor op het werk, en ik ervaar het niet als een bemoeien in mijn privé-leven. bij het teruglezen van wat ik gisteren schreef merkte ik dat mijn verhaal in elk geval chaotisch was: ik heb niet genoeg aangegeven wat hij heeft gezegd en wat ik daarbij heb bedacht.hoe dan ook: als ik zo blijf heen en weer vliegen, en toch niet full-time wil werken, dan zal ik wel gedwongen zijn (door mijn wensen dus) om meer stuctuur aan te brengen. 600 km op een dag met 3 vergaderingen en of 4 persoonlijke gesprekken is inderdaad veel te veel. ook zonder alco in mijn bloed zou ik dan 's avonds een gevaar op de weg kunnen worden.over reuma: je hebt gelijk dat het soms moeilijk aantoonbaar is in het bloed als het nog in het beginstadium is, maar pas op met medicijnen, ik weet niet of je al krijgt en wat je krijgt, je moet ze meestal lang slikken en ze zijn een belasting voor je lever en je maag, en soms ook voor je geheugen. die organen hebben het bij (ex-)alki's al zwaar te verduren (gehad), dus lees de bijsluiter goed voor je aan medicijnen slikken begint (of via google even kijken voor je ze in huis haalt)over roken: ik stopte toen ik verliefd werd op mijn anti-rokende-latman, nu 43 jaar geleden (wat waren we jong!) (toen nog niet lattend hoor, dat is pas de laatste 5 jaar)@corinne veel succes bij je jobhunter, in vooral plezier bij pianoles, en rust bij de yoga. is de hoofdpijn over?@marion: ik hoop dat je weer tot rust bent gekomen, en nog wat geslapen hebt.bijna half negen, mijn halve uurtje lezen en schrijven zit er bijna op (dat vliegt om).ik wens iedereen het beste voor vandaag, rust en ruimte in je hoofd en in je hart, en vooral veel droogte!tot morgen,bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lindi Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 He Marjon, Wat naar dat je niet kon slapen en zo onrustig bent. Ik hoop dat het later toch nog is gelukt, want 4 uur is wel errug vroeg. Sterkte vandaag. Zorg goed voor jezelf en hou 't droog he!Bibelle, beetje structuur in een hectisch leven vind ik zelf wel erg prettig. Fijn dat je een supervisor hebt met wie je e.e.a. kan bespreken.Corinne, ik hoop dat je er wat aan hebt aan je bezoek in R'dam!Allemaal goede dag toegewest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi Bibelle en Lindi,Ik ben alweer terug uit R'dam. Het gesprek duurde maar een half uurtje, eigenlijk weer allemaal dingen die ook even via de mail kunnen uitgewisseld worden. Nou ja, UWV is de baas. Toch weer een paar tips om aan de slag te gaan.Ik ga zo even ontbijten (ik had vanochtend maar snel een knabbeltje genomen) en dan even wat rust houden, want die hoofdpijn is nog niet over, 't is een migraine die op mijn rechteroog drukt, dus dat knijp ik nu een beetje dicht.Een fijne droge, al dan niet gestruktureerde dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi Marion,Vervelend voor je, dat je zo slecht slaapt. Hoop voor je, dat er snel verandering in komt.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hé Badgast,Ik zie dat je staat ingelogd, hoe is het met je, na al die maanden??groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badgast Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Haai Ferry,Jou ontgaat ook niet veel he? Maar ja....je bent dan ook niet voor nix al weer een hele tijd droog Tja...ik kom hiet natuurlijk niet voor nix weer es langs fietsen. Het is een hele tijd goed gegaan maar helaas de laatste 2 maanden is het weer raak....of liever gezegd mis.Heb nu sinds januari een eigen zaak, gaat allemaal best goed, natuurlijk heb je de eerste tijd wat spanning over het verloop maar zaken gaan goed. Alleen relatie is voor de zoveelste keer op de klippen gelopen en hier is nogal wat mee gemoeid, ook zakelijk. Dus veel spanningen en uiteindelijk toch weer naar de fles gegrepen.Afgelopen weekend was een dieptepunt en vandaar m'n kijkje hier weer. Zie veel nieuwe namen maar ook nog wat "oude" bekenden.Gister mezelf vervloekt en een flinke schop gegeven en weer begonnen met tellen, dag en nacht 1 hebben we dus gehad.Weet nog niet zeker of ik weer ga deelnemen aan het forum, het heeft me toen wel goed op weg geholpen maar uiteindelijk moet je het toch allemaal zelf doen.En...hoe is het met jou Ferry? Ook nog weleens gestruikeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Oh, marieke, wat vervelend voor je.Ga lekker timmeren of knallen met de deuren, maar grijp niet naar de alcohol, dat zou zonde zijn. Je bent nu bijna een half jaar droog en dat laat je toch niet door dat mens verknallen hé.Ik heb vannacht zo slecht geslapen, omdat ik declaraties naar mijn zorgvezekeraar had gedaan, mijn man een nieuw gebit en psychologische hulp, totaal € 2400,--Ik heb 4 maanden geleden bij de tussenpersoon een nieuw bankrekeningnummer doorgegeven en gezegd, dat het oude nummer van mijn man zijn zaak was en dat die bank geblokkerd is, dus hier het nieuwe nummer. Nu heeft die tussenpersoon het nieuwe nummer niet doorgegeven aan de ONVZ en hebben ze het geld gestort op de rekneing van de zaak( geblokkeerde nummer dus) De bank wil het niet overschrijven op ons nummer. Al het geld is nu weg.....foetsie, maar ik moet nog wel de tandarts en de psycholoog betalen. Ik was zo opgefokt vannacht, dat ik totaat lnet geslapen heb.Ik heb om 4.00uur koffie gezet en eitje gekookte en een snee brood genomen. Daarna was ik klaarwakker natuurlijk. Maar het goede bericht is dat ik net bij de post bericht heb gekregen, dat we een pro deo advocaat hebben gekregen en dat er echt een hoge uitzondering is gemaakt. Ik heb net echt een potje zitten huilen, alle spanning van het lange wachten enne, nee ik ga vanavond niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Ha, Badgast, dat is lang geleden.Goed dat je jezelf weer een schop onder je k-nt hebt gegeven. Het is nooit te laat om te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Marieke,Dat is geen prettig nieuws. Heb je vannacht nog wel de politie gebeld om een stille wagen langs te sturen.In Rijnmond heb de DCMR dat is de milieudienst die ook optreedt bij geluidsoverlast. Dat is bij jou in de buurt vast ook. Zouden die geen metingen kunnen komen verrichten.Ik weet ook niet wat ik er mee aan zou moeten.Maar 1 ding moet je ze niet gunnen, blijf (uiterlijk) kalm en voor jezelf blijf ADB.En om half negen 's ochtends mag jij er lustig op los timmeren. Dat is toegestaan. Tussen 6.00 en 22.00 mag je werken en daarbij geluid maken. Alleen tussen 22.00 en 6.00 moet het stil zijn. Hoeveel decibel je mag produceren staat vast wel op een of andere site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Marion,Kom jij ook al met zo'n slecht nieuws.Heb je nog bewijs dat je het goeie rekeningnummer had doorgegeven. En als dat oude geblokkeerd was, moet dat geld toch teruggestuurd zijn naar de verzekeraar. Ik zou er toch maar achteraan gaan, want dat is toch geen misteverstaan bedrag. Het goede nieuws van je ook goed nieuws, je krijg dus een advocaat toegewezen. Ik hoop dat het een goeie advocaat is waar je ook goed mee overweg kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi Badgast,Met mij gaat het uitstekend, vanaf begin Augustus vorig jaar geen druppel gedronken en geen één keer gestruikeld. En daar ben ik héééél trots op. Ondanks alle spanningen die ik toch wel heb gehad. En ik ga nu ook naar de AA één maal per week. En dat bevalt me ook heel erg goed.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hallo lieve mensen,Ach Marieke en Marion,Wat kun je je dan rot voelen he? Dat zijn van die dingen....echt onmacht....Het draadje is geopend met "hoop"en verlies deze hoop niet!Ik ben op het werk, maar wilde even van me laten horen, hopelijkmorgen een betere dag voor jullie. Ik zal aan jullie denken.Iedereen verder een fijne middagEn tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi mensen, wat een triestig nieuws allemaal!!!Kop op hoor allemaal!!!!Zelf heb ik het vreselijk druk, manlief vakantie, dus ook minder achter de PC, maar verplicht klussen in het huis en, beter, allemaal nieuwe spulletjes ervoor kopen.Zometeen kijkers dus voor dit huis, dus duim aub even voor me, dat het kopers worden, please.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Oh, Charle, wat spannend. ik zal voor je duimen hoor.Hai Moesje, werk ze nog.Bibelle, wel een beetje rustig aan doen hé, 600 km op een dag plus een aantal vergaderingen. Hoe heb je dat in Godsnaam gedaan toen je nog dronk.Ferry, ik vind het zo knap van je, dat je zonder te struikelen in één keer naar de eindstreep gaat.Je blijft ons toch nog wel lekker motiveren hé en niet zo in een keer spoorloos verdwijnen hoor> Marieke, heerlijk jouw commentaatr, de driften van de Gorilla uit Blijdorp.Kun je die Gorilla niet beter bij je buurvrouw langs laten gaan, ze staat dan pas echt voor aap.Ik val ook zowat om van de slaap, maar ik kan niet even op bed gaan liggen, want ik wacht op telefoon van die tussenpersoon. Ik heb wel de bank gebeld, maar die mogen het niet terugstorten op onze rekening, tjonge. Ik moest maar een advocaat inschakelen. Ik heel hooghartig ( zo ben ik normaal niet hoor) Nou dat is dan mooi, want we hebben vanaf vandaag net een goede advocaat toegewezen gekregen. We hebben alle papieren en bewijzen opgestuurd naar de rechtsbijstand en die vinden het niet kunnen, wat die vennoot heeft uitgespookt. Dus bij deze zal ik mijn advocaat inschakelen. GGGRRRRRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Eigenlijk is het toch wel mooi, dat ik het dagdraadje, (was eigenlijk een nachtdraadje) HOOP heb genoemd, want alle hoop, die mijn man en ik het laatste half jaar hebben gehad, was gebaseerd op dit bericht van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Marion,Hou je hoofd hoog en je rug recht!Je staat in je recht, dus dat geld komt heus wel terecht waar het hoortbij jullie dus!Als die betaling minder dan 30 dagen geleden door je zorgverzekeraaris gedaan kunnen zij hem storneren! (wat zoveel betekend als terughalen).En anders inderdaad gelijk bij de advocaat aankaarten, dan komt het ook wel goed!Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier slecht van hebt geslapen,hopelijk slaap je vannacht rustiger nu je weet dat die advocaat geregeld is.Sterkte en een knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Marion, ik kan me voorstellen dat je slecht hebt geslapen, dat had ik in jou geval ook gedaan. Gelukkig dat je een advocaat krijgt toegewezen. Ik hoop dat hij ervoor kan zorgen dat dat geld van de verzekering ook weer terug komt bij jullie. Had je man geen aparte rekening voor de zaak?Marieke, hopelijk gaat de woningstichting dit keer iets aan jullie overlast doen. Daarvoor zou ik het wel over hebben om twee weken de herrie bij te houden. Ik ben alleen benieuwd of ze nu twee weken muisjestil zullen zijn.Ik kan me je kwaadheid wel voorstellen, maar ik zou denk ik toch proberen niet op mijn beurt ook weer herrie te maken. Dat kunnen je buren tegen je gebruiken, want dan is het van twee kanten overlast. Hoewel gewone woongeluiden natuurlijk normaal zijn, en dat mag ook overdag.Badgast, jammer dat het de afgelopen twee maanden mis is gegaan. Succes met weer overeind krabbelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hallo, Zal me even voorstellen, ik ben pip en lees sinds zondagnacht hier mee. Heb me ook meteen ingeschreven en al contact gehad. Was een stevige drinker (heel stevig vind ik zelf) met 2 flessen wijn per dag, begon sochtends en eindigde savonds laat. Daardoor nooit echt dronken ( met uitnames van 1 weekend dag per maand) (of een andere dag als ik de kinderen niet had) maar wel altijd suf en sloom. Veel overdags slapen, eerst een fles wijn in een keer opdrinken, dan slapen tot de kinderen weer uit school gehaald moesten worden en dan smiddags de 2 e opentrekken en daar deed ik dan mee tot ik naar bed ging. Ik ben een echte stiekeme drinker, overdags dan. Zaterdag was weer de dag dat ik meer gedronken had dan normaal, sochtens wist ik niet meer precies wat er gebeurd was, versprak me ook nog bij mijn vriend en toen was het klaar. Ik kon niet slapen, heb informatie opgezocht en kwam zo op deze site. Het niet drinken valt me eigenlijk nog wel mee, al denk ik er wel veel aan. Maar heb dus nog geen druppel gedronken, sinds zondagochtend elf uur. Heb wel erg veel last van trillen en zweten, erg irritant. En eigenlijk moet ik de huisarts bellen over het abrupte stoppen maar dat durf ik niet, ik heb onlangs nog tegen haar gelogen over mijn drankgedrag. Is het wel slim wat ik doe?Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi, Ik bedoel niet of het slim is om te stoppen, dat weet ik wel maar ik bedoel meer het zo abrupt stoppen. Lees veel over nare bijwerkingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Hoi! Het is helaas pas 2en een halve dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Dank Marieke, Maar dronk jij ook zoveel toen je zomaar stopte? En heb je dat ook in 1 keer gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 HAI Pip, welkom op het forum,Knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt en dat je nu al 2 en halve dag droog staat. De afkickverschijnselen horen erbij en daar zul je wel even door heen moeten.Als je het moeilijk hebt, dan kom het hier maar lekker van je afschrijven, het heeft mij al menig keer van de alcoholtrek ( Gremlins noemen we dat) afgeholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden