ferry Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Hoi Mick,Met mij gaat het uitstekend, ik ga ook trouw iedere week, naar de AA. Het is voor mij een uitgaansavond geworden. Ik verheug me er iedere keer weer op. Ik ben blij voor je, dat het goed met je gaat.En hoop voor je dat je het vast kunt houden.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Hoi BB,Leuk je weer te lezen, als ik het goed begrijp, is je relatie ten einde?? Of het je een time out en woon je even apart? Hoop voor je dat je er goed uitkomt.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Anjo,Bijgetank en weer klaar voor de zorgverlening. Vergeet ondertussen je zelf niet.Hoi Ferry, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 forum is traag, klopt dat?@ferry:Goed dat het met jou uitstekend gaat. "Moet" jij niet lekker op de boot zitten met je vrouw? @water:Leuk om te lezen, hoe positief jij dezer dagen bent. Ik kan me nog goed herinneren dat dat wel eens anders is geweest bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 @BB:Nog steeds in je bed te meuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Tsja, Mick... als je niet drinkt zie je de dingen toch anders he... beter zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Hoi Mick,Soms is het ietsie langzamer dan anders, echt traag is het vandaag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Marieke,Wat een leuke berichten allemaal.Je woorden klinken opeens als de lente van Vivaldi.En je lijkt natuurlijk helemaal niet meer op "dat kroegenbeest" van weleer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Goedemiddag, heeerlijk uitgeslapen!!!Wat een fijne posotieve berichten allemaal vandaag op het forum, doet een mens goed!!!Ook ik ben blij dat ik niet meer hoef te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Charlie,Ben je nu pas opgestaan. Dat is dan inderdaad goed uitgeslapen.Ik ben ook nog altijd blij dat ik niets meer hoef te drinken.Waar zit jij nu in de behandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Hihi Corinne, ik was er half 4 pas uit ja, ook nog lekker liggen lezen hoor!!Ik zit nu bij "gewoonten doorbreken" en "stof tot nadenken" bij de internetbehandeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Charlie, klinkt heerlijk maar vraagt ook om nader uitleg. Sommigen van ons worden hier stik nieuwsgierig van. Het druist helemaal in tegen onze regelmatigheid, hi,hi, hi.Soms nachtdienst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Charlie,Dat schiet ook al aardig op dan.Ik heb al heel wat gewoonten doorbroken inmiddels.En al heel wat stof opgezogen.Jij krijgt hierna dus beslissingen en dan actieplan.Ik zit nog bezig met het laatste. Moet weer hard en diep nadenken. Ik heb nog nauwelijks trek en die gaat als vanzelf over.Dat was bij die vorige behandeling niet het geval.Ik zie de toekomst met een gerust hart tegemoet.Deze keer red ik het. En de eerste sla ik af.Toch vreemd dat het allemaal nog zo snel gegaan is met die behandeling en vooral het stoppen en gestopt blijven. Jij zit nu al op 8 weken, niet waar? Gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Stien,Zondag is rustdag, dan doen we toch niet aan regelmaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Nee Stien, ben nog vrij tot woensdag. Maar zondag is mijn dag....Doordeweeks ligt mnman nog wel eens op de bank bv na het eten, of gewoon tussendoor als hij moe of vrij is, en dat doe ik nooit..........Dus s 'Zondags krijg ik zo tussen 10 en 11 een ontbijtje op bed, ga dan wat lezen, sigaretje erbij (sstt) en draai me dan weer lekker om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Ja Corinne, als ik zo mn alcoholschrift bekijk, ben ik best trots op mezelf!! Tot "verdriet" van mn begeleider helaas ook wenig trekmomenten genoteerd, gewoon omdat ik ze niet heb.Heel af en toe, bv gisteren, ik had het warm van het sjouwen enzo, trok ik de koelkast open en daar lag een aangebroken fles Canei, toen dacht ik wel van mmmm, een lekker koud wijntje...!Maar er verder niet bij nagedacht en gewoon een glas gemeentepils genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Charlie, ongehoord! Zonde van het mooie weer.Waar vind je zo'n man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Stien,Wat moet je met zo een luilak die op de bank ligt te hangen? Ik hou het wel bij de mijne, die alweer druk in de weer met het eten.Hoewel het is niet bepaald mijn lievelingskost: aardappelen met bloemkool en kaasburger.Ik neem geen kaasburger, ik heb al geregeld dat ik nog een vleesrestje van vrijdag neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Hoi Marieke,Voor jou dus een "dubbele rust"dag dus.Ja, geniet er maar van met volle teugen.Morgen begint de gewone drukte weer, hoewel niet helemaal.Nu de eindexamens klaar zijn, vertrekt mijn zoon morgenochtend vroeg naar Salau met een aantal klasgenoten. Dan zijn ze op tijd terug voor de uitslag en ondertussen kunnen ze zich rustig ontspannen.'t Zal hier rustiger zijn dan gewoonlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Corinne, er is altijd baas boven baas toch?Tja, en als ik het zo lees ben ik niet geheel ontevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Goedevandaag allemaal, ............................Tja, .........weet effe nix.... Maar verder gaat alles wel goed..Tot schrijfs dan maar weer.Groetjes, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Ja, Stien, Ik hou het ook nog steeds bij de eerste de beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Mijn man doet ook nog:vuilniszakken verwisselen/buiten zettenhond uitlatenregelmatig kokenregelmatig iets kopen voor me/onsdweilenklussenwinkelenlief zijnALLES:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Charlie, doe jij ook nog wat? Koh, heerlijk weertje toch? Is toch fijn je even te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Stientje, het is hier de hele dag al grijs.. beetje benauwd. Maar ik voel me wel zonnig hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden