Spring naar bijdragen

maandag, 18 juni 2007.


luciene

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Luciene,

Je bent vroeg op.
Kon je niet slapen of ben je net als ik door de kwelende vogeltjes gewekt?
Zal proberen die nieuwe kansen en mogelijkheden te benutten vandaag.

Maar even wat tegenwicht voor die regen: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook slapen doe ik in etappes....

Naar gedroomd en nu dan maar even een stukje op het forum schrijven.

Het is hier baggerweer, maar zo knus hier onder het schuine dak heeft dat gekletter wel wat.

Lees net een stuk in de kracht van het NU. Hoofdstuk relaties. Interessant.

Een klein stukje:
De beste katalysator voor verandering in een relatie is volkomen aanvaarding van je partner zonder hem of haar te hoeven beoordelen of veranderen. Daardoor ga je onmiddellijk het ego voorbij. Alle spelletjes van het verstand en al het je vastklampen zijn dan voorbij. Er zijn geen slachtoffers en daders meer, ook geen aanklagers en beschuldigden. Dat is ook het einde van alle wederzijdse afhankelijkheid, van het aagetrokken worden door de onbewuste patronen van een ander en dat daardoor laten voortduren. Je gaat dan - liefdevol - uit elkaar of je gaat samen nog dieper het Nu in.

Fijne dag allemaal.

Luciene en Corinne, ook goedemorgen. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Maak er een mooie week van en om in het NU te blijven een mooie minuut, uur en dag, vandaag!
Ik moet snel door!
Tot vanavond waarschijnlijk, als er tijd is kom ik nog even langs, of als het rotweer is, dan ga ik er vanavond niet meer uit.

@Corinne,
Nog even lekker slapen hoor! Dat is geen nacht die je nu hebt gemaakt! Sweet dreams!

@Luciene,
Een mooi begin van de dag zo.

@Mick,
Sterkte en een hele goede dag, gewenst.

Liefs Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen iedereen ,
de kracht van het nu ik dacht van edgar tolle ??
ik ben rond 00 uur gaan slapen en werdt om 2 uur wakker van een nachtmerrie om u tegen te zeggen ben naar beneden gekomen en had zo´n schrik dat ik in de zetel gedoken ben , vraag mij niet waarover de nachtmerrie ging want weet ik niet ;-((
vandaag weer werken dag nu stoort mij niet .
en ik rijg weer eeen nuchtere dag erbij aan dit snoertje van nuchter zijn
maak er allemaal op jullie manier een mooie dag van
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Joann, hoe ist nu? :present:

Monica, gefeliciteerd met 1 week ADB! :present:

Ziza, gefeliciteerd met je verjaardag! :musicnote:

Voor wie werken gaat, een fijne werkdag.

Voor wie niet hoeft te werken, tijd voor zelf onderzoek?
Behoud het goede en vermijd elk kwaad, laat die eerste staan!
Een fijne droge dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals mogge,

@ Corinne, Ik had net de koelkoffer met brood, koffie, frisdrank, fruit, 3 gekookte eieren in een bakje en..... voor mannie klaargemaakt. Om half vier loopt de wekker af maar ik was al om 3 uur wakker door enig iritant gesnurk van manlief dus was er maar vast uit gegaan en was om half vier al klaar. Kopje koffie op bed bij het snurkende wezen :). Om 4:00 uur vertrok hij. In de tussentijd een was met handdoeken van de huurder opgevouwen (dat is geen gewoonte hoor om me met haar was te bemoeien maar dan kon er nog snel een was van mij in die droogtrommel) en weer even naar bed gegaan en ben nu weer opnieuw wakker. Heb dus twee maandagen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gem,
Ben nog teruggegaan, maar wat ik vreesde werd waarheid.
Kon de slaap niet vatten tot een bijna een half uur voor de wekker ging.
Werk ze vandaag.

@Blacky,
Nachtmerries zijn vervelend en dubbenvervelend als je niet eens meer weet waarover het ging.
Maak er maar een mooie werkdag van.

@Stien,
Ook een fijne dag.

@Monica,
Een week, dat gaat goed. Doe zo voort. :present:

@Ferry,
Hoi. Ik wens je een leuke dag.

@Luciene,
Ook een tweede goeie morgen en een fijne dag.


Ik ga me zo eerst even douchen. Mijn haren vragen erom. De tweede etappe in bed heb ik nl. flink getranspireerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal ;)

@ Corrine.
Of het gaat? Geen idee eigenlijk. Ik ben het weekend aan het overdenken en voel me moe moe.
En twijfel of ik weer even terug in bed stap.
En hoe gaat het met jou dan? Jij was ook al erg vroeg wakker zeg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nikka,

Ochtendstond brengt bij mij geen goud in de mond.
Als ik wakker word en de vogeltjes kwelen voluit, dan raak in gewoon niet terug in slaap.
Jij bent kennelijk je weekeinde overdenkend terug tussen de lakens gedoken.
Slaap nog even lekker en wordt dan fris en monter wakker voor een volgende ADB dag.

Ik ga over een kwartier op pad. Tussen de bedrijven door kom ik hier nog wel kijken.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen, Zie dat Luciene, met een opbeurend woord, het draadje heeft geopend.
Er is weinig fantasie voor nodig, om te begrijpen dat het hiet hier uit de hand is gelopen.

Het is nogal heavy.

Met dit bericht, wil ik de mede forumleden.op de hoogte stellen van mijn afwezigheid!


Dat het jullie allen goed mag gaan.

Als ik de benen eronder heb, meld ik me weer.

Groeten Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allen,

Soothe, jammer dat het uit de hand loopt!
Maar duik er niet helemaal in joh, probeer weer op te staan..!
Sterkte, en hopelijk verschijn je snel weer!

Stien, het gaat goed met me!!
Ben jij de heftige emoties al weer een beetje te boven?

Ziza, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Anna, succes vandaag bij de start op je nieuwe werkplek!!
Lekker pietlutterig precies zijn, dat mag vanaf vandaag :D
En die stofbende thuis, gewoon niet aan denken!
Over een paar weken is dat achter de rug en kun je genieten van nieuw sanitair/keuken.

Voor iedereen een hele fijne dag,
vandaag drink ik niet...jippie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is knap chaotisch in het koppie. Ben tot niets in staat. Ben de rem er aan het opzetten.
Waarachtig niet eenvoudig.

Het is hier een puinhoop.Het liefst zou ik er tegenaan vliegen. Maar dat lukt even niet!

Dus zit ik even, van me af te schrijven.

Kon vanochtend de hond niet eens uitlaten (heb het wel gedaan)

De vliegende paniek, heeft me in zijn greep.

Je doet en zegt dingen, die een 'normaal' mens wel zou nalaten.

Schuldgevoelens, Om dat alles tegen je natuur in gaat.

Stien ook bedankt!!

Groetjes van Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, fijn dat het goed gaat. Dat viel zeker niet mee alleen maar mee lezen?

Met mij gaat het héél goed, ik bruis van de energie. Je wil niet weten wat ik vanochtend
allemaal al gedaan heb. Ik weet dat ik nu even moet dimmen want moet nog een
avonddienst draaien en ben pas rond midde nacht weer terug.
Maar ik heb er echt zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza, gefeliciteerd met je verjaardag. Wat zul jij deze dag anders beleven in vergelijking met 2 jaar geleden. Dubbel gefeliciteerd! Hoe ist met je bonzai, praat je er al tegen?

Ferry, las gister dat je op wereldreis bent geweest:D:heart:GOED MAN!!!
Het heeft echt met het niet drinken te maken, vast en zeker. Dat is ook mijn ervaring. Ik heb laatst, alleen, een uur! door de Ikea gelopen zonder een paniek en/of zweetaanval(is hetzelfde?) te krijgen. Dat had ik echt niet kunnen doen als ik nog had gedronken. No way.
Was net bij mn huisarts en ze vroeg hoe het met me was. Ik beetje verteld en gezegd dat ik me geen voorstelling had kunnen maken, van te voren dan, hoe mijn leven zou veranderen zonder drank. En ook al loopt mijn relatie op de klippen, heb ik geen huis, toch voel ik me goed. Natuurlijk komen er tranen, twijfels,verdriet, wanhoop maar dan nog ben ik blij dat ik niet drink. Heerlijk.
Huisarts vertelde ook nog dat veel relaties verbroken worden als er ingrijpende dingen gebeuren in iemands leven. Bv als je hoort dat je kanker hebt, of als een stel een kind verliest, of als iemand stopt met drinken. Ze zei ook nog: "ik oordeel en veroordeel niet, het is idd niet altijd zo simpel". Heerlijk wijf, die huisarts van me!

Ai,heb last van mn arm en schouder en mn huisarts zei dat ik niet zoveel mocht computeren:huh::angry::( hahaha, is me dat wat. Niet meer lekker in mn bedje met mn laptop op schoot,och toch. Maar ik zal er naar luisteren want ik heb al weken last en het wordt erger, lijkt wel.


Soothe, jammer dat het ff niet lukt. Ik krijg de indruk dat je van plan bent we te blijven van het forum. Isdat zo en waaromzou je dat doen. Je schrijft dat er veel ellende is in je leven. Ik zou zeggen, welkom bij de club. Des temeer reden om wel te blijven schrijven.Het lijkt misschien alsof je de ellende beter het hoofd kunt bieden door te gaan drinken maar dat is niet zo, is mijn ervaring.

Wat ga je de komende tijd doen. Ik hoop hier weer van je te horen.

Zo, na een weekendje mediteren leek het me een goed idee er een saunaatje achter aan te plakken. Een mens 'moet' zichzelf ook wat rust gunnen nietwaar:D LOL

Heb een fijne dag allemaal.


Alleen vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, dat klinkt goed! Lekker he.
Maar idd, overdrijven is ook een vak, wel op tijd je rust nemen. Want ook al ben je pas 24, je moet nog wel een hele avonddienst doen;)

Weet je alwaar de reis naar toe gaat of moet het nog even weken bij manlief? Lekker he dat je zoveel energie hebt, had je dat nou kunnen denken, ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bammetje, niet overdrijven 26 jaar al zie ik er nog véél jonger uit!

Die schouderpijn kon inderdaad wel eens van de pc komen. Ik ben eigenlijk uitbehandeld bij de fysio maar heb 's ochtends toch nog wel last. Eerst dacht ik dat het kwam van het sjouwen met m'n tas, volgeladen met literflessen ..... Maar dat is verleden tijd, mogelijk toch de pc , kan ook nog een oorzaak van het nu zijn.
Dan komen die avonddiensten wel van pas, hoewel op mijn werk moet ik ook achter de pc maar is véél minder intensief. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Bam Bam

Heb net de Jellinek gebeld, zou eigenlijk de crisis op moeten.
Maar ik zit met de hond!
Ik probeer er maar doorheen te drukken!

De meningen zijn er over verdeeld,maar de Jellinek zegt, neem maar een borrel!

Om de nogal heftige ontrekkingsverschijnselen, de kop in te drukken.

Dit vereist een zekere dicipline.
Maar het is me altijd nog gelukt.

Zit te shaken, niet normaal meer.

Ik schrijf een beetje van me af.
Laat het ook een les zijn voor een ieder die denkt, eentje moet kunnen.

Het is niet niets wat ik achterover sla.

Ga je goed Soothe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...