Mick Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 @fran:Ik heb wel een roze bril, maar niet in de aanbieding, krijg m met geen mogelijkheid van mn neus Jij ook sterkte vandaag.@anna:Ik had het toch ook niet meteen over een relatie en Stien volgens mij ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Fran, heb ik het stokje aan je doorgegeven:(Hou vol meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Fran, wil jij dan een pilletje lenen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ach ja, het is wat het is zeker?BB, lieverd, ik doe ook mijn lenzen in of zet ook mijn bril op elke dag. Er is echt niks zwaks aan om je medicatie in te nemen als het je helpt. Iemand een koevoet in de aanbieding om die roze bril van Mick los te wrikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Nou nee, BB, daar word ik vast helemaal hyper van. Voor mij zouden dat net drugs zijn.Hé! :light:Jaaaaaaa, HIER MET DAT PILLETJE!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ik zal even bij die werklui hier informeren Fran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Neuh, ze willen hem allemaal zelf houden Fran. Jammer. Verkopen ze in België geen roze brillen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Die zijn helaas niet te koop, lieve Anna. Die moet je zelf maken of zo.Of stelen van anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Dat pilletje wil ik wel opsturen maar een koevoet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Nou ja, met dat pilletje heb ik die koevoet niet meer nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Gelukkig maar, ik vond het eigenlijk ook wel een beetje zielig voor Mick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Nou, Mick heeft van mij ooit een struisvogel gekregen, maar krijg ik haar roze bril? Neuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lindi Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Lucienne,Ik heb niet zoveel tijd om alles te lezen en te reageren, maar ik wil jou in ieder geval hartelijk danken voor je tip over het boek 'De 7 eigenschappen van effectief leiderschap' van Coffey. Ik had het in een paar dagen uit en vond het een indrukwekkend boek. Nu voor de 2e keer gaan lezen en daarbij wil ik de opdrachten gaan uitvoeren (mmm, een klus). Ik herken in een van je berichtjes een zinsnede van Coffey, dus jij bent ook bezig het toe te passen. Hoewel het een boek is voor managers c.q. leiders vind ik het zeer goed toepasbaar op situaties die bij mij de neiging tot drinken oproepen. Goed sturing geven aan je eigen leven zeg maar. Wel een meerjarenplan vrees ik...(Je zou de opdrachten eigenlijk met andere mensen moeten bespreken. Heb jij dat gedaan?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hihi, da's ook weer waar Fran. Ze heeft die struisvogel toen weer geruild tegen de kip van Twan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Dat was een haan, lieve schat. Maar kom, ik ben weer egoïstisch. Overkomt me wel vaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Negers , pillen , roze zonnebrillen , vrouwen, chaos......Mmmmm... Ziza ervaart wat flashbacks op dit moment hahahahaha...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Negers, Ziza? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Zonder te discrimineren maar die gasten (m.n. Antillianen) verkochten de beste cocaine... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Of heeft dat ook nog een andere betekenis in NL? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Heb je herinneringen aan die combinatie Ziza? Vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ah, oké, ik ben weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ah, ik ben weer te laat, maar wat hadden die vrouwen ermee te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Tja, die struisvogel ja.... zucht, the good old times.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ben ik niet met je eens Ziza... Maar kom, laten we hier vooral niet over gaan opscheppen... hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden