Spring naar bijdragen

Hallo iedereen

RTaylor

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben een 27 jarige man uit België, sinds 2007 met een alcoholprobleem, in mijn jeugd niks anders gezien dan alcoholproblemen bij vader, dan slecht huwelijk gehad en ook last van emetofobie (braakangst) waardoor ik paniekaanvallen krijg.

Op een dag toen ik teveel dronk merkte ik dat mijn angsten verdwenen en van het een kwam het ander he.

Ga binnen enkele dagen proberen stoppen met behulp van Campral, door de psychiater voorgeschreven. Hopelijk werkt het.

Jullie mogen altijd commentaar achterlaten of een berichtje sturen he :-)

Vele groetjes

RTaylor (genoemd naar mijn favo drummer ter wereld :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Taylor,
Welkom hier.
Ik hoop dat je hier de steun gaat vinden die je graag wilt.
We praten hier veel op 'ditjes, datjes en de dagdraad' , dat is een soort huiskamer.
Ik denk dat je daar veel aan kunt hebben.
Hartstikke goed dat je de stap gaat nemen om te stoppen.
Hoop dat je dan ook de andere problemen beter aan zult kunnen.

Overigens staan je gegeven voor iedereen te zien.
Ik heb een verzoekje aan de moderator gestuurd om dat te verbergen...
Misschien handig als je zolang even je woonplaats verwijdert/wijzigt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Yvonne,

Dank voor je berichtje en voor de moeite, het is nogal nieuw hier voor mij :-)

Ik ga zeker eens op mijn gemakje rondkijken op dit forum en ben ervan overtuigd zeer fijne en lieve mensen te leren kennen hier die mekaar kunnen steunen!!!

Vele groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier RT
ik heb de moderator net a;l gewaarschuwd, ik hoop
dat je profiel dan snel wordt gesloten.
Goed dat je ons hebt weten te vinden en er zijn meer
mensen die Campral/Refusal of Antabus slikken om hen
te helpen stoppen. Veel succes en je zult zien dat het forum
veel voor je kan betekenen dus schrijf en lees met ons mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Taylor,

Campral ken ik niet, maar hopelijk helpt het je.

Wat je zeker helpt is het echt willen. De interne motivatie. Je hebt de stap naar de arts genomen en naar hier dus daar twijfel ik niet aan. Maar zeg het ook echt ik ga stoppen en niet ik ga proberen te stoppen.

De eerste dagen weken zijn ongemakkelijk, niet onmogelijk. Het went. En je kan je zelfs heel goed gaan voelen door het gevoel een overwinning te hebben behaald op jezelf.

Veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom RTaylor,

Volgens mij zijn er hier op het forum wel meer mensen die met behulp van Campral gestopt zijn met drinken. Dat is fijn want dan kun je ook straks je ervaringen hierin delen.
Mijn ervaring met het stoppen met drinken is dat je de eerste 3 weken ongeveer last kunt hebben van lichamelijke afkickverschijnselen. Je moet dan denken aan onrust, slecht slapen, nachtmerries, nachtzweten. Maar dat hoeft natuurlijk niet, het is voor iedereen verschillend. Na die periode moet je vooral aan de slag met de geestelijke trek, maar dat wordt op den duur steeds gemakkelijker vind ik. Merk nu zelf na bijna een half jaar niet drinken dat de trekmomenten zeldzaam worden en als ik ze heb goed hanteerbaar:)
Succes!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi RT,

Welkom hier. Ik ben (nog) een minderaar en het forum geeft veel steun. Ik hoop dat het voor jou ook zo werkt. Misschien kan je ook een maatje zoeken. Ik ben ook sinds kort hier en heb gelukkig een maatje gevonden. Het is fijn als je bij iemand kan aankloppen als je het niet meer ziet zitten.

Zet hem op!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...