Sandra Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Goedemorgen allemaal,Het wordt vandaag een mooie zondag. Ik zal met de deur in huis vallen. Vrijdag heb ik een lichte uitglijder gehad. Was gaan uiteten met een kennis en zonder bij na te denken heb ik een paar glazen wijn gedronken. Ben niet echt dronken geworden maar de volgende dag was ik goed ziek. heb gister hele dag water gedronken en nu is het volledig uit mijn systeem. Het is gebeurt, jammer, is wel een goede les om komende tijd toch voorzichtiger te zijn.Allemaal een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 goeden morgen iedereen , leren uit de fout welke we gisteren gemaakt hebben , helpt mij veel sandra ik wens jou succes .ik dacht dat het tapas was welke vandaag richting belgie komt ?? het is hier al stralend weer maar dan moet je wel in de omgeving van het brusselse zijn .ik dacht dat gisteren de gentse feesten begonnen zijn juist weet ik het niet , maar als persoon welke de jaren die ze al in belgie gewoond heeft in gent woonde heeft dit gebeuren wel een aantrekingskracht op mij :-))maar ik twijfel of ik er naar toe zal gaan .de snot in mijn hooofd zit er nog maar ik voel me na de goede nachtrust wel beter .zo lieve mensen ik doe er weer een dagje adb bij , voelt lekker aan ondanks het feit dat het soms nog heel moeilijk kan zijn groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 In het oosten en zuidoosten tropisch warm.Op het moment schijnt op veel plaatsen de zon nog. De temperatuur ligt rond 17 graden en de wind is zwak tot matig, kracht 2 tot 3 en komt meest uit oost tot noordoost. Boven het noordwesten van Frankrijk komen wolkenvelden en ook enkele buien (soms met onweer) voor. Bewolking en neerslag trekken richting ons land en beïnvloeden vooral het weerbeeld in het westen, vanmiddag ook in het noordwesten, van het land. Elders blijft de zon prominent aanwezig. 't Is wel warm en vochtig. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 21 graden in het noordwesten tot 31 graden in het oosten en zuidoosten. De windkracht verandert landinwaarts weinig, maar wel draait de wind in de loop van de middag in het zuidoosten van het land naar zuidelijke richtingen. In het Waddengebied wordt de wind vrij krachtig tot krachtig, 5 of 6 Beaufort. Vannacht blijft het met een graad of 19 zwoel. In grotere steden en in het zuidoosten komt de temperatuur niet onder de 20 graden. Er kan een mistbank ontstaan en in het westen is er kans op een (onweers)bui. De, inmiddels overal naar zuid gedraaide, wind is zwak. Maandag overdag geregeld, maar in het westen kunnen later enkele onweersbuien voorkomen. De middagtemperatuur loopt dan uiteen van 22 graden aan de westkust tot 30 graden in het oosten van het land. Er is weinig wind uit uiteenlopende richtingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Hoi Gem,Voor mijn juiste stopdatum, moet ik weer even bij Anna zijn. Het was begin augustus, ik dacht de 12 de.Ik zie het altijd weer als het RAF trio wordt genoemd. En dan weet ik de juiste dag weer.Mensen geniet vandaag van het mooie weer. Het wordt benauwd, maar mijn ervaring is, dat nu ik niet meer drink, er veel beter tegen kan. Ik ga varen.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Morgen allemaal.Sandra, dit geeft maar weer een aan dat het vlees zwak is.Pick up the pieces, gedane zaken nemen geen keer.Je kan niet meer dan je best doen. (of toch een beetje?)Groetjes van niet drinkende Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marja Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Goede morgen allemaal,Het ziet er nu lekker stralend uit hier, als ik even straks mijn handjes laat wapperen kan ik vanmiddag lekker weg, moet nog wel even op gang komen, kon eigenlijk slecht in slaap komen vannacht, even liggen, dan maar weer even tv aan, tv uit, haha, volgens mij rond enen ben ik in slaap gevallen. Geen ramp voor een keer. Iedereen een heerlijke zondag toegewenst en hou.m droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Vandaag wordt het hier in het westen dus weer net zo fris als gisteren.. ik heb het echt koud gehad, geloof het of niet. Maar vandaag moet ik dus naar Turnhout en daar is het ongeveer 10 graden warmer, gelukkig mag ik vanavond dan weer terug naar 10 graden koeler en heeft de auto airco... raar hoor, dat weer!en ik schreef gisteravond inderdaad dat ik vond dat ik vandaag met de bbq en de hitte wel een paar wijntjes mocht, maar dat slaat inderdaad nergens op, waarom zou ik het doen, en zeker met die hitte..dus ik ga vanavond inderdaad maar aan het fris heel stoer! zeg ik nu, hoop dat het lukt, sterk zijn, ik kan het! pfffffff ik neem mijn gremlinbusters maar mee hihi.Nou, ik ga rennen, moet nog douchen, eten, hond uitlaten en mijn ouders staan om 10 uur voor de deur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Goedemorgen,ferry, je maakt inderdaad deel uit van het RAF-team. Dat is makkelijk te onthouden! Gezellig hoor zo'n team. Hoop dat jullie qua datum ook een team mogen blijven.Sandra,Jammer van het uitglijer(tje). Je geeft aan gisteren weer fris en water te hebben gedronken. That's the spirit girl!Soothe,alweer een ander icoontje! Jij drinkt ook al weer enkele dagen niet. ik gaf al eerder aan dat het jammer is dat je iedere keer in die moeilijkste fase blijft hangen. Zo heb je het dubbel zo moeilijk!Vermijd de terrassen voor vandaag!Tapas,veel "plezier" in het zonnige Belgie! Hoop dat je niet wilt en zult drinken!delta2,Ik mag je volgens mij feliciteren met 107 dagen ADB!!!!:)Marja,maak er een lekkere luie dag van!Blacky,gelukkig dat het met je hood wat beter gaat. Wel prettig met zo'n warme dag!Anna,dank je voor je bijdrage over je zoons en alcohol. Dat geeft de burger moed. Ik kan inderdaad niet meer doen dan het goede voorbeeld geven!Joann,hoop dat je buik herstellende is en dat je teminste weer wat kunt eten. Dan voel je je minder slap!Marieke,rotdagen en een rotgevoel. Knap dat je nog steeds doorzet.Hoop voor jou dat dat buren gedoe nu gauw ten einde komt.Corinne,geniet van je CD's.Safi,voor iedereen een opbeurend woord....jij ook een prettige dag en geniet van het weer!Alle anderen, een prettige en droge dag vandaag!Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Goedenmorgen allemaal,Vandaag geven mijn partner en en ik een bbq ter ere van het feit dat we allebei 35 jaar zijn geworden afgelopen maand... in ieder geval ziet het weer er goed uit...nog wat voorbereidingen in de tuin en dan lekker feesten !!.... veel van onze vrienden zijn alcoholist/verslaafden en veel zijn het niet...en het is ook gaaf dat het rustig door elkaar kan lopen...mijn schoonmoeder is verzot op witte wijn en mijn schoonvader houdt ook wel van een biertje...en zo zullen er meer mensen komen die alcohol drinken op een gelegenheid als dit... en het is geen probleem... het moet ook kunnen want alleen omdat ik een probleem heb ga ik anderen niet opdringen geen alcohol te drinken...En dat is ook het mooie van het AA programma.... niemand verbiedt jou om te drinken.... in elke kliniek schreeuwen dat het niet mag anders schoppen ze je eruit... bij AA zeggen we "probeer het gewoon nog een keer als je denkt dat je het kunt" ... "succes en misschien tot ziens"....Tegen alkie of een verslaafde zeggen dat ie niet mag drinken werkt als een lap op een rode stier...Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd , 2 jaar , voordat ik echt wilde stoppen en bereid was om er alles voor te doen... dat ik mijn bodem bereikte... en tot die tijd waren mensen dan ook niet echt verbaasd dat ik keer op keer toch weer begon...ook na een periode van 7 maanden nuchter geweest te zijn... mensen in AA zagen het allang aankomen en ik kreeg ook hints van dezen en genen maar ik was te arrogant en te eigenwijs om suggesties op te volgen want ik dacht nog steeds dat ik het op mijn manier kon.. nou niet dus...Dus iedereen die vandaag wil drinken .. have fun... en vertel me later hoe heerlijk het was en wat ik gemist heb...(en dan moet je wel met een echt sterk verhaal komen want ik er al veel meegemaakt en ook gehoord van anderen hahaha..)En iedereen die ECHT wil stoppen en er ALLES voor over hebben om gestopt blijven... heel veel succes vandaag..blijf dicht bij je methode die je geleerd heb en keep to the plan.... en natuurlijk .. have fun today...O ja.... ADB zijn... mijn definitie van ADB zijn is dat ik die van tevoren bepaal... in mijn geval is dat totale onthouding van alcohol en drugs... als ik maar ook een uitglijder zou hebben dan ben ik niet meer ADB vanaf die datum maar zal ik opnieuw moeten beginnen...Er zijn ook mensen die menen ADB te zijn met uitglijders... en dat begrijp ik niet helemaal... hoe kun je nou ADB zijn en als je toch drinkt en dit een uitglijder noemt... dan had je toch van tevoren in je definitie kunnen zetten dat als je af en toe drinkt dat dat goed is....en dan is het toch ook geen uitglijder...Dus Sandra... harstikke goed dat je dit bekent en erover praat... maar wat is nu jouw definitie van ADB zijn ? .... sterkte....Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Goedevandaag allemaal...Alles onder controle hier. Geen gremlins, geen wolkje aan de lucht.. Vanmiddag naar de verjaardag van m'n broer en schoonzus. Aan de barbeque. Gelukkig heb ik al zoveel verjaardagen meegemaakt zonder alcohol dat ik me geen zorgen maak. Ik heb er zelfs wel zin in. @ Sandra: hihi... een paar glazen wijn gedronken ZONDER er bij na te denken??????Ik weet nog dat ik Rufus, Anna en Ferry samenvatte als RAF-trio en dat ik op m'n kop kreeg van ik weet niet meer wie. Rufus, Anna en Ferry waren toch geen terroristen? (Rote Armee Fraktion). Ik zelf dacht meer aan de strijders van de Royal Air Force.. toen was het goed.Ik wens iedereen een goede dag met veel gedachten aan en over alcohol. Dat het zo fijn is om niet de slaaf te zijn van dat goedje. Gedachten aan vrijheid van die geniepige parasiet die zich ten koste van ons lichaam zo leuk wil voordoen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Hai Ziza, Wat betreft jouw opmerking over ADB zijn.. ik realiseer me na vorige week dat ik ook alcohol niet de baas ben. Ik zal het ook nooit worden. Ik probeer te leven zonder alcohol, maar als verslaafde zal er toch altijd een zwakke plek blijven bestaan waardoor ik niet de garantie heb de baas te zijn over alcohol. De baas zijn is sowieso altijd zeer betrekkelijk. Al ben je de baas van de wereld, er kan altijd iemand de telefoon opnemen met de mededeling: Met de baas van de baas van de wereld, hahaha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 goeden morgen ziza, heel mooi en voor mij begrijpbaar geschreven .wat ik op de tijd dat ik nu probeer te stoppen met drinken wel weet , is dat ik enkel voor mijn eigen persoon kan uit maken of ik een drank probleem heb en niet iemand anders zijn rekening kan maken wat dit betreft .donderdag had ik een gesprek met iemand en die vertelde mij dat men probleemdrinkers heeft (ik ) en men heeft andere drinkers , iemand zoals ik een probleemdrinker drink als het allemaal te veel wordt weg allez uiteindelijk werdt het mij dagelijks teveel ;-((ik denk wel dat het mogelijk is voor sommige om van veel te drinken terug te komen naar minder of op feestjes , ik weet dat ik het niet kan en heb ook geen zin om het voor jullie te bewijzen bij wijze van spreken :-)))iedereen die een feestje heeft geniet ervan , ik ga nog een dagje genieten van de zetel groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 15 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Beste mensen,Bedankt voor jullie reacties. Ziza mijn definitie van ADB is in feite helemaal niet meer drinken en die van vrijdag is inderdaad een uitglijder.Kolh, ik vind jouw reactie het beste. De volgende keer als je een uitglijder heb, lijkt het mij ook handig dat iedereen in je bek uitlacht zodat je ervaar hoe het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 morgen kohtje , deze week schreef iemand hier ex alcoholist en mijn gedachen gingen terug naar 2005 en dat ik tegen iemand zei ach dan wordt ik een ex alcoholist ik kreeg toen te horen dat men altijd alcoholist blijft dat hier geen ex mee te maken heeft men kan wel een genezen alholist zijn of zoiets groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Sandra, ik voel me niet uitgelachen, hoor. Ik vind het alleen maar fijn dat ik me, wat betreft alcoholgebruik, niet meer in allerlei onmogelijke bochten hoef te wringen. Ik hoef me niet mooier voor te doen dan ik ben. Ik probeer wel elke dag mooier te zijn dan ik soms zou willen. Als dat lukt is dat winst, als dat niet lukt is dat niet meteen verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Hoi Blacky,Ex-alcoholist is iets wat ze later op m'n grafsteen kunnen beitelen. Voor mij geldt: ik ben pas ex-alcoholist als ik dood ben.. Zit me nu ineens te realiseren dat ik dat natuurlijk ook niet zeker kan weten:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 15 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Fijn voor je Kolh, dat je zo zelfverzekerd bent.Wat ik waarschijnlijk niet goed uitgedrukt heb, is het volgende toen je vorig week een uitglijder had,had iedereen in plaats van meelevend en oppeppen te reageren. Jouw zoals je net bij mij deed even moeten uitlachen, dan had je wellicht ervaren hoe het is om uitgelachen te worden. Ik zal het volgende keer, bij jou zeker doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Môgge,Hier is het zwoel weer, het wordt weer een benauwde dag denk ik. Tapas, ik hoop dat je een fijne dag hebt in België, en hou het inderdaad maar bij fris en water. Veel lekkerder met dit weer.Ik kan niet zo goed tegen de hitte, en al helemaal niet tegen erg benauwd weer. Toen ik nog dronk goot ik liters ww met ijsklonten naar binnen op zo'n dag, omdat ik bij elk glas het kortstondige gevoel had dat dat hielp. Inmiddels heb ik ontdekt dat ik me veel beter voel bij die hitte als ik gewoon koel water afwissel met thee, ijsthee en fris. Van alleen water wordt ik ook te flauw, je moet zorgen dat je je zout aanvult.Marion, ik las dat je je gisteravond ook een beetje zielig voelde, met al die barbecueënde (hoe schrijf je dat?) en drinkende mensen. Bedenk maar hoe zielig die mensen vanochtend zijn, met hun kater en zeemleren tong, en jij niet!Voor de geïnteresseerden: ik ben ADB sinds 7 augustus 2006. Ferry dacht ik dus ook, en ik geloof dat Rufus een dag achter ons aan loopt, dus vanaf 8 augustus. Dat ADB mag je tussen aanhalingstekens zetten, want ik denk niet dat ik ook écht alcohol de baas ben. Ik heb veel moeilijke momenten gehad en overwonnen, een keer twee slokken genomen van een glas wijn dat ik in mijn hand gedrukt kreeg (zonder erbij na te denken ja), en een keer een flinke slok whisky genomen om mezelf te bedwingen een fles wijn open te trekken. Op die momenten was ik alcohol dus niet de baas, maar ik vond het niet voldoende een uitglijder om opnieuw te gaan tellen. Immers, ik kwam weer bij mijn positieven en dronk dat glas nÃet leeg, trok die fles nÃet open.Ik denk dat ik er vandaag maar weer een dag aan toe ga voegen. Want dat is de manier waarop het gaat, dag per dag, soms uur per uur of zelfs minuut per minuut. En ongemerkt worden de dagen weken, en de weken maanden. Het wordt een mooie dag om veel water en fris te drinken volgens mij!Ik ga nog maar even met mijn hond eruit. Hij is deze week niet helemaal lekker, veel plassen, af en toe spugen. Ik hoop niet dat hij al ouderdomskwaaltjes krijgt. Wellicht is het gewoon een zomergriepje. Niets menselijks is het dier vreemd!Maak er wat van vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Sandra, meisje, ik lachte je niet uit hoor. Ik herken alleen zoveel bij mezelf in jouw uitspraak: zonder er bij na te denken dronk ik een paar glazen. Ik weet voor mezelf dat ik bij elk eerste glas dat ik nam dat ik zei: het ging zonder er bij na te denken. Ook vorige week meende ik dat het me overviel. Min of meer deed het dat ook wel, maar in een flits gaat er toch een wereld aan gedachten door je heen die kort samengevat neerkomen op een woordenwisseling in je hoofd tussen Goed en Fout. Ik nam toen het eerste glas omdat ik me machteloos voelde maar wist door deze flitswoordenwisseling meteen al dat ik fout zat. Snap je een beetje? Helemaal zonder gedachten was het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Nog maals Goede morgen,Er blijken hier verschillende opvattingen rond te gaan, over wat ADB is.Het is daarom dat ik het uit mijn onderschrift heb weggehaald.Wie kan er daadwerkelijk zeggen dat hij alcohol de baas is.Twee dagen drink ik nu niet, maar ik ben om den donder niet ADB.Ben ik ADB, als ik een maand niet drink-nee!!! Een jaar-nee!!!Alcoholime is een fenomeen, dat zeer moeilijk uit te roeien is.Zonder degene,die goed gaan iet teniet te willen doen, blijfthet iets wat altijd op de loer blijft liggen.Je kan aangeven, dat je vanaf een bepaalde datum je best doet, Maar is dat ADB?Ben je ADB, door niet te drinken, Maar het er 24 uur per dag over te hebben (droogdrinken)Het lijkt mij dat je redelijk goed gaat, als de gedachte aan drank, je ook een beetje loslaat!!Ik zal niet meer zeggen dat ik alcohol de baas ben, daarvoor heb ik er teveel onderuit zien gaan.Dan hoor ik weer: ik moet naar een feestje of een ander onfortuinlijk iets. ALS IK MAAR NIET.......Is dit waarlijke vrijheid? Niet dus.Een ieder van ons probeert zijn best te doen.Hervatten is nu juist iets wat deel uit maakt van deze handycap.Er zijn zoveel omstandigheden, waardoor je voor de bijl kan gaan.Ook wat ik de'hardliners noem, kunnen (god behoede) onderuit gaan!Laten we 'gewoon proberen er van af te blijven. Taalfoutje weggehaald. Rommeltje nu!!Maar waarlijk ADB?Groeten van Soothe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Er zouden iets meer en iets leukere icoontjes mogen komen!!Daarom heb ik de vieze bruine koffer aan een zwerver meegegeven.Bovendien zijn er doublures, wat vergissingen niet uitsluit, zeker met een slok op. (grapje!!)Dus iets meer en leukere. Een hint voor Tactus!!Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Mijn mening is dat de term ADB verzonnen is door een niet-alcoholist...Om terug te komen op mijn eerdere woorden... ik ben niet ADB vandaag...ik ben vandaag nuchter en clean en bevrijd van de obsessie om te drinken en gebruiken...... ik vind het ook een misleidende en verwarrende term... zeker als het ook nog open is voor eenieders interpretatie...Veel simpeler is het om aan te geven hoe lang je niet gedronken hebt als alcoholist...en zolang je nog terugvalt ben je niet bevrijd... en een oplossing is echt mogelijk om niet meer te drinken...ik zie het regelmatig om mij heen...Ben je geen alcoholist en heb je nog steeds controle maar moet je alleen maar een beetje oppassen over hoeveel je drinkt dan zou ik mij persoonlijk al helemaal geen zorgen maken over een term als ADB...op die manier kun je jezelf helemaal gek mindfucken over welles of nietes....en wat wel en wat niet...Ik ben gebaat bij simpelheid...eenvoudigheid...Mijn mening is dat de term ADB makkelijk kan leiden tot zelfbedrog met alle gevolgen vandien...Nogmaals dit is alleen maar mijn mening.... en die is nog geen kopje koffie waard bij de McDonalds tenzij je er twee euro bijgeeft... en dan is het nog maar afwachten of je de koffie krijgt hahahaha.....Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Soothe, er is al vaker gevraagd om meer icoontjes, maar ze zijn er nog nooit gekomen. Dat koptelefoontje vind ik trouwens wel erg charmant hoor, staat je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Morgen mensen.Ik heb medelijden met allen die geen mooi zomerweer hebben maar hier in het hoge Noorden is het fantastisch zomer weer. Mijn moeder komt straks en dan gaan we lekker fietsen met mijn man en hond erbij en daarna een heerlijke maaltijd op ons balkonnetje.Alcohol daarbij?...nee echt niet....omdat het mooi weer is?Als we allemaal eerlijk zouden terug kijken op ons alcohol gebruik zouden we eerlijk moeten kunnen zeggen dat alcohol drinken geen ene moer aan is...het feest wordt er niet leuker van..je wordt erzelf niet leuker van..en als je je vrienden of man zou vragen dan zeggen ze vast dat je nu een veel leuker en geestelijk meer in balans persoon bent dan toen.Ik kan prima bbq met een alcoholvrij biertje als ik zou vinden dat de associatie bbq en alcohol zo sterk bij elkaar stonden....voor wie zonodig dat flesje in de hand erbij wil.Mijn groter dilema is dat ik vegetarier ben...of liever gezegt ik eet wel vis , dus noem ik mij zelf liever fishy-terian. Dus als mensen roepen van bbqen? dan heb ik gelijk het probleem ....wil ik wel dezelfde bbq delen als al die vleesettende monsters?En ik wou water nog even bedanken voor de geweldige douchetip en alle wijze woorden...ikzal ervaak gebruik van maken in moeilijke momenten.ADB is voor mijn gevoel toch wel voor ieder zijn eigen...voor wie nog zwakke momenten kent is het besef dat je de verkeerde kant weer uit gaat en dan toch op tijd weer weet te stoppen...een duidelijk bewijs van ADBVoor wie heel duidelijk weet dat die zwakke momenten-optie er voor hun niet is omdat ze dan niet opeens weer kunnen stoppen en daarom helemaal ervan af moet blijven ..is er ook heel duidelijk sprake van ADBDe ene ADB methode beter dan de andere?T'is maar hoe je het bekijkt.we doen het gelukkig allemaal op onze eigen manier en zonder dwang.Corinne ik ben zo blij je de jenever fles niet hebt open getrokken...misschien een goed idee om hem iemand kado te doen? een lieve oudere buurman?Ik ga er weer vandoor..vond het heel fijn dat jullie al je goede en slechtere momenten met me willen delen en VERSLA die gremlins vandaag..YOU CAN DO IT!!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Hoi Anna, De goden worden boos.Het donderd hier in A'dam behoorlijk!Ja Anna, ik ben helemaal voorbereid, om bij eencallcenter te gaan werken.Ga je goed.Groetjes van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden