Spring naar bijdragen

Woensdag 8 augustus 2007

Francesca

Aanbevolen berichten

Kijk, dat komt er nou van als je 20 keer hetzelfde plaatje oplegt. Raak je het niet meer kwijt en kun je ook niet slapen.

(Aangepast door de moderator.)

Is wel Frans-Duits en vreselijk geplaybackt, maar ik wilde dit pareltje toch even met jullie delen.

Iedereen een fijne dag gewenst!

Fran

:)

Hoop dat Tactus het even laat staan... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeden morgen ,
mooi fran dit is heerlijk wakker worden op de muziek van vicky leandros
ik heb niet zo lekker geslapen vannacht rare dromen , meer beneden als boven geweest
daar juist zitten er drie poezen in de keuken naar het plafon te kijken ??
madre mia zat me daar een super grote spin , ik hou niet van zulke grote spinnen ;-((
strakjes nieuwe klant hou ik ook niet van , plankenkoorts=gremlinskoorts:-((
anna en iedereen geniet van jullie dagje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Fran, ik probeer je link maar even niet uit. Valt vast niet goed op mijn nuchtere maag.

Blacky en Tollie, gefeliciteerd dat jullie nu met de therapie kunnen beginnen.
Besef wel, vakantie voorbij. Dat wordt huiswerk maken!

Safi, ik ben wel een dag later maar komt uit een goed hart.
Gefeliciteerd met 1 maand ADB, goed zo voortgaan! :present:

Marieke, fijn dat jullie zo snel de diagnose hebben gekregen. Wachten is altijd spannend en je haalt je soms nare dingen in het hoofd. Nu duimen maar dat de medicijnen zullen aanslaan, kan even duren.
Tijd om hem even te vertroetelen. Misschien wat verblijden met een speciaal voor hem gemaakt
muziekje? :moon:

Anna, je bent vast nog niet vertrokken. Een hele fijne zussendag!

Ik heb geen flauw idee wat het weer ons vandaag gaat brengen, heb de tv ook niet gevolgd.
Dus Twan, als je tijd hebt?
Verder alles goed?

Zelf heb ik wederom een onrustige nacht gehad en het woord uitslapen is mij onbekend.
Het is wat druk in mijn hoofd, ik worstel maar ga zeker boven komen!

Voor ieder die voor vandaag goede voornemens heeft, laat die eerste staan!
Dan is er veel ellende van de baan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het (noord)oosten wat regen, elders af en toe zon en een enkele bui

In het oosten en noorden is het bewolkt en valt van tijd tot tijd regen of motregen. Elders komt de zon heel af en toe tevoorschijn en valt een enkele bui. Er waait een zwakke tot matige noordelijke wind. Later vanmiddag kan in het Waddengebied de wind toenemen naar (vrij)krachtig, 5 of 6. De maxima schommelen rond 20 graden. Vannacht is het half tot zwaar bewolkt en valt er hier en daar een bui, het koelt af naar een graad of 15. Donderdag overdag verandert weinig, de bewolking overheerst. Ook zijn er enkele buien, mogelijk zelfs wat talrijker dan vandaag. Er waait een matige en aan zee vrij krachtige noordelijke wind. De middagtemperatuur wordt zo'n 19 graden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal.
We gaan er weer tegenaan.
Allemaal een goeie ADB-dag.

@Fran,
Dat is een vroeg draadje met muziek.

@Mick,

@Blacky,
Grote spinnen en nieuwe klanten.
Ben eerlijk gezegd blij dat ik niet de enige ben die de creaps krijgt als ze met onbekenden te maken krijgt. Iedere keer dat ik op gesprek mag komen, heb ik dat gevoel en elke keer als ik daarvan thuiskom, ben ik echt moe. Toch ben ik daar sneller overheen dan toen ik nog dronk en na elk gesprek snel een paar glazen nam.

@Stien,
Ik had best nog wat langer willen slapen, maar heb aardig wat op het programma staan.

@Ferry,

@Delta,
;)

@Twan,
Bedankt voor het redelijke weersvooruitzicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik ga zo maar even langs de apotheek mijn Refusal halen en dan de konijnen verzorgen.
En dan wordt het weer tijd om naar mijn pupil te gaan.
Tot straks maar weer.

Charlie,

Jij zit zo'n beetje op 4 maanden vandaag (die uitglijer daargelaten) en dat verdient een applaus.
:present::present::present::present:
Over een week hoop je hier weer te treffen.
Hoop dat het goed gaat met je dochter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

(Als het tenminste een goedemorgen is, maar daaraan twijfel ik..)

Ik ben twee etmalen alleen thuis geweest en stond vanochtend op met een enorme behoefte aan heel hard huilen. Die behoefte heb ik nog steeds maar het lukt niet.

Ik overzie mijn leven van dit moment:

Baan kwijt, al twee jaar eigenlijk niet meer gewerkt, onzekerheid over hoe het met mij en de kinderen verder zal gaan, beginnen het huis te verkopen, geliefde en ik allebei een nieuw huis kopen. Alleen zijn, nauwelijks een idee hebben waar te beginnen.. Het gevoel een volledig overbodig leven te hebben, nee beter: te zijn.

Mijn geliefde was gisteren even thuis. Dat was heerlijk. Ze zei zo bang te zijn dat ze me kwijt zou raken als we apart wonen (want als ik iemand anders tegen zou komen dan zou ik dat natuurlijk niet vertellen, omdat ik zo oneerlijk ben..).. Terwijl ik alleen maar bang ben haar kwijt te raken...

Ik voel me een beetje als voor mijn opname in de kliniek, alsof ik niemand meer onder ogen kan komen. Bang.. Bang voor echt contact. Huilen als ik iets aardigs lees op het forum.. Huilen ook als ik door de kamer van mijn kinderen loop... Daar liggen hun donsjes, de Donald Ducks, Bloem (het knuffeltje)..

Ik walg van al die gevoelens omdat ze lijken op zelfmedelijden, terwijl ik het ben die leed heeft aangericht. En nu moet beginnen met dat te herstellen.

Er is geen vergiffenis..

Ik moet het zelf doen. Maar de kracht ontbreekt (vandaag in elk geval) nog..

Geen trek, of Gremlins (zoals dat hier kennelijk heet), alleen geen idee waar ik moet beginnen..

Sorry voor dit geklaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal
Dit wordt een loodzware dag voor me. De Gremlinds hebben kennelijk mijn hoofd uitgekozen om een reuinie te houden. En de anst voor mijn tandartsbezoek van morgen (ik ben patient bij een speciale "angstpoli") heeft alle deuren en ramen van de feestzaal wijd opengezet! Gevoelsmatig worden de slingers al opgehangen, en ik voelde daarnet de feestmuziek al binnenkomen.
Nou ja, laat ik de opening van het feest in ieder geval nog een uur tegenhouden...ja, met de kookwekker!

Als ik dit teruglees besef ik dat een buitenstaander die dit leest moet denken dat ik rijp ben voor het gesticht! En ach, zo voel ik mezelf ook wel eens!
Gisteren het drankschrift al keurig ingevuld, compleet met paar glaasjes bier!
Wat is die alcohol toch een rotspul: als je blij bent, wil je drinken...En als je ontspannen, verdrietig, boos, opgefokt bent ook!
Nou, eerst maar eens volhouden tot 13.00 uur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fran:
Ja, ik vind het wel jammer dat ze eruit gehaald worden... maar ja, regeltjes hè. Ik snap het soms ook wel, maar toch zijn die links toch ook wel vaak heel leuk. Zoals toen die vrouw in dat bubbelbad... heb dubbel gelegen, maar ja... had niets met drank te maken he. Had eerder met fout eten te maken....hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
RJB

Het gevoel een volledig overbodig leven te hebben, nee beter: te zijn.

Mijn geliefde was gisteren even thuis. Dat was heerlijk.

Ik moet het zelf doen.

Beste RJB,

dit is allemaal heel herkenbaar voor mij. Het leven lijkt mij ook vaak doelloos. En idd. moet je het allemaal zelf doen. Drank is geen optie meer voor mij, wordt ik depressief.
Zelf heb ik ook net m'n geliefde van de bus gehaald, wij wonen ook apart. Nu dus dagen van warmte en gezelligheid in het verschiet.
Wij hebben gelukkig 'n lief!
Denk aan je kinderen en je lief, en zet door.

Wijsheid, kracht en geluk gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...