Spring naar bijdragen

woensdag 15 augustus 2007

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stien, lieve vrouw,.. ja we kennen elkaar al een heel klein beetje meer dan de anderen, maar dat doet er nu even niet toe. Ik snap niet wat jij bedoelt met die twee vrouwen die hun hielen gelicht hebben.. Mijn vrouw is die ene, natuurlijk, maar haar collega..... oh. wacht even.... natuurlijk... tatatatatatata... ben ik eventjes naief geweest al die tijd...(of wilde ik dat misschien wel zijn?????????) Ze hadden het wel altijd over hun werkgever die ze gezamelijk gedeeld hadden, maar ja, waarom zou ik onbesproken zijn gebleven na het idee om met hun tweetjes op vakantie te gaan....................................................Maar ik krijg nu wel weer v an mijn vrouwtje (nog niet ex..) sms-jes dat ze heimwee heeft en niet lekker in haar vel zit..... Tja... ik weet het ook allemaal niet meer.

DACHT NOG VAN MIJN VROUW TE HOUDEN. DACHT LATER DAT DAT ONGEWENST WAS.. BEN NA EEN SOORT VAN GEWENNINGSPERIODE (HEEFT JAREN GEDUURD) VAN OOK EEN ANDER GAAN HOUDEN.... NU BLIJKT DE EERSTE WEER SIGNALEN AF TE GEVEN NAAR MIJ...EN DIE ANDER WIL IK OOK NIET ZOMAAR DUMPEN, STERKER NOG...DIE IS NU EERSTE KEUS GEWORDEN... leuk allemaal als je al alcoholist ben. En verlost wilt worden van die alcohol... Maar ja, dit forum en allerlei behandelingen leven weer wel bij al dit soort missère.... De een z'n dood is de ander z'n brood, toch???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Stien,
Groot gelijk.

@Benthe,
Ik was even Bones kijken. Ook weg dus.

@Knuffie,
Wel te rusten.

@Safi,
Ik hoop dat je goed gelezen hebt.

@Delta,
Welterusten

@Kohtje,
Knopen kun je het nauwkeurigst doorhakken als je nuchter bent.
(Hoe krijg je het je strot door Martini, ik vind dat zo een goor drankje)

@Ferry,
Lees lekker en zie je reacties tegemoet.

@Haddock,
Hoezo kun je je momentbeschrijvingen niet lezen?

Kreeg niet een sms'je. Mijn vriendin is al terug van vakantie, ben benieuwd hoe dat zo komt, een week te vroeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi haddock ,
oude musketier ikke :-)))
ik voel mij op dit ogenblik een jong poppemieke hoor:)
ivm moment beschrijvingen wat is dat ??
tot nu toe heb ik enkel maar zaken naar die internet persoon gemailt
allez dit musketierke is weg neen nog niet slapen hoor
ps aan knuffie nooit geweten dat jij belgische was sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock,

Het klopt dat je niet kunt openen of wijzigen. Je kunt ze wel lezen. Boven de dag zie je drie tabbladen, het meest rechtse met overzicht momentbeschrijvingen moet je aanklikken. Je kunt dan lezen wat je zoal ingevuld hebt. Om naar een andere datum te gaan, moet je links de gewenste datum aanklikken.

Hoop dat je er zo uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben bijgelezen, Koh ik leef met je mee. En ben blij dat ik niet in jou schoenen sta. Want ik vraag me af, of ik dan droog zou blijven.

Safi, bedankt weer voor je mooie uitlegsels. Ik heb er al heel veel aan gehad.

Verder wens ik een ieder, een aangename nachtrust.

Welterusten, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
CPAS

Het klopt dat je niet kunt openen of wijzigen. Je kunt ze wel lezen. Boven de dag zie je drie tabbladen, het meest rechtse met overzicht momentbeschrijvingen moet je aanklikken. Je kunt dan lezen wat je zoal ingevuld hebt. Om naar een andere datum te gaan, moet je links de gewenste datum aanklikken.

Ja, zo doe ik het ook, en wat zie ik: helegaar niets, 'n leeg blad..... Ik zit natuurlijk weer op 'n Mac, ben allergisch voor windows, dat zou het best kunnen zijn. En ik heb nog wel zo m'n best gedaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, je hebt helemaal gelijk. Ik stop en ga naar bed. Ik wil de mensen die weten hoe het allemaal moet absoluut niet voor de voeten lopen. Ferry, je weet dat ik ook dacht de wijsheid in pacht te hebben, hè?? Tenminste, ik heb nooit getracht het op die manier naar voren te brengen, maar gewoon zoals jij nu doet, het fijne van het alcoholvrije leven naar voren proberen te brengen..soms wat al te dramatisch misschien.... maar ik was overtuigd van m'n juiste weg.. Geen AA... zal dat m'n fout zijn geweest??? Ik voelde me helemaal bevrijd van de alcohol... Ga ook wekelijks naar een groep mensen die allemaal verslaafd zijn... niet alleen alcohol maar ook drugs- , medicijn-, gok- verslaving... een mengelmoes van mensen die ik ook tijdens mijn behandeling was tegengekomen. Een zogenaamde zelfhulpgroep. Mensen uit alle sociale lagen van de bevolking, met allemaal verschillende problematische verslavingen die allemaal zo kwetsbaar bleken als ik nu ook blijk te zijn. En de AA is wel degelijk heel vaak ter sprake gekomen tijdens mijn behandeling, maar ook tijdens mijn tijd daarna, en niet in het minst door dit forum.Maar ik denk dat ook de AA en z'n hogere macht mij niet kan weerhouden van wat ik nu doormaak. Want deze macht is nog hoger dan de Hogere Macht. Het spijt me het je te moeten zeggen, maar ik denk dat Alcohol uiteindelijk de hoogste macht blijkt te zijn voor een alcoholist. En dit zijn de woorden van een alcoholist die dacht het uiteindelijk gevonden dacht te hebben in "zijn hogere macht", zoals ik hem dus begrepen had....( Ps. ik moet er wel even bij zeggen dat ik die twee glaasjes Martini van eerder deze avond, dus al weer meer dan zes uur achter de kiezen heb...als dit nog onzin blijkt te zijn, geeft dat alleen maar aan hoe sterk martini is.....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ja, keurig blauw dagje, ook op overzichtregistratie 'n mooi papiertje in beeld, allemaal leeg, echter..... Ik heb al gemailed, maar zou het jammer vinden als alle oude momenten weg waren, dat beschrijf ik nooit weer zo. Had nog niet eerder teruggelezen. Ach, we zien. De oude afvoer onder de nieuwe keuken is geknapt, dus die kan er weer uit, en de stucadoor komt nu weer vrijdag, dus de kamer is de hele week al voor Jan L*l leeg. Dan kan dit er ook nog wel ff bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje,

Je zit in een moeilijke situatie. Ik zou er ook niet een twee drie een weg uit weten.
De AA is trouwens ook een zelfhulpgroep.
Alcohol is een gemene vijand die zich vermomd als vriend en dan de baas over je wordt, het liefst grijpt hij de macht over je als je een zwak moment hebt of in een lastig parket zit, zoals nu dus.
Ik zou niet met je willen ruilen of in je schoenen komen staan en ik kan me ook niet voorstellen dat je staat te juichen naar koning alcohol.
Probeer uit vissen wat een wijs besluit is. Slaap er een nacht over. Ze zeggen wel eens: komt nacht komt raad. Meer ga ik nu niet meer zeggen.
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, lieve Joann, maar ik weet niet hoe ik een andere macht macht moet geven. Ik ken alleen maar het overgeven aan van alles wat me overkomt... Als die hogere macht dan zo machtig is, moet die dan niet gewoon de macht over mijn lagere macht over kunnen nemen. Of ben ik dan weer de macht die de macht tussen de machten moet regelen op de een of andere manier... Ik snap eigenlijk al vanaf het begin van m'n opvoeding helemaal niks van machten... Net zoals ik niks van computers snap, en dat is ook al zo'n macht.... Ik hou niet van macht. Of ie nou hoog of laag is.. Misschien ben ik wel een tezeer extremist .. ik hou ook helemaal niet van alcohol, gruwel van z'n machtige uitstraling... Terwijl ik dan bijvoorbeeld Maxima wel weer aandoenlijk vind. Zie je, ik snap niks van machten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...