CPAS Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Lieve Ferry,Ik ga helemaal niet over je vallen omdat de AA jou de kracht geeft om vol te houden. En ik wou dat ik helemaal niet over de schreef was gegaan met drinken. Ik ben harstikke blij dat ik ervan ben en dat nu al vier maanden goed weet vol te houden. Ik accepteer dat ik machteloos sta t.o.v. alcohol en dat ik er allergisch voor ben (ik heb echt niet de behoefte om uit te proberen of dat echt zo is, ik ga er gewoon van uit dat dat zo is). Ik hoef geen alcohol meer en het trekt me ook niet meer en ik drink het gelukkig niet meer en ik hoop dat dat de rest van mijn leven zo blijft. Hetzelfde hoop ik voor jou en alle andere hier op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 quote: Originally posted by: safidepafiHaddock ....helpen met of engelse mannen je aan moeten spreken via je man.. Ik denk niet dat dat formeel hoeft. Wat wel zo is, in upper class kringen is dat je elkaar niet aanspreekt "if you're not formerly introduced", je moet dus eerst aan elkaar voorgesteld worden door 'n gezamenlijke bekende, dan mag je elkaar adresseren. Wordt tegenwoordig bijna niet meer toegepast, hoogstens door would be new rich die ook wat willen lijken. De adel is vaak de onvormelijkheid zelve. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Slapen...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...tot morgenFerry...je bent toch goed bezig...zorg voor jezelf...je hebt de juiste beslissing genomen...het is jouw weg...Kohtje loopt zijn weg...ik de mijnegeen van allen gelijk!trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Dank je Corinne, zo en nu ga ik weer naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 quote: Originally posted by: ferry en daarna de AA. En ik ga het daarmee redden. Dus degene die over me heen wil vallen ga je gang. Want ik heb de wijsheid niet in pacht, maar dit is mijn ervaring. groet Ferry. Niks mis mee, Ferry, toch? Als jij denkt dat dit jou pad is, sterker nog, als jij het weet, gewoon bewandelen, die weg. Mijn zegen en respect heb je, ieder het zijne.Groets, Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Corinne,Nou dat reisverslag is kort en bondig.We zijn naar Luxemburg geweest, daar hebben we al jaren een stacaravan.Wat ik heb gezien, nou de caravan, veranda...camping en heeeel veel bossen.De kids hebben zich uitstekend geamuseerd met de andere kids op de camping,en af en toe zijn we een dag weggeweest. Niks bijzonders dus....maar wel heerlijk relaxed!Ik heb me prima vermaakt met een paar goede boeken en mijn borduurwerk.Die deuk, ja dat doet enigzins zeer....niet eens mijn schuld, maar ja hij zit er wel.Gelukkig is het maar een stuk blik op wielen, en wordt de schade wel regeld door de verzekering.Mijn boterham smaakte prima, al was het even meer noodzaak dan honger.En nu is het hoogste tijd voor mijn bed, voor structuur al aan de late kant maar slaap is de beste genezer zegt men.......en van die oorpijn wil ik heel graag snel af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Safi, Ferry,Welterusten allebei. Morgen plakken we er weer een dag aan.Allemaal,Ik ga ook naar bed, moet vroeg op.Eerst komt de schilder nog om een vergeten stukje te schilderen.Dan krijg ik mijn jobhunting coach weer.En 's middags heb ik een sollicitatiegesprek.Druk dagje dus en ws. lees ik jullie pas na het avondeten.Hou vol allemaal en geloof in jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Ferry,Waarom zou iemand hier nu over vallen?Jij hebt je weg gevonden, daar ben je blij mee en dat deel je met ons allemaal.Niks mis mee toch!Niet piekeren over terugvallen of wat dan ook.......en zeker niet gaan twijfelen aan jezelf!Je staat een jaar droog, dat is een prestatie op zich! En ik moet het nog waar zien te maken.Dat het geen garanties geeft.....dat lees je ook uit verhalen van bijv. Sneeuwwitje.16 jaar niet drinken en toch hervallen, ja het gebeurt....maar dat wil niet zeggen dat het jou gebeurt!Ik laat me er niet door ontmoedigen, niet door mijn eigen terugvallen en ook niet door die van anderen.Ik kijk vooruit en doe wat ik denk dat ik moet doen om niet meer te gaan drinken.Of dat de juiste weg is..........dat zal de tijd leren!Ferry , jij volgt jou weg nu al een hele poos...en tot nu toe met goed resultaat!Keep it that way! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Allemaal 'n goede nacht, bewandel je eigen pad. Hou het droog. En Koh, grijp de macht, JOUW macht. Soms denk ik wel ens dat de wereld alleen in mijn eigen hoofd bestaat.En Benthe: humor hebben die Engelsen zeker, maar zou dat niet iets met die vormelijke verwrongenheid te maken hebben? Monty Python is i.m.h.o. onverbeterlijk.Ach, overpeinzingen, overpeinzingen. Ik heb de bammetjes op, drink de rooibosthee op, dan nog glaasje melk, hondjes nog ff plassen en dan bedwaarts. Vrijdagmorgen komt de stucadoor al......Mach's gut, alle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 quote: Originally posted by: joannIk laat me er niet door ontmoedigen, niet door mijn eigen terugvallen en ook niet door die van anderen. Wijze woorden, Joann. Zo hebben we allen leren lopen. En leren we nu drooglopen.All the best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Joann en verder ook iedereen:ik wil ook niemand ontmoedigen met mijn terugvallen... ik hoop hier op het forum ook weer bemoediging te vinden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjeb Geplaatst 16 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2007 Weet niet meer wie maar iemand zei dat je van die resufal zo,n slechte adem krijgt,daar struikel ik ook over en als er iemand in de buurt kom went ik mijn hoofd af.Moet er toch even mee leren leven helaas,de andere optie werkt niet.Vandaag weer hard gewerkt,gisteren gesport dus een beetje gesloopt:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2007 HOI paulJe zit op de verkeerde dag Paul we zijn al een dag verderHet is donderdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden