CPAS Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Ik heb eens een heerlijke vakantie doorgebracht in Schotland. Gastvrije, behulpzame mensen, mooi landschap. Over het weer zal ik niets zeggen, maar dat is hier niet veel beter. Terwijl ik daar mijn ronde om het Loch Ness maakte, is Nessie 3 keer gezien. Ze hadden niet goed gekeken, dat was ik op mijn kleine opoefiets. Tijdens die vakantie heb ik besloten dat ik mijn huidige man zou vragen mijn vriend te worden. Belangrijke vakantie was dat dus voor mij. De tweede, want op mijn eerste vakantie heb ik hem ontmoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Sorry, die vakantie waar ik hem ontmoette was in Noorwegen. Vergat ik even te vermelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Koh, lieve dikke sukkel, niets maar dan ook niets is het waard te gaan drinken.Ik wens je moed om de draad weer op te pakken. Schakel hulp in Koh, whatever it takes. Je weet en voelt op momenten ook vast nog hoe blij je was en bent dat je al zo'n lange tijd niet hebt gedronken.Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Corinne...onze teller staat stil...jij staat al enige berichtjes op 4139 en ik op 688?????hij staat bij iedereen stil??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Meeeeeeheeeehheeeee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 quote: Originally posted by: safidepafiNorton...zo'n zwarte..was altijd gek op motor racen toen die nog mee deden. En hier staat er zo'n ouwe rooie in het hok. Die gaat ook noooooit weg. Als ik te oud word om hem aan te trappen wordt ie eindelijk 's goed gepoetst en komt ie in de kamer, die ouwe trouwe. Ik ken hem van binnen en buiten, start altijd first kick!En Wales heb ik ook goede herrinneringen aan. Vrienden in Ierland, nog nooit geweest (schaam, schaam). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Moest even, hihi, ff mekkeren.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Toen ik voor het eerst in Engeland was, en naïef 's avonds aan een man die een pub binnen ging, vroeg of het daar okee was, zei hij: "Well they wont rape you...only if you ask it politely". Corinne hoe gaat jhet met je draaierigheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Nu 698 Safi. Wat zit er in die sju van jou???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 quote: Originally posted by: Benthe Voor je het weet kan een man maar een blauw oog hebben, nietwaar? Hahaha, Benthe: vrouw aanspreken, hup, blauw oog???? Leve de hoffelijkheid!The Knight that says NI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Corinne...mooi verhaal van je schotse vakantie en ja wat een landschap...erg romatisch dat je je vriend daar als levenspartner verkoos.Van mij was op Borkum...of all places in the world...maar getrouwd zijn we in Gibraltar...zelfde kamertje als Yoko Ono en John Lennon...ouwe hippie dat ik ben...nou ja 't was puur toeval om eerlijk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 haha 689, hihi,ik drink thee hoor!!! Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 KNORRRRRRRRKNORRRRR..sorry ben een varkentje aan het nadoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 quote: Originally posted by: safidepafiMisschien kan Haddock helpen? Waarmee? Nie begrijpnie? Knokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 quote: Originally posted by: safidepafiCorinne...onze teller staat stil...jij staat al enige berichtjes op 4139 en ik op 688????? Oei, valkuil! Moeten we zelf maar tellen, zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Safi gisteren bleef jouw teller maar steeds op 666! staan, ik heb er op gelet omdat je schreef dat ik je inhaalde. En toch, Haddock hou ik wel van hoffelijkheid en een zekere consideratie. Blauwgeslagen ogen horen daar voor mij niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 quote: Originally posted by: BentheEn toch, Haddock hou ik wel van hoffelijkheid en een zekere consideratie. Blauwgeslagen ogen horen daar voor mij niet bij. Precies, ik ook! Dus zou ik dan jou via je man moeten aanspreken omdat ik anders het risico loop 'n blauw oog te krijgen? Vind ik erg onhoffelijk, hoor. Heb niets met dat soort vreemde consideraties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Corinne, Mijn vakantie was heerlijk, op wat kleine tegenslagen na...hoort er een beetje bij (denk ik zo, alhoewel die deuk in de auto...grrrrrr)Het gaat verder prima met me, voel me wel lekker.Je schrijft dat je nog meer vragen hebt, dus ik zou zeggen......brand los!En dat jij vind dat ik lief ben....dat vindt ik dan weer lief Ik peuzel nog even een boterham naar binnen, omdat ik nog medicijnen moet innemen(heb een middenoorontsteking met uitbreiding naar de lymfeklieren...vraag niet hoe ik eraan kom,ik hoop er snel vanaf te zijn want ik snap nu waarom kinders dan zo huilen.....it hurt's a lot!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Nee, hoor, Safi,Als je een nieuw bericht plaatst, krijgen alle voorgaande berichten hetzelfde nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Benthe,Die draait nog steeds. Voelt niet echt lekker zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Haddock ....helpen met of engelse mannen je aan moeten spreken via je man...mar volgens mij hebben Benthe en jij je mening daar al over gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Hoi Koh,Ik lag al op bed, maar kon de slaap niet vatten, omdat ik aan jou moest denken. En nu weer achter de pc zit. En mezelf afvraag waarom, raakt dit me zo??? Omdat dit me onzeker maakt?? Begin ik nu aan mezelf te twijfelen, omdat ik het eerste jaar erop heb zitten?? Ben ik bang ook, te zullen vallen??? Ik weet het nog niet, maar misschien valt het kwartje zo. Koh, ik heb nooit gedacht, hij heeft de wijsheid in pacht. Ik heb altijd met bewondering, je stukken en stukjes gelezen. Je schreef altijd erg goed vond ik en vind ik nog steeds. Je viel nooit iemand aan, je was altijd erg medelevend en attend. En wat je schtijft over de AA, misschien is dat ook wel zo. De groep waar jij inzit, is voor allerlei verslavingen. EN MIJN ERVARING IS, bij de AA gaat het alleen over alcohol. Je hebt soms maar een half woord nodig om elkaar te begrijpen. Je kent alle smoezen en leugens en bedrog, t.a.z.v. alcohol. Je maakt elkaar daar niets wijs.Ik weet dat ik nu tegen schenen aan schop, maar ik bedoel het niet rot of gemeen. Hoe langer ik hier op het forum verblijf hoe meer ik ervan overtuig raak, dat voor een alcoholist, de AA onontbeerlijk is. En ik denk, nu ik dit schrijf, mijn kwartje gevallen is. IK BEN ERNU VAN OVERTUIGD< DAT IK DE JUISTE BESLISSING HEB GENOMEN, de Tactus therapie en daarna de AA. En ik ga het daarmee redden. Dus degene die over me heen wil vallen ga je gang. Want ik heb de wijsheid niet in pacht, maar dit is mijn ervaring. Ik hoop dat het nog een beetje een duidelijk verhaal is.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2007 Joann,Een middenoorontsteking, hoe loop je 't op. Hoop voor jou dat de pijn snel weggaat.Nu, ja , die vragen. Waar ben je naar toe geweest, wat heb je allemaal gezien. Kortom een beknopt reisverslag.Over die deuk zal ik maar niks vragen, die is nog niet verwerkt.Je nog even feliciteren dat je de vakantie droog hebt gevierd.Hebben je gezinsleden ervan genoten?Smaakt je boterham? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden