Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 augustus

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Gem,
Welkom terug. Ik heb je bijdragen gemist. Je zult wat bij te lezen hebben, als je daar de moed toe hebt. Er zijn heel veel mensen bijgekomen.
Goed van je dat je de vakantie droog bent thuisgekomen. Ik heb geregeld aan je gedacht.
En hoe ik een vakantie zou doorkomen. Met de vorige zomervakantie ging dat dus goed mis bij mij, niet in de vakantie zelf, maar erna. Wij zijn van plan met de voorjaarsvakantie weg te gaan.
Dus die zorg is voorlopig nog voor later.
Ws. begin ik 3 september al. En tja, dan zal ik hier minder tijd doorbrengen, want dan zit ik de hele dag achter de tralies.

@Soothe,
Roep eens 9 keer STOP tegen die rotgedachten.
He, maar wat sterk van je dat je het toch niet deed. Chapeau.
Je moet niet zo denken van nooit meer. Dat is zo een enge gedachte, wat het ook is dat nooit meer mag.
Denk : ik hoef niet en doe dat uur per uur of dag per dag, echt niet verder kijken dan een dag. Dat helpt je echt.
Mijn steun heb je.

@Kohtje,
Goed gedaan. Je zit weer op de ezel i.p.v. er onder te liggen. Teugels goed vasthouden nu. De komende dagen heb je een beetje slecht wegdek, daarna gaat het beter, geen stenen meer, maar lekker zacht zand onder de hoeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, gefeliciteerd met je baan! Fantastisch meid, ik hoop voor je dat je nog even vrij hebt voor je gaat beginnen. Vrije tijd waar je écht van kunt genieten, omdat de druk van moeten solliciteren, op gesprek moeten en toekomstige financiële zorgen wegvalt. Geniet ervan!

Kohtje, ik ben blij dat je weer op de rand van de put staat, en de zon weer ziet schijnen. Gewoon in de richting van het licht blijven lopen! En als je het even kwijt bent komt je weer hier, dan wijzen we je wel de weg. Overigens dacht ik dat alcohol de waakzaamheid juist doet verslappen.

Soothe, volgens mij is dit jouw moeilijke periode. Je gaat goed, sterk dat je de verleiding hebt kunnen weerstaan vanmiddag. Hou de komende paar dagen vol, ik denk dat het dan gemakkelijker gaat worden! Voor mij was die tweede week een drama, daarna begon ik iets meer rust te krijgen. Fuerza!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Corinne, die eerste paar weken had ik bepaald niet het gevoel dat ik niet hoefde, ik voelde juist heel sterk dat ik moest. Ik heb weken lang tegen mezelf gezegd dat ik niet wílde, tot het moment kwam dat ik voelde dat ik niet meer hoefde. En niet meer hoeven ervaar ik als een groot geschenk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne...wat heerlijk nieuws!:rose::present::sun:
Hoeveel uur is het?
En wat heerlijk dat je eindelijk verlost bent van het solliciteren...alhoewel ik en vele anderen je hier wel zullen missen overdag...nu ga ik er maar vanuit dat je nog veel te verslaafd bent (net als Ik) en na je werk gezellig komt mee kletsen. Ik ben echt blij voor je!! Gefeliciteerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy

ik zag mezelf helemaal zitten en moest enorm lachen

quote:

Van mezelf weet ik dat ik onmogelijk twee drankjes kan drinken.Onmogelijk afspraken maken over weekenden of savonds een paar drinken zonder de hele dag op de punt van de stoel te zitten om de hele godganselijk dag aan die twee drankjes te denken.

Desnoods alle klokken een uur voorzetten en aan mijn dwang toegeven.

En ik zou waarschijnlijk alle klokken verstoppen zodat ik dan maar gelijk bij binnenkomst van de winkel aan de zuip kon gaan;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

benthe ,
mijn escuses ik wist dat ik iets van jou gelezen had maar was het kwijt grgrgr
cobertor para animal de estimacao is denk ik geen spaans maar portugees , cobertor is manteltje of bedekking ?? animal is dier en estimacao denk ik gezelschap maar ik weet het niet 100% zeker
hoop dat ik jou van dienst geweest ben lieve dame :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe

Lieverd...dit hebben we allemaal mee moeten maken en je hebt de juiste beslissing genomen.

quote:

Dus net naar Lidl,met slechte intenties. Eers maar even op een bankje een shaggie gedraaid enalles de revue laten passeren.

Hebhet dus niet gedaan.

BEN ik nu blij!!! Ja en nee.

Je lichaam praat tegen je in pijntjes Soothe...het zegt...zorg voor me....love me and pamper me...geef me gezonde dingen en vooral veel water en slaap en ga met me naar buiten zonder geld op zak.

Dat werkt echt hoor Soothe zonder geld opzak de deur uit(en niet stiekum je pinpas in je achterzak) ...je zult jezelf verrot schelden als je een winkel voorbij looptmaar je kan toch lekker niets kopen dus mag je denken wat je wilt...je hebt geen geld bij je.

Niet aan nooit denken...zodra ik dat doe gaat het mis...vandaag drink ik niet en zo zit ik al op heel wat dagen
Ik denk aan je:heart:en stuur je wat virtuele levenskracht tegen je hersensspinsels.
Als ze erger worden...lekker gaan slapen...doen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Beschonken bejaarde breekt been trijdens aanhouding.

Een 74-jarige vrouw werd woensdagmiddag door de politie aangehouden. Ze bleek geen gordel te dragen , en haar rijbewijs was niet meer geldig. Toen ze overgebracht werd naar de politieauto voor nader onderzoek, bleek de vrouw erg onvast op haar benen te staan. De agenten roken ook een stevige dranklucht. Toen ze in de politieauto wilde stappen, struikelde ze en brak haar been.
De vrouw kreeg een proces-verbaal en werd naar het ziekenhuis gebracht. Hoeveel ze had gedronken moet bloedonderzoek nog aantonen."

AD/Utrechts Nieuwsblad

Ik hoop niet op deze manier 74 te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, dank je, het gaat okee, ik heb mijn handen en kop zo vol van Max plus een nieuwe schrijfopdracht dat ik weinig tijd heb om aan alcohol te denken.
Het houvast van het forum is evenwel heel prettig.
Ha, ik zie ons al lopen, met al onze geestelijke bagage over een stormachtig strand met de hondjes. En voor Tapas hoop ik niet alleen een hondje maar ook een katje thuis.
En daarna, in een strandtent.... erwtensoep!!!! Nee geen vegetarische erwtensoep maar echte, peperige, met spekjes en pittige worst. Dat noem ik pas gezond zondigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verhip alles getypt, druk ik op F5: alles foetsie.

@Anna,
Bedankt. Maandag heb ik nog wel een gesprek, maar dat is dat het laatste. Of zal ik het toch maar afzeggen, die komen vast niet zo hoog als deze, qua salaris. Even het weekend over denken.
Ik heb echt van het begin af gedacht: ik hoef niet meer, het hoeft niet meer. Ik was zo blij te kunnen stoppen. Ik heb nog wel gedacht, toen ik de Refusal eenmaal slikte: het kan niet meer.

@Soothe,
Bedankt. Zie maar dat ik je daar niet tegenkom.

@Safi,
Ik vond het ook heerlijk nieuws. Ik sprong letterlijk een gat in de lucht.
't Is voor 28 à 30 uur per week, dat moet nog nader besproken worden.
En ja, overdag zul je me dan niet zo veel meer tegenkomen.
Dat wordt afkicken voor me.
Ik zag je die klokken al verstoppen op de plaatsen waar de flessen stonden.

@Sandra,
Bedankt.

@Blacky,
Een hondenjasje voor de winter?

Oh, @Benthe, een kleedje voor in de mand. Wel zo mooi.

Nee, @Anna, zo wil ik ook geen 74 worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
safidepafi

Quera..ik sluit me volledig aan bij de mail van Joann gisteravond...blijf schrijven je hebt ons nodig en wij jouw!

Ik weet niet of jullie mij nodig hebben, maar ik heb jullie zeker wel nodig. Ik heb heel erg nagedacht over wat Joan schreef en ik vond het ook heel lief van haar. Nogmaals bedankt Joan.

Goed ik moet me er maar overheen zetten, dat ik misschien iets verkeerd kan doen en mocht dat zo zijn, dan doe ik het niet met opzet. Ik zal wel leren hoe het hier ongeveer in elkaar steekt.

Wat betreft het drinken, vanmiddag weer mee geconfronteerd. Het is mooi weer en veel mensen zitten aan het eind van de dag aan een wijntje of een biertje. Ik zat bij familie in de tuin, die aan een biertje of een wijntje zaten. Ik heb niet meegedaan en dat kostte me geen moeite. Ik mag sowieso niet voor 10 uur 's avonds drinken en die wetenschap gaf me misschien ook wel rust? Goed ik dacht doen jullie maar, ik doe niet mee.
Ook nu heb ik geen enkele behoefte aan een drankje en elke ochtend word ik wakker en denk, vandaag ga ik echt niet meer drinken. Niet ééntje niet twee (soms denk ik dan och ik heb het zo goed gedaan, nu mag ik er wel weer twee) maar vandaag is het echt gedaan met drinken. Ben er dan ook van overtuigd, dat het me zal gaan lukken.

Maar als dan de avond vordert, begint dan toch weer een stemmetje binnenin me van och, je drinkt niet veel, het is maar weinig. Anderen drinken veel meer en beginnen 's middags en dat doe je nu allemaal niet. Het lukt je best om het er bij een paar te houden.
Maar aan de andere kant heb ik een stemmetje, dat me waarschuwt van weet je nog, dit kan ook omslaan en dan ga je weer de mist in, net als eerder en dat wil je niet.
Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk neem ik er toch één of twee met de gedachte van morgen ga ik echt stoppen. En zo gaat het dus elke dag en wat ook de reden is, dat ik me hier aangemeld heb.

Het lijkt misschien ook alsof ik het zo goed in de hand heb, maar dat is eigenlijk niet zo denk ik op dit moment, nu ik nog geen enkele aandrang heb om wat te nemen. Want ik ben er eigenlijk de hele dag mee bezig. En dat is eigenlijk ook helemaal niet prettig, afgezien van het feit, dat ik denk dat ik gevaarlijk bezig ben.

Nu hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel. Verder wil ik nog zeggen, dat ik heel veel aan jullie verhalen heb.

@Corinne
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond benthe,
allez kan ik een beetje portugees:)
hondenbuikbeddeking
waauuw corinne fijn 28 a 30 uren per week , ik zal maar voorzichtig zijn zeker als ik begin oktober naar nederland kom hi hi dat ze me niet in de jail stoppen ;)
ik heb mij deze middag niet boos gemaakt op de poesjes heeft weinig zin denk ik wat ik wel doe is indien ze iets fout doen een op hun kont met water spuiten
mijn bweurk gevoel is omdat ik momenteel geen, eten verteer blijkbaar dus precies aan ballon
soothe alle pijntje zowel de geestelijke als de lichamelijke heb ik verdronken nu komen ze maar allemaal boven water en ja het doet in het begin pijn maar echt waar soothe het betert sterkte :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quera,
Eerst en vooral bedankt.
Je zegt het zelf:
Het lijkt misschien ook alsof ik het zo goed in de hand heb, maar dat is eigenlijk niet zo denk ik op dit moment, nu ik nog geen enkele aandrang heb om wat te nemen. Want ik ben er eigenlijk de hele dag mee bezig. En dat is eigenlijk ook helemaal niet prettig, afgezien van het feit, dat ik denk dat ik gevaarlijk bezig ben.
unquote
Probeer het gewoon vanavond. Vandaag drink je niet.
Bekijk het maar uur per uur. En anders nog een tip: ga eens lekker vroeg naar bed, om 10 uur (zegt deze nachtbraakster). Wie weet helpt het?
En blijf vooral schrijven.

@Blacky,
Ben vergeten te vragen of er ook vrouwenafdelingen zijn.
Er is een Huis van Bewaring (daar zitten diegenen die nog voor de rechter moeten verschijnen) en de gevangenis zelf (daar zitten de 'afgestraften', de veroordeelden).
Maar wees gerust, hoor, Blacky, je moet al erg over de schreef gegaan zijn voor ze je opsluiten.
Heb je nog wat last van je voedselvergiftiging?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...