Calimero Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 quote: Originally posted by: BentheNodig? Nodig? Zit ik hier met een paar gremlins op het forum? Zijdezacht snoezig stemmetje: oh het kan best wel hoor, ik heb het nodig, het kan af en toe geen kwaad.... Schei toch uit met nodig, dat heb je helemaal niet nodig. Wat een mens nodig heeft is voldoende gezond voedsel, liefde en geborgenheid en een veilig dak boven het hoofd. En nou ga ik weg met de hond want dit flauwe gezemel wil ik niet meer horen. Weet niet waar je dat leest, heb het hele draadje nog eens gelezen en lees het tegendeel, dat het onzin is het nodig te hebben, het meer ellende geeft dan plezier.Misschien beter het geheel lezen ipv losse zinnetje waar nog wat achter en voor staat. Heb niemand alcohol zien promoten vandaag.Zie geen gremlins hooguit verschil tussen hoe iemand iets bedoelt en hoe het opgepikt wordt.Gr. Calimero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 @BamBam,Een been in je nek leggen. Een aantal jaren geleden heb ik dat nog eens geprobeerd. Oei, ik had mijn twee benen in mijn nek gelegd, maar.... Ik had hulp nodig om ze er weer vanaf te krijgen. Mijn soepelheid was deerlijk afgenomen, dus nee, ik ga dat niet nog eens doen. OK, iedereen heeft hartelijk gelachen.Die spreuken van je zijn doordenkertjes.@Blacky,Mauwende poes? Een van die van ons heeft daar ook een handje van en ze is een volhoudertje.@Sandra,Is de vervanging dan niet goed geregeld, dat je meer moet werken voor je vakantie? Hoop dat je na je vakantie ook niet nog eens extra moet werken. Ik ging voor mijn vakantie gewoonlijk een of twee uur eerder naar huis, iedereen trouwens, ook de bazen.@Calimero,Fijn dat je aanmelding gelukt is, nu regelmatig kijken of je een bericht hebt. Het eerste zal zijn of je zeker weet dat je de behandeling wil doen, als je daar niet tijdig op reageert, dan vervalt je inschrijving.@Benthe,Op de bank liggen met een goed boek is niet niksen.@Twan,Bedankt voor het mooie weer. Heb heerlijk in het zonnetje gefietst vanochtend.@Safi,Ik vind het leuk dat je altijd lieve woorden hebt voor iedereen.@Haddock,Pin jezelf toch niet vast op dat nooit meer mogen. Bekijk het gewoon dag per dag en uur per uur. Dat is veel overzichtelijker, zeker de eerste tijd. Ook ik bekijk het dag per dag en vandaag drink ik niet.@Benthe,Voor mij is drank geen beloning maar een straf.@Tapas,En nu ben je ook verlost van die biertjes in de koelkast. Van mij geen vingertje, je hebt het in de hand gehouden. Goed. Zijn je ogen nu minder droog aan het worden (ik bedoel hier niet je verdriet om Kaatje, maar het laseren)? Grijp je nog steeds naar je bril? Ik heb al 32 jaar een bril.En hier stop ik even om straks verder te gaan lezen.Nog even een leuke mededeling: ik ben aangenomen op die sollicitatie van vanochtend. Er moet nog e.e.a. geregeld worden, antecedentenonderzoek (papierwinkel of ik wel een braaf meisje ben), contract. En ja niets is zeker voordat ik het op papier heb, maar toch. JIPIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Calimero, je hebt gelijk, ik reageerde weer eens primair. Mijn excuses. Het helpt wel om met de hond te gaan wandelen, ik ben met hem een cobertor para animal de estimacao gaan kopen (hallo Blacky).Corinne van harte met je nieuwe baan!!! Onze nieuwe gevangenisbewaarster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 @BentheAltijd goed er even uit gaan voor een wandeling, heb gegoogled maar wat is "cobertor para animal de estimacao" of vraag ik nu iets heel raars? Als ik zou moeten gokken aan de hand van de woorden die er staan zou ik zeggen eten voor je huisdier.Hoop dat de zonnestralen goed doorgedrongen zijn tijdens je wandeling en je een zonnig humeur gegeven heeft.@CorinneGefeliciteerd met je baan, goed hoor. Heel veel succes ermee.Eerste mailtje had ik al binnen binnen of ik echt wilde beginnen, ga het gewoon doen, had eerst afgehaakt na die vraag, maar kreeg als antwoord, dat het misschien toch beter was gezien de inschrijving en nog een paar redenen. Kreeg nog even bedenktijd en heb me bedacht, hoor dus denk ik binnenkort hoe het allemaal in z'n werk gaat.Voor de rest houd het droog vandaag allemaal, ga ik ook m'n best voor doen. Ondanks een heleboel stressfactoren op dit moment.Groetjes Calimero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 @ BentheDie twee schatten van mij mogen best een paar dagen bij jou komen logeren om je kinder-flexibiliteit wat op te vijzelen. Ik kom teug van mijn werk, was straal vergeten (nee nee niet straal ******) dat ik een vergadering had, en kon dus van uit mijn bed naar mijn werk vliegen. De koffie smaakt dan extra lekker, dat wel. Kom ik thuis, hebben ze de vaatwasser uitgeruimd, een boodschap gedaan (had ik ook gevraagd) en zijn ze samen gaan zwemmen. Braaf hè?Vanavond is mijn stress-avond, mijn ex komt ze halen dus de koffer moet ingepakt, laatste dingen gestreken nog, mijn ex heet effe hier hij komt uit Amsterdam ik woon in het midden ongeveer, dan met de kids naar het Westen waar hij woont en de kids vinden het eten met hun vader zo gezellig. Affijn voor mij zijn dit de gierende buikpijn middagen. Ik kan wel wat leren van Calimero denk ik. Liefs en sterkte aan iedereen, nog 4 dagen, dag voor dag, uur voor uur voor mijn eigen kleine mijlpaal, maar het is gevaarlijk die te noemen, ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Corinne,Gefeliciteerd met je baan. Helaas is binnen het gevangeniswezen genoeg drugs en zooi te krijgen, dus we verwachten dat jij nu de nieuwe trend gaan inzetten meissie.PROFICIAT. Wat ga je er (ongeveer) een beejte doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Corinne, gefeliciteerd met je nieuwe baan.. zo zie je maar... hoeft het eventjes niet meer zo fanatiek en heb je een baan.. wat voor baan? administratief in een detentieinrichting? of als bewaarder??Dank je dat je je vingertje niet heft, het heeft ook geen zin. Ik heb er geen spijt van, voel me niet schuldig, heb niet meer trek gekregen, hek is niet van de dam... Als ik het gevoel heb dat ik iets niet meer mag dan gaat dat op een gegeven moment werken als een lap op een rooie stier .. ehm.. en krijgt de drank een soort magische aantrekkingskracht en/of macht.. en dat moest ook weer even ontkrachtigd worden, het zwart witte er weer even vanaf.vanmiddag bij de huisarts geweest en ik ga mijn bloed laten prikken om te kijken of ik ook werkelijk in de overgang kom of zit of dat ik dat gevoel alleen maar heb. Verder heb ik het voor elkaar dat hij de oogdruppels die ik nog zeker een maand of wat moet druppelen (kunsttranen) voorschrijft dus dat de verzekering die betaald!! Fijne huisarts! druppels tegen droge ogen dus want dat heb ik nog wel en mijn hersens hebben ook nog wat moeite met het instellen op de hele tijd scherp zicht.. rare ervaring hoor.. ogen die het gewoon doen! Het voelt helaas nog alsof ik lenzen in heb die wat irriteren (droge ogen) alleen kan ik ze niet uit doen. Kat helaas nog steeds niet terug boehoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 @houtjeLeuk hoor kids om je heen, er lopen hier soms wel tien rond, soms willen ze niet gaan, eten ze mee en ook als ouders niet werken staan ze soms ineens in de tuin.Lijkt veel, maar ze houden vooral elkaar bezig, wel vaste limonade en eet rondes anders blijf je lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 @Calimero,Ik was zo blij met met telefoontje, dat ik gelijk vond dat dat gevierd moest worden en nam mijn beker water. Een gepast drankje.@Haddock,Maar vooralsnog heb je toch geen behoefte aan alcohol. Zo moet je maar denken.Maar ik ben alcohol niet de baas, dus ik drink niet meer, ik hoef geen glas meer, want dat gaat geheid mis.@Benthe,Ik ben het dan ook met jou eens.@Hoelahoep,De eerste keer dat ik uit eten ging met een groepje mensen heb ik zo snel mogelijk besteld, tonic nl. Geen mens die er raar van op keek. Iemand in het gezelschap had ik wel gevraagd een oogje op me te houden. Daarna heb ik steeds gewoon een tonic of bitter lemon besteld, ongeacht of anderen voor mij iets alcoholisch namen.Hoelahoep dat kun jij ook.@Benthe,Wat mag een 'cobertor para animal de estimacao' wel zijn???Dank je evoor de felicitaties. Ja, ik ga op water en brood.@Miep,Dank je voor de feliciaties. Moeilijk is het om je aan je limiet te houden, ik weet het. Mij lukte het niet, dus heb ik het opgegeven en helemaal gestopt. Ik heb er geen spijt van.@Calimero,Dank je voor de succeswensen.Beetje twijfelaar ben je wel. Maar echt goed dat je de behandeling gaat doen. Je wordt er echt wijzer van.@Houtje,Dank je voor de wensen.Wat een aardige kinderen heb je, maar nu weer wat zenuwen omdat ze naar pa gaan. Ik ga er de directiesecretaresse uithangen, dus het gewone secretariaatswerk + notuleren, ik vervang voor een paar uur in de week ook een administratief medewerkster.En ja, de boeven worden gecontroleerd op drugsgebruik, ook middels de urine en o wee als ze gebruikt hebben. Ik kom ook met de gedetineerden en de verdachten uit huis van bewaring in aanraking.Je kunt dus ook niets laten slingeren. Alles moet steeds achter slot en grendel. Van het moment dat je je kamer verlaat, is big brother watching you. Alles gaat op slot. De gangen worden onderbroken door deuren die of via het systeem geopend worden of met je eigen sleutel. Ieder personeelslid heeft een soort pieper voor noodgevallen. Lekker veilig dus.@Tapas,Dank je, wat voor baan het is, kijk even hierboven bij Benthe.Goed dat de obsessie weer weg is. Ik kan me er heel goed wat bij voorstellen.Je ogenspieren zullen met name moeten wennen, maar dat komt snel genoeg.Kwam Kaatje nou maar snel terug.@Calimero,Dat is wel een compliment, dat ze zo graag komen.Mijn kinderen hebben ook een tijdje gehad, dat als ze thuis konden blijven toch naar kinderdagverblijf wilden. En ja, dan bracht ik ze gewoon. Wij betaalden toch voor de hele week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Marieke,Dank je.Ik begin er ook niet meer aan, bij mij gaat het vast al van de eerste keer mis en daar pas ik voor.Dat stukje brie, mmm, ik ga eens even in de koelkast kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 avond corinne van harte met je job he wie zoekt die vindt het komt weer uit .mijn mening is dat wie drinken kan drinken kan of zoiets he ik kan het niet en momenteel heb ik voor mijn eigen het gedacht dat dat glasje geen meerwaarde aan mijn leven zou geven maar ja ik ben ook nooit een normale drinkster geweest voor de rest wezen werken maar voelde mij niet echt lekker in mijn vel warm en koud , koud en warm en heel wit rond mijn neusje ook al zeg maar neus bij thuiskomst lag mijn pc scherm om de poezen hadden de japanse vaas met een mooie plant welke ik zaterdag van die dame in nederland gekregen van de schouw gegooid , gelukkig zat er geen water meer in .tapas al nieuws van kaatje ?zo mensen ik laat jullie voel me bweurk ;-(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Blacky,Ik had mezelf onderhand al opgegeven en dan toch, zie, daar kan ze de gevangenis in.Kruip maar lekker in je nest, klinkt echt alsof je wat onder leden hebt.Katten lopen toch nooit wat om. HA HA HA. Zet ze niet in de porceleinkast.Ze zullen wel tikkertje gespeeld hebben, doen die van ook af en toe en dan maakt het echt niet uit wat ze tegenkomen.Rap beter worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Haddock je gaat goed.Een dikke proficiat.Waarom zou je nu en dan een borrel nemen.Heb je daar zulke goeie herinneringen aan?Het is zoiets als geen afscheid kunnen nemen.Was het werkelijk zo fantastisch met drank?Wanneer je je goed voelt, plezier kunt maken en van die momenten kunt genieten zonder drank, waarom zou je er dan bij gaan drinken.Voor je vrienden hoef je niet te gaan drinken.'t Zou zo maar kunnen zijn dat ze meer respect voorje hebben zonder dan met drank op.Van mezelf weet ik dat ik onmogelijk twee drankjes kan drinken.Onmogelijk afspraken maken over weekenden of savonds een paar drinken zonder de hele dag op de punt van de stoel te zitten om de hele godganselijk dag aan die twee drankjes te denken.Desnoods alle klokken een uur voorzetten en aan mijn dwang toegeven.Hou jezelf niet voor de gek Haddock.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 CorinneHet dagdraadje van vandaag heet :gewoon doorgaan:.En zie daar, ook gewoon doorgaan, met solliciteren.Van harte gefeliciteerd met je baan:present::)Hartstikke leuk. is het een beetje bij je in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Tapas zeg nooit nooit.Doe jezelf en anderen geen beloften die je niet waar kunt maken.dat levert alleen maar onnodig veel spanningen op.Mijn gevecht, mijn weerstand brak toen ik bijna voor dood naar de kliniek werd gebracht.35jaar lang ben ik blijven ontkennen dat drank een probleem was voor mij.Nadat ik heb geaccepteerd dat mijn en andere levens door mijn overmatig drankgebruik was ontwricht kwam er ruimte vrij voor de problemen die ik altijd heb verzopen, oa mijn waanzinnige angst voor alles.Tapas kijk en denk niet te ver vooruit, leef per dag, denk ook per dag.Leef in de realiteit, leef vandaag.24 uur niet drinken is te doen.Sterkte Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Gefeloiteerd Corrinne! Wat gewelddig voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 @Rudy, Weet je? Vandaag drink ik niet.@Sammy,Dank je, het zit op 15 minuten fietsen. Lekker dichtbij dus.@RJB,Dank je.Wat heerlijk al die felicitaties. Voel me ook heel blij. Heb al getoast met een lekker beker water. Straks neem ik een lekker sapdrankje, weet nog niet welke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Hoi allemaal!Ik ben weer in het land gearriveerd en heb een geweldige droge vakantie achter de rug.Het droog staan vond ik niet gemakkelijk, maar het feit dat alles in de afgelopen maanden voor niets zouden zijn geweest (doordat ik dan ongetwijfeld voor de bijl zou gaan) heeft me overeind gehouden.Het was geweldig ieder moment in de auto te kunnen springen, 's-avonds laat nog alles te kunnen doen (in plaats van met een duffe kop nergens meer zin in te hebben) en vooral het 's-ochtends helder opstaan. Ik heb het draadje voor vandaag even door gelezen en wens de nieuwe mensen van harte welkom. Ik zal nog persoonlijk bij "wie is wie"op jullie reageren.Er is ongetwijfeld veel gebeurd en ik hoop dat jullie allemaal jullie doelstellingen in meer of mindere mate hebben gehaald.Corinne,geweldig dat je een baan hebt!!:present: Van harte meid! Je hebt het verdiend! Wanneer ga je beginnen?Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Hoi, bijna voor de bijl.Dit is dag negen en ik heb alleen maar klachten!!!!Ik blijk in eens alles te voelen. Nu begrijp ik wel, dat het centrale zenuwstelsel aan een revival bezig is!!!Alles was natuurlijk compleet platgelegd.Maar! Ik heb me weleens beter gevoeld. En dan? Ja dan komen de alles verlossende drankgedachten!Dus de fles koele witte wijn, spookt de hele dag door het hoofd.Ook nog broeierig weer, maakt het extra aantrekkelijk.Dus net naar Lidl,met slechte intenties. Eers maar even op een bankje een shaggie gedraaid enalles de revue laten passeren.Hebhet dus niet gedaan. BEN ik nu blij!!! Ja en nee.Hier zit veertig jaar alcohol in en de gedachte nooit meer, spreekt mij niet echt aan.Dit is dus een kronkel die er uit moet. Maar hoe?Kan dus geen garanties inbouwen, dat het nooit zou kunnen gebeuren.Een gegeven wat voor iedere drinker geldt!Maar we zijn sober, denk dat ik maar binnen blijf. Iets veiliger!Soothe, met ambivalente gedachtenspinsels!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Motiva van harte welkom! De accu is weer opgeladenen je hebt de 'grote satan' weerstaan. CHAPEAULiefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Lieve mensen, in de allereerste plaats wil ik me verontschuldigen voor eergisteren. Ik kwam toen onder invloed op het forum en dat had ik niet moeten doen. Helaas, als de wijn (lees alco) is in de man, is de wijsheid, nou ja.. bekend, toch? Toch heb ik bij nalezen niet gevonden dat ik heel verkeerde dingen gezegd heb. Maar de sfeer waarin het gezegd werd was wel "invloedrijk" om het zo maar te zeggen.Gisteren was weer mijn eerste droge dag. Niet fris en vrolijk, integendeel. Ontwenningsverschijnselen hebben me de hele dag een beetje van de wereld doen zijn. In letterlijke zin nog meer dan de alcoroes dat doet. Ik ben gewoon de hele dag niet buiten geweest, op vier keer een schichtig rondje met het hondje na.. Ik heb tijdens het vluchtige nalezen van de draadjes van gisteren en vandaag dingen gelezen waar ik toch wel wat over wil zeggen. (neem me niet kwalijk, ik weet niet meer wie wat gezegd heeft..)Er werd gesproken over de angst voor het nooit meer mogen drinken. En ik weet nog dat Anna het erover had dat voor mij de eerste 15 maanden niet drinken te gemakkelijk zijn gegaan.. Daar heeft ze gelijk in. Er lagen die eerste -in elk geval 10- maanden geen noemenswaardige valkuilen op mijn weg. Er zijn toen echter wat dingen in mijn leven veranderd waardoor er zich wel nieuwe valkuilen ontwikkelden.. ik voorzag ze niet. Wel zag ik dat m'n levenspad woeliger werd, ik wist me daar overheen te bewegen met de wetenschap dat niet drinken het alleen maar makkelijker maakte.. ik had ook helemaal geen moeite met het idee nooit meer te mogen drinken. Niet drinken was net zo normaal geworden als ademhalen, bij wijze van spreken.. Je moet er ook niet aan denken dat je nog zo-en-zoveel keer moet ademhalen voor je doodgaat...je zou ervan gaan hyperventileren. Het niet drinken ging gewoon zonder denken.. Maar toen kwam 10 juli jl.. er was ineens een overdaad aan onverwachte emoties en toen wist ik ineens weer van die oude bekende verdover.. let wel: m'n verstand liet me toen even ietwat in de steek, want als ik dat er gewoon bijgehouden had, had ik die eerste nog wel kunnen laten staan... De TIQS zijn weer geactiveerd en het ging mis.. na 15 gemakkelijke maanden, notabeidebenen... En nu moet ik alles op alles zetten om die hersenen weer te kalmeren. Dat valt niet mee in roerige tijden.. elke keer is er wel weer een (kleine) aanleiding om de fout in te gaan... Toch weet ik nu weer, 2 dagen na een herval, dat dit wel het laatste is wat ik wil.Ik geloof dat het Joann was die het over de angst van het nooit meer drinken had... Joann, laat ik je dit zeggen: ik was banger toen ik weer gedronken had dan toen ik niet dronk, ik dacht dat ik weer moest blijven drinken om het draaglijk te houden. Het idee nooit meer te drinken bracht licht op m'n pad. Iets om na te streven. Toen ik gisteren weer in die afkicktoestand zat zag ik geen enkel zonnestraaltje. Alleen maar dreigende afgrond achter me. Ik ben blij dat ik nu weer op de rand van de put sta, nog wel met die afzichtelijke afgrond achter me die me dreigt op te slokken als ik een verkeerde stap zet, maar ook met de zon weer in m'n gezicht.. ik hoef alleen die kant maar op te lopen om de dreiging achter me te laten, en daarmee alle nare gevoelens van falen, afglijden etc... Het gaat nu dus weer goed met me en ik hoop dat het met iedereen dezelfde kant op gaat..Groetjes, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Soothe,Gefeliciteerd dat het je is gelukt die fles niet te kopen!Ambivalente gedachten: ja, daar weet ik alles van! Ondanks het feit dat ik mijn vakantie droog heb gestaan, was het niet gemakkellijk. Regelmatig ging de gedachte door mij heen: "zal ik toch niet eentje..."? Maar dan tegelijkertijd ook de gedachte: wat moet ik er nou met eentje. dan wil ik meteen veel meer, ik wil de roes voelen! En dan deed ik het toch maar niet!Voor mij geen garantie dat ik het daarom de komende periode maar volhou. Alleen maar het van dag tot dag bekijken en ik wil vandaag ook weer niet drinken. Ondanks het mooie terrasjesweer.Zet hem op Soothe!Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Kohtje,Zulke reacties als van jou heb ik gemist van de vakantie. En dat bedoel ik niet verkeerd. Jammer dat je weer hebt gedronken en fantastisch dat je weer droog staat. Ik bedoel dat uit jou verhaal (en uit verhalen van anderen) de motivatie is te halen om door te gaan op de weg van het niet drinken.Op vakantie heb je de neiging te verslappen. Ik heb er ook verder met niemand over gepraat, terwijl ik af en toe echt trek had. Zou ik dan hebben kunnen inloggen dan zou die trek verminderen.Ik wil hiermee niet zeggen dat het altijd op die manier zo bij mij werkt, maar op dit moment wel. En daar ben ik NU blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Kotje, no big deal!!Voor jou natuurlijk wel, dus maar weer opkrabbelen!Opnieuw de wetenschap ervaren, dat dit een vijand met macht is.Ik voorvoelde het.Ik had ook in een mail gezegd, nu extra scherp zijn.Maar alcohol kan ons soms de baas zijn.Sterkte Soothe! Persoonlijk lig ik er niet wakker van.Ik weet dat met een slok, dat soort zaken vervagen.Ik was er wel maar niet in gelogged!Alleen als observateur. Zo is alles aan mij voorbij getrokken. TAKE CARE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Hai Gem, welkom terug. Geweldig dat je je vakantie zo droog hebt gevierd ondanks de moeite die het je dus gekost heeft. Gelukkig realiseer je je dat de voordelen van niet drinken grandioos zijn.. Hou dat absoluut vast, die wetenschap. Want ik heb sinds kort weer ondervonden dat helderheid heerlijk is, en dan bedoel ik dus absoluut geen Heineken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden