Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 september 2007


RJB

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ik ben - relatief - vroeg op! Ga zo door de stromende regen naar de voetbalwedstrijd van mijn zoontje en daarna zijn de kinderen de hele dag bij mij! Dat voelt goed, aan de ene kant (heerlijk om ze weer te zien en dichtbij te hebben) aan de andere kant is het ook confronterend dat ze nu steeds een dagje bij me zijn en tot een maand geleden steeds de helft van de tijd..

Ik voel me wisselend. Een beetje als het weer. Soms heel zwaar en somber, soms een beetje blauw aan de horizon.. Daar hou ik me dan maar aan vast.. De dingen kunnen alleen maar beter worden, uiteindelijk. Het kost alleen heel veel tijd en ik ben zo ongeduldig..

Ik wens iedereen een goede ADB dag en feliciteer alle jubilarissen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeden morgen rjb en iedereen,
ik ben voor mijn doen laat op gisteren een beetje te lang tv gekeken
rjb geniet van je kinderen alles komt wel in orde geduld is het woord denk ik soms
ik dacht een adb jarige onder ons van harte rudy met jou 6 jaar adb zijn en hartelijk dank voor de mooie bijdragen welke je hier neer pent :musicnote::present:
nu iedereen is iedere dag een beetje adb jarig :present:
ik gisteren nog een beetje aan het nagenieten met ook soms een beetje verdwaalde gedachten dus eigenlijk beetje na denk werk
vandaag poets en strijkwerk hier ten huize
zo en nu eerst koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik heb vakantie. Drie weken niet werken, heeeeeerlijk. Ik vlieg dindagochtend dus ik ben tot dinsdagochtend nog actief op het forum.
Ik heb veel zin in deze vakantie, want de afgelopend periode was het heel erg onprettig op het werk en daarnaast ook te druk.
Vandaag lekker uitgeslapen tot 7.30. Voor mij is dit uitslapen. Straks effe gaan sporten maar eerst vandaag alles kalm aandoen.
Het is leuk op te merken dat mijn beloningsgedrag toch gewijzigd is. Ik had gister helemaal niet de neiging om mezelf met alcohol te belonen. Ik ben naar huis gereden en heb heel rustig lekker gegeten. effe op het forum gelezen en daarna wat licht huishoudelijk werk gedaan.
Het idee van het is vrijdag dus ik mag drinken dat is verbannen uit mijn systeem. Volgens mij hebben mijn uitglijders heel diepe indrukken bij mij achtergelaten of mijn gedragspatroon is zich aan het wijzigingen. De grimlins komen nu slechts bij mij op als ik me aan het vervelen bent. In elk geval zijn deze ontwikkelingen voor mij zeer positief.

Allemaal een zeer fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge,
Sandra je gaat toch naar Zuid-Amerika, of heb ik dat mis? Rondreizen of op een vaste plaats?
Het moet er schittererend zijn, mijn vriend gaat er regelmatig heen omdat een van zijn kinderen daar woont. In ieder geval alvast veel plezier toegewenst. Met de nogal overvloedig stromende alcohol daar en de oergezellige terrasjes zul jij met je nieuwe instelling weinig moeite hebben denk ik.

Blacky ga je nog wat leuks doen vandaag behalve poetsen en strijken?

RJB, geniet van en dag met je kinderen.

En aan allen een fijne zaterdag, met of zonder gevaarlijke feestjes, hou het maar lekker droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen benthe ,
hier een beetje rond hangen op het forum vindt ik een leuke bezigheid :)
ik vermoed dat tegen de namiddag ik wel iets leuks zal doen mogelijk naar een stadje in de buurt pannenkoekje eten :-))
morgen ga ik naar een grote rommelmarkt met meer als 1000 stands ligt in heuvelland is wel 120 km ver rijden maar daar geniet ik toch wel meer van als dat ik vroeger met een kater in bed lag , allez ik lig nog regelmatig met katers in bed maar het zijn dat wel echte katers met vier potekes en jeukende snorharen :)
sandra toen der tijd hebben mijn uitschuivers ook diepe indrukken op mij achter gelaten en wat de gevaarlijke momenten van verveling betreft hier zit er ook zo eentje
ferry ook een fijne dag aan jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra mijn huis blinkt de laatste zes weken ook al zo, niks voor mij. Heb zelfs de muren gestuct en het plafond gewit.
Ik ben tot dusver nog niet mee geweest naar Brazil, dat ligt allemaal een beetje gevoelig in verband met boze ex-vrouw en zijn nog bozere dochter etc.

Leuk Blacky, een grote markt, ik ben ook gek op markten. Op zaterdag hebben we hier altijd de vlooienmarkt, daar kan ik lekker rondstruinen en kom nogal eens thuis met een gekke vaas of een Mariabeeldje ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag,

Even van me laten horen. Na 22 augustus geen druppel meer gehad en ook helemaal geen moeite meer om de alco te laten staan. Probeer maar weer eens wat meer naar de zonnige randjes van het grote verhaal te kijken en dat helpt.

Gisteren de sleutel gekregen van m'n eigen appartementje. Dus vandaag hard aan de slag met schoonmaken, schilderen en dat soort dingen. De komende tijd dus druk met voorbereidingen voor verhuizen. Allemaal spannend, en treurig en leuk tegelijk. Vooral dus naar de leuke kanten toe blijven werken. Dan gaat het allemaal wel goed komen.

Iedereen een goede en droge dag gewenst en tot hoors..

Liefs en groetjes, Koh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, was vanmorgen al om 5.00 uur op en ging op het forum lezen. Zou ik... een draadje openen, durfde niet haha. Ben toch maar weer naar bed gegaan en nog geslapen ook.
Direct weer hectisch hier in huis en heb me nu even teruggetrokken.
Verveling.... ja dat is voor mij ook een mega valkuil, alhoewel ik me niet HOEF te vervelen, dus zit het tussen de oren. Ik ervaar het als een soort leegte.......
Poetsen vind ik het ergste wat er is, zou ik wat meer moeten doen, voorlopig doe ik zoveel mogelijk dingen die ik echt leuk vind! Rommelmarkten zijn inderdaad heerlijk.
Nou toedeloe tot straks!! VANDAAG drink ik dus NIET.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Relatief lekker geslapen, voor mij grote winst! Bijna 7 uur in bed. ging er gisteren ook laat in, maar heb voor mijn doen (de laatste tijd) uitgeslapen.

Sandra,
geniet van de dag.
Ferry heeft gelijk. Verveling is DE valkuil en kwam bij mij in de vakantie regelmatig langs. Heb ik me echt verveeld/ natuurlijk niet, maar een leeg moment, bijvoorbeeld wachten op iets..., kijk goed uit en wees er op bedacht. dat was ik niet dus het kwam heel geniepig!

RJB,
Geniet van je zoontje. Er moeten veel wonden helen, maar dat gaat het beste als jij droog blijft. Het zal een lange adem worden (ik spreek uit ervaring met mijn dochter) maar uiteindelijk gaan dingen ten positieve veranderen.

Kohtje,
Dubbel gevoel. Probeer niet in het verleden te hangen (zij zei met boter op haar hoofd). Toch is het zo.
Fijn dat je er weer voor kunt gaan! Chapeau!

Blacky,
leuke dingen in het vooruitzicht1 Geniet van het weekend!

Benthe,
Moet jij nog werken vandaag of heb je vrij? voor mijn gevoel werk je 7 dagen per week. zal vast niet zo zijn, maar...

Ferry,
nog een loopje van het weekend? Die tijd van ruim 29 seconden verbeteren naar bijvoorbeeld 29:40?
Alles goed met jou?

Rudy,
als jij vandaag je zes jaar viert, dan is dit forum inderdaad wat mij betreft ook jarig. Moge deze glans over ons allen schijnen! Proficiat!:musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present:

Allemaal een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen kanjers!

Gisteren ondanks het wiebelig gevoel, de wijnflessen in de winkel kunnen weerstaan. Dag vier is een feit.
Zit hier nu met trillende handjes en een algeheel rillerig gevoel. Zal er ook wel bijhoren denk ik.
Dag 5 en vandaag drink ik niet!!

Iedereen weer een mooie droge dag!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen!

Rudy 6 jaar ADB.....ik wens je een fijne dag..en wat heb je hard gewerkt en wat ben je lief en ondersteunend naar velen van ons in Pbtjes als we het moeilijk hebben en op het forum om weer eens een goeie helpende gedachte te spuien. Je bent een rots in de branding:heart:
En je krijgt van mij 60 :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
10 voor elk jaar dat je vocht tegen je verslaving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, lekker 7 uur geslapen, heerlijk.
Je hebt gelijk hoor, ik werk bijna elke dag, ben zowat vergroeid met de pc. Daar staat tegenover dat ik er van tussen kan piepen als ik wil, dat haal ik dan later wel in.
Maar ja, ondertussen ook verslaafd aan het forum hè.

Rudy, Blacky schreef het vanmorgen ook al maar ik dacht dat ik het verkeerd las. 6 jaar!!!!!! Wat ontzettend goed! En wat attent van je dat je toch steeds weer de moeite neemt om een bemoedigend woordje te spreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder wens ik iedereen een fijne ADB dag
Xienix ..ga zo voort dat rillen wordt minder als je langer stopt...maar probeer jezelf goed te herinneren of schrijf het op hoe je je nu voelt want dat zal je helpen als je vlak voor een uitglijder staat om te beslissen dat je toch die fles wijn maar niet gaat halen.
Jij wilt dus jij bent sterk...it's all in the mind

Kohtje...spannende tijden...enjoy and reflect

RJB
Fijne dag met je zoon...wisselende stemmingen heeft iedereen wij voelen ze alleen met meer onzekerheid omdat we ons eigen ik nog niet echt kennen...zal een aantal jaar duren..take it as it comes....count your blessings...je hebt je kinderen nog op bezoek

Benthe:rose:

Gem:rose:

Sandra
Eindelijk vakantie heel veel:rose:ige dagen gewenst en ontspanning

Blacky
Fijn weekend en struin ze op de rommelmarkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xienix goed van je zeg, toch die wijnrekken weerstaan. Ja dat bibberige en rillerige moet je dan maar even op de koop toe nemen, dat gaat snel genoeg over. En het is voor een heeeel goed doel.
Weet je wat mij in die ril-momenten wel hielp? Naar buiten gaan (wel iets warms aantrekken) en een eind wandelen. Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn (had ik misschien moeten weten, zo ja, sorry, vergeten) maar die vinden het vast ook leuk. Heb je geen kinderboerderij in de buurt? Altijd hartstikke leuk met de kinderen en het leidt jou ook af.

Safi, Max zegt Woef tegen je. Dit betekent waarschijnlijk goedemorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Safi! Goed idee om het op te schrijven.

Ik voel me vreemd helder, alsof ik aan het wakker worden ben uit een soort slaaptoestand.
Is ook zo eigenlijk, de roes verdwijnt. Het maakt wel dat ik veel meer voel, alle emoties komen dubbel zo hard binnen, lijkt het wel. Zelfs geluiden en licht zijn scherper.

Tjee, ik wilde nog wat schrijven, maar mijn geheugen laat me totaal in de steek...

Is dit allemaal herkenbaar voor jullie?

Voor mij ligt de magische grens op 7 dagen ADB, ooit gestopt maar niet langer volgehouden dan 6 dagen. Op de zevende dag nam ik weer een biertje. Ik dacht dat het wel kon...één biertje....
Met andere woorden: hoe goed kun je jezelf voor de gek houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe

een hele fijne Woef terug van ons hier...toch apart hoor mijn eerste hond heette Max en nu is het net alsof hij uit cyberspace me de groeten doet...echt leuk.
Ga jij nog iets spannendst doen...wij gaan meer met het huis bezig...we hebben vloerbedekking gevonden bij het grofvuil dat er nog goed uitziet en nu maar even kijken of het een beetje past...kleren wassen...forum...en lekker eten...mijn zaterdag weer af...Kan nergens heen...geen geld maar allemaal voor een goed doel...de bus..wachten nog steeds op antwoord van TVM
Er is wel een 3 dagen festival op het woonwagenkamp waar ik vroeger woonde maar ik ga niet...afscheid genomen van die wereld en dan heeft het geen zin om terug te gaan in tijd...geeft alleen maar verwarrende gevoelens en gedachten...en ik sta net lekker met mijn voeten op de grond.
Bovendien zullen ze allemaal dronken en 'out of this world' zijn dus een gesprek zal niet eens mogelijk zijn. nee dan zit ik liever hier bij jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Ik voel me vreemd helder, alsof ik aan het wakker worden ben uit een soort slaaptoestand.

Is ook zo eigenlijk, de roes verdwijnt. Het maakt wel dat ik veel meer voel, alle emoties komen dubbel zo hard binnen, lijkt het wel. Zelfs geluiden en licht zijn scherper.


Tjee, ik wilde nog wat schrijven, maar mijn geheugen laat me totaal in de steek...Is dit allemaal herkenbaar voor jullie?



Of ik dat herken...zeker weten...vreemd gevoel maar gaat gelukkig wel over na een maand voel je je prima qua geheugen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe...mwah, ik ben best wel een beetje trots op mezelf.

Een stuk wandelen lukt me helaas niet ivm een bekkeninstabiliteit die ik overgehouden heb aan de zwangerschappen.
Fietsen gaat wel en ik pak dan ook regelmatig de fiets om een stuk of stukje te gaan rijden.
Genoeg te doen vandaag, dus dat komt helemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...