Brenda Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Bedankt voor jullie reacties! Houtje ik ben blij dat je me waarschuwt, ik het morgenavond of middag wel innemen dan weet ik zeker dat ik geen reactie krijg. En het was geen preek hoor die heb ik al zovaak gehad dat ik goed bedoeld advies en preek wel van elkaar kan scheiden!! ha ha !Toen ik vier weken geleden met antabus begon nam ik het sóchtends in omdat ik dan altijd een goede stemming had en de voornemens wat sterker zijn, maar ik werd zo slaperig van dat spul dat ik besloot ze s'avonds in te nemen. Nu moet ik weer opnieuw beginnen met de startdosis en zal ik waarschijnlijk de eerste drie dagen weer een beetje "high-ig"doorbrengen alsof ik te snel een luchtbed heb opgeblazen zo'n gevoel een beetje.Jammer is dat de vriend die ik had twee weken na het begin met antabus besloot dat ie mij niet meer durfde te vertrouwen dat terwijl ik net op de rails zat! Maarja ik begrijp het ook wel die heeft heel wat meegemaakt toen ik al die keren lazerus was en hem vanalles verweet. Ik denk dat hij bij me is gebleven omdat hij bang was dat zijn vertrek de druppel voor mij kon zijn en dat ie meer uit bezorgdheid dan uit liefde het nog even heeft volgehouden tot ie erachter kwam dat er echt iets gekapt was bij hem. We zijn op goede voet uit elkaar gegaan en hadden nog niet zo lang een relatie en ik wil ook niet dat iemand bij mij blijft uit schuldgevoel dat werkt voor geen van beiden. Vooral mijn gelieg over mijn alcohol gebruik heeft het bij hem de das om gedaan.Karinneke ik zal proberen het naast me neer te leggen al voelt het niet lekker, het zal wel weer bijdraaien als ik een tijd weer op de goede weg zit hoop ik.Mijn woorden geloven ze niet meer dus blijft er alleen nog daden over..Wat kan een mens zich rot voelen zeg! nu gaat het wel weer maar toen in vanochtend opstond: blechg! kater schuldgevoel, nog meer kater en nog meer schuldgevoel, mensen bellen "damage controle" , pffff ik zou veel liever een halve dag in een vuilnisvat zitten tussen de stinkende vissen dan nog een keer dat allesverterende gevoel van niets waard te zijn en te worden uitgekotst door de mensen die je zo hard nodig hebt..... NU voel ik me wel beter hoor, ik ben weer rustig en zie het weer zitten.Ik heb een klein hondje en ik ben zo blij dat dat beestje geen verwijten maakt, op een dag als deze ben ik zielsblij met dat beestje dat door dik en dun van me houdt, nu doe ik dat beestje ook geen kwaad als ik dronken ben dus die merkt alleen dat haar baasje wat anders is en die gaat dan op de andere bank liggen slapen. Voor vanavond en morgen maak ik me niet druk, ik heb geen alcohol in huis en ga het ook niet halen, ik heb mijn les wel even geleerd dat dat wel een paar dagen bekleeft, en na die paar dagen zit ik allang weer aan de antabus en hoef ik even zelf niet die beslissing elke dag te maken.Nogmaals bedankt voor al jullie reacties!Brenda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Goedenavond.Zag dat ik ingelogged was.Brenda en Karin. Welkom.Ik heb weinig inspiratie. We leven nog.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: karinnekeHoi Xienix, ik ga zo slapen..of t proberen in ieder geval..heb schrik voor weer een rusteloze nacht sinds een paar weken.. probeer een hobby te vinden die bij je past...vind t erg dat mensen zeggen dat ze van niks genieten...ga naar buiten, kijk naar de sterren...de stilte om je heen...ik heb mijn dieren...en dat zegt me elke dag van heee word eens wakker. ze hebben je nodig...ik heb geen kinderen, gelukkig voor ze...maar ik heb een verantwoordelijkheid ....als ik naar de wei loop en ze hinneken naar me voel ik me al beter...maar ik geef toe 100 procent gelukkig ben ik niet...kom eens een dagje paardjes kijken hier...misschien kan ik je helpen..welkom. Dank je voor je lieve berichtje.Ik denk over je aanbod na.Van harte welkom trouwens!Mensen, ik ga weer m'n bed induiken.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Brenda,Ik kreeg van de huisarts het advies om minimaal twee dagen te wachten alvorens Refusal (= een broertje van Antabus) te slikken. Ik heb er veiligheidshalve drie dagen mee gewacht. Ik had de dag voor ik stopte erg veel gedronken: 2,5 fles wijn en 1/5 l. jenever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Corinne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Voor mensen die Refusal of Antabus nemen.Ik heb net bij Tips en adviezen een vraag van Femmy over Refusal beantwoord.Zie daar voor info en ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Quera.Hoe gaat het met Quera? Toch goed,naar ik hoop.Zit mezelf ietwat in de weg.Groet Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brenda Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 ik ga gelijk even kijken CPAS! Brenda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: SootheQuera. Hoe gaat het met Quera? Toch goed,naar ik hoop. Zit mezelf ietwat in de weg. Groet Soothe. Bedankt Soothe, het gaat nu weer redelijk. Ik ben weer on the wagon, nadat ik tegen alle wielen had geschopt. Het is een wonder dat ze er nog aanhangen. Gaat het niet zo goed met je? Ik wil best luisteren hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Hoi medegespuis!Even nog over gisteren. Dat was heftig, veel interne strijd.Vandaag, toch heb ik wel weer geprobeerd om op het forum te komen.Alle leden, en alle gremlins lagen al te snorren!Echter, hoeveel moeite ook, het lukte niet!Dus, morgen: ik gooi me weer in de strijd!Voor nu: allemaal slaap lekker!Het gaat mij zeker lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Check mail, waarde Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: Quera Ik ben weer on the wagon, nadat ik tegen alle wielen had geschopt. Het is een wonder dat ze er nog aanhangen. Hahaha, mooi gezegd, Q! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 quote: Originally posted by: TolieHoi medegespuis! Het gaat mij zeker lukken! That's the spirit, Tolie! Gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Brenda,Wekom hier en veel sterkte! Dat je maar mag slagen in je doelstelling!Tolie,Morgen weer ervoor gaan! En als je het moeilijk krijgt: hierkomen! Al was er vandaag even niemand. Morgen misschien wel!Corinne,klinkt leuk dat werk! Hoe gaat het precies in zijn werk?Haddock,lijkt me heerlijk een dutje doen, maar ik durf het niet. Ik ben bang dat ik 's-avonds niet kan slapen!Benthe,Q,je klinkt veel positieverKate,ik heb me voorgenomen niet in vallen te trappen waarin ik eerder gevallen ben met mijn werk. Wordt wel moeilijk, maar misschien heb ik er eindelijk van geleerd....Water,van mij mag je meer schrijven, dan je nu doet hoor!Xienix,het gaat goed. On the road again?En ik log meteen weer uit. Ben heel moe. Morgen ben ik vroeger hier.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Hoi forumvriendjes en vriendinnetjes, aardig wat geschreven, iedereen die nieuw is welkom, hoop dat iedereen het droog gehouden heeft.Heb zelfs de kapster overleeft (wat weer echt heel erg was daar, denk dat ik binnenkort kies voor een sinnead o connor kapsel, kan ik zelf bijhouden) en een vergadering (een hele belangrijker met weer eens veel te veel mensen), dat is teveel voor één avond, zeker naast de vragen van die internethulpverlener, kies ervoor niet te drinken om wat minder opgefokt te zijn, maar wel een pammetje, die ik eigenlijk voor wat anders voorgeschreven krijg. Eigenlijk ben ik er ook op tegen om die op deze manier te gebruiken, dat is hetzelfde als met alcohol de boel afvlakken en kan ook verslavend zijn, maar op dit moment beter dan niet doen denk ik. Ga even thee zetten, tot over een paar minuutjes.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Voor mijn doen wel laat, maar toch, Corinne, gefeliciteerd met je werk! Wat maakt het uit dat het geen secretaressebaan is? Misschien is dit wel veel leuker.Xienix, ik herken je gevoel. Ik gebruik ook AD sinds begin dit jaar. Vroeger gebruikte ik wijn daarvoor. Ik vermoed dat je zult gaan merken dat je meer baat vindt bij je medicijnen nu je niet meer drinkt. Ik heb zowaar al momenten gehad dat ik kon genieten van de zon, het wandelen tussende knotwilgen, en de schapen in de wei! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 @H Ik heb dat ooit trouwens eens in het echt gedaan, zag er ook niet uit!@GemJa dat ben ik ook, ik ben H een beetje aan het imiteren en doe nu aan makeovers in mijn huis. Ben met project 1 begonnen en ik ga het ook afmaken.@CalIk weet niet precies wat een pammetje is, al kan ik me er wel wat bij voorstellen. Nou dan maar, volhouden hoor!En iedereen veel sterkte, ik zou op iedereen willen reageren, maar ik begaffel dat op de één of andere manier niet. Het is niet dat ik geen belangstelling heb of het niet lees, wilde ik even kwijt. O ja en Tolie natuurlijk kom je er ook! Morgen nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 @Calimero,Een hele goeie keuze heb je daar gemaakt voor jezelf.Dan gaan die pammetjes het werk doen wat ze kunnen.Alcohol is nl. als je die medicijnen gebruikt, het effect ervan wordt of minder of heftiger.En wat is je lichaam dankbaar als je niet drinkt.Succes met je huiswerk voor de behandeling.@Anna,Dank je. Ik vind het helemaal niet erg dat het geen secretariaatswerk is. In mijn vorige baan ben ik ook begonnen met informatie verzamelen.Ik vond dat toen leuk werk. Het is niet altijd makkelijk om info te verkrijgen van organisaties en dat maakt het uitdagend. Het is afwisselend, want je krijgt steeds andere mensen te spreken. En van de ene persoon krijg je dingen makkelijker dan van de andere.Het doel van dit werk is alle wegen in Frankrijk in kaart brengen, zodat deze in bruikbare vorm in bv. een auto kan gebruikt worden, zodat de chaufeur alleen zijn vertrek- en eindpunt hoeft in te toetsen. Het systeem leidt hem dan daarheen via de korst mogelijke route. Het inlezen van de coördinaten van die wegen gebeurt elders. Samen met nog 2 mensen moet ik daarbij de straatnamen, de huisnummers en het gegeven of de weg al dan niet eenrichtingsverkeer kent, verzameld worden. Een aardige kluif dus.Namen vinden bij wegen is het gemakkelijkste onderdeel. Die info put je uit bestaande plattegronden en stadsplannen. Sommige wegen zijn eenrichtingstraten, dat soort info is bij gemeente of VVV op te vragen.In huisnummers zal het meeste werk zitten. Die zijn met coördinaten meestal wel bekend bij energiebedrijven, als onderdeel van hun systemen. Het loskrijgen van die info is niet altijd even makkelijk. Er bestaan ook andere bedrijven die zulke info al verwerkt hebben.Als ik dus na een aantal dagen Frans zit te kwekken hier, weet je waardoor dat komt: een hele dag met Frankrijk aan de lijn hangen.@diegenen die naar bed gaanWelterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Coriinne, veel succes in je nieuwe job.Jij bent een expert in het vinden van de meest uitzonderlijke bezigheden.Mappen- routebeschrijvingen- doodlopende wegen.Goed dat je niet drinkt.Je zorgt wel dat er geen toestanden, met spookrijders ontstaan.We houden je verantwoordelijk.Ga je goed Corinne. put er wat vreugde uit.En als je het niet ziet zitten sluit je alle straten af. Blijven ze maar thuis.Doe je best.Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 avond adb'ers , corinne van harte met deze nieuwe job , lijkt mij leuker als je gevangenis werk ??ik heb deels gelezen ben nog niet lang thuis maar wil jullie toch slaapzacht wensen ik denk dat ik van ying moet gaan slapen want hij doet niets anders als op mijn toetsenbord springen zit hier meer te gommen als iets anders .maar ik wil nog vlug en vraagje plaatsen wat moet ik aan voor dat huwelijk ?? ach ja ik ben een jeans girl en ik heb geen rokken of jurken in mijn bezit .en tweede vraagje wat heeft men aan het koppel ik ken die mensen van een site dus bloemeke , plantje of een centje ?? help my please ik ben weg want krijg ondertusen de nagels in mijn billen slaapzacht iederen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Calimero, de verslavingsarts raadde me zelfs aan om bij erge trek (en onrust) een oxazepam te nemen. Het is toch een ander soort rustgever en zeg nou zelf, wil je er meer na de 1e en kan je daarna niet meer stoppen? waarschijnlijk niet! Ik neem iedere avond voor het slapengaan een oxazepam (de lichtste) en die zorgt er dan net voor dat die grote denkmachine even in een rustiger tempo gaat draaien en ik makkelijk in slaap val, ik slik ze denk ik al 20 jaar, overdag slik ik ze echt alleen in de ergste noodgevallen en dat komt eigenlijk al heel lang niet meer voor, savonds heb ik er ook nog wel een tijd op 2 gezeten maar nu ook niet meer (en dan zelfs 2 na een hele hoeveelheid drank waarvan je zowiezo al in slaap viel)Corinne, je baan klinkt leuk, veeeeel leuker dan bij de gevangenis hihi... ik heb ooit als uitzendkracht alle weilanden in noord holland moeten verzamelen en in een computersysteem mogen zetten, geweldig vond ik dat, dat ging over weidebeheer, soms moest ik dan ook de polder in om te checken of boeren niet stiekum gemaaid hadden voor hun contractdatum, allemaal in het kader van weidevogelbeheer, was echt leuk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Quera, het was loud en clear.Net monopoly, kan je met Tolie spelen.GA TERUG NAAR AF!Quera, je kan een aantal veldslagen verliezen en toch de oorlog winnen.Voorbeelden genoeg.liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Ben er ook nog niet hoor!!Goed labiel, op ze'n zachtst gezegd.Maar steeds een herstart put ook uit.Dus dan maar doordrukken.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Tje Blacky,Wat vraag je nou.Kleding: een wat (geklede) moderne broek (met van die brede pijpen), een nette bloes en evt. een colbertje, alles in vrolijke kleuren (geen zwart/wit)? Je hoef echt geen rok of jurk aan. Zou ik ook niet doen, je moet wel jezelf kunnen zijn.Cadeautje (zal wel af te geven zijn aan de ceremoniemeester): je hebt het zelf al opgesomd. Bloemen zou ik niet geven als ze al gelijk op huwelijksreis gaan. Een centje kun je in een mooie envelop doen met een leuke kaart erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Had er twee op, de eerste voor ikwegging, voor de reden dat ik ze voorgeschreven krijg, een op hol slaand hart, waarschijn door de zenuwen van vanavond, hielp een klein beetje en net dan. Heb niet de lichtsegebriiuk ze paar keer per week.begint wat te werken, gaat wat beter nu.mijn potje goodnight thee is bijna op ds ga zo slapen denkik.cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden