sneeuwwitje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Zulke opmerkingen kunnen mij heel erg raken, maar ik probeer er maar gewoon boven te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 zo terug van een hapje te gaan eten anna ik weet het eigenlijk niet juist wat de betekenis is van een merluza= kabeljauw soothie ???benthe ik vlieg mee hoor naar tokio ben ik lekker dichter bij mijn broertje tollie de mensen menen het hier goed met jou en inderdaad je kan je adb zijn niet laten afhangen van wat mogelijk je internet begeleiding zegt enkel jij kan hier aan werken joaan ik heb een navel operatie gehad 3 oktober het enige dat men nog ziet is een smily ik mocht toen normaal 30 dagen niet werken maar was na 5 dagen al weer aan het werk wat ik wel niet gedaan heb en nog zo weinig mogelijk probeer is tillen sterkte xienix hoe gaat he ondertussen ??tapas proficiaat weer iets overwonnen bambam ik heb gisteren iets binnen gemailt gekregen ivm de eerste drie jaar maar ik ben niet echt diegene die het hier gaat overtypen al zat er wel veel goeds in .marion fijn te lezen dat het beter is met je hond , en ook goed dat je het probeert van je af te praten of ze nu wel of niet luisteren mensen antwoorden op alles is imposibble zo mensen ik ga tv kijken westenwind of zo iets nederlandse serietot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Marion, je laatste posting was niet helemaal duidelijk voor mij, tot wie die was gericht. Mijn gremlin is een slijmbeest met een snotneus en kalktenen. Soms komt hij ook in de vorm van de mooiste prins op het paard. Maar gelukkig zie ik dan op tijd die vieze puist op zijn neus. Pfjooeeee, net op tijd gered.Die acupuncturist gedraagt zich niet professioneel zeg. Charlie, valletjes, die moet je nou juist zelf haken. Nog maar zes dagen... spannend zeg! Mijn lief is een tijdje geleden voor de tweede keer opa geworden, kan zo genieten van de foto's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Blacky, merluza noemen ze in Nederland heek. Hij is hier volgens mij alleen bekend als stokvis (gedroogd). Ik begrijp jullie grapje dus niet.Inmiddels ben ik helemaal bekaf van alles wat ik vandaag gedaan heb. Wel blij dat het gebeurd is, maar iets minder moe zou niet weg zijn. Op dit soort dagen heb ik nog steeds de neiging om maar dóór te gaan, en voorheen lukte me dat ook met de nodige glazen ww erbij. Maar nu voel ik gewoon dat ik te ver ga, en dat ik geen 25 meer ben maar 47. En dat vind ik verdorie helemaal niet leuk (!), maar ik vrees dat ook dat hoort bij mezelf leren kennen en accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Benthe, de laatste posting hoorde eigenlijk nog bij mijn vorige bericht. Ik bedoelde de opmerking van mijn zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Benthe, ik ga eens googlen naar leuke haakpatronen......Vroeger, toen ik nog jong was, had ik ook gehaakte gordijntjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Charlie alles goed???Ik heb vroeger ook gehaakte gordijntjes gehad met hartjes erin, ook zelf gemaakt.Spannend hoor, dat je weer oma wordt.Ik ga ff koffiedrinken, kom straks nog wel ff weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Hoi luitjes,Thnx voor alle lieve meelevende berichtjes.Voel me nogal k*t.Dat hij mij pijn deed door de relatie te verbreken toen ik stopte met drinken, daar kan ik goed mee dealen. Maar dat hij de kinderen wil 'pakken' , dat vind ik zo'n lage rotstreek en dat doet me enorm veel verdriet.Ik wacht het even af, misschien draait hij weer bij maar eigenlijk wil ik gewoon helemaal niks meer met 'm te maken hebben.Ik voel me zo besodemietert. Wat was er waar van zijn houden van mij, wat was er waar van de papa van mijn kinderen. Heeft ie dat nou allemaal gespeeld?En nu net nu het weekend voor de deur staat en ik niet drinken zonder al die sh*t al moeilijk vind.Ik kan wel zeggen dat ik er niet meer aan ga denken maar ik ken mezelf, dit zit nu in mijn systeem en dan kan ik nog zo hard roepen tegen mezelf dat hij het niet waard is om ook maar één seconde aan te denken of verdriet over te hebben, het werkt gewoon niet.God wat heb ik zin in een borrel. Maar ik heb niks in huis gehaald.Ik ga nu nog even wat aandacht geven aan dochter voordat ik haar naar bed doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Oh, het moest even tot me doordringen Marion, je ging even door op de opmerking van je zus. Heek/Merluda kun je hier ook vers krijgen (ik vind het niet zo'n lekkere vis) maar in gedroogde vorm is het inderdaad stokvis. Anna, misschien is moe ook wel eens beter dan steeds maar doorgaan? Dat kun je jezelf toch gunnen: en nou lekker een warme douche, onder het dekbed met een film of een mooi boek en een kop thee. Wat let je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Blacky, mijn Spaans is niet geweldig, Maak af en toe een grapje.Heb eigenlijk Portugees gestudeerd, maar om dat je daar moeilijk mee wegkomt, dacht ik, ik ga Spaans leren, toch meer een wereldtaal.Portugese kranten kon je al nergens meer krijgen, in het begin wel.Nu loop ik met beide talen vast, want je kan het niet onderhouden.Mijn grootste wens is in Portugal. te wonen en dat gaat ook gebeuren.In Lisboa!Eerst uit de geldproblemathiek.Nu heb ik een woordenboek in de hand. Merluza is een heek, dus een vis.Misschien omdat hij veel drinkt, dat weet ik ook niet.Maar coger una merluza , is zich bedrinken. Borracho-- Estar como una cuba.Até breve. Boa Noite! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Dat heb je mooi gezegd Femmy, aan Xienix!Denk voorlopig alleen maar aan je kindertjes, Xienix, zei hebben niks misdaan en hebben jou nu heel hard nodig als vaders ze idd laat "barsten", en met een moeder die beneveld is schieten ze niks op.Probeer je zinnen te verzetten, ga iets leuks doen, op tijd naar bed, maar geef die gremlin geen kans!Heel veel sterkte hoor, en weet, je staat niet alleen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Goede avond,Jullie zijn met z'n allen weer geweldig schrijfs geweest vandaag. Geweldig om te lezen hoe jullieelkaar door de moeilijke momenten heen trekken en elkaar weten te steunen in de strijd!Er zijn er te veel die een opbeurende reactie verdienen dus nu voor allen Bammetje, heeft me wel érg nieuwsgierig gemaakt, paar daagjes er tussen uit?Geen idee wat je plannen zijn, leuk of niet leuk. In elk geval fijne daagjes als ik het zo mag uitdrukken en tot schrijfs weer.Het is 21.00uur geweest, voor wie het moeilijk heeft: vanavond lekker bijtijds badderen, ruitjes, bloemetjes flanelle pyamaatje aan, kopje slaap thee en opslomen in bed met t.v. of boek.Voor je er erg in hebt tel je er zomaar een droge dag bij op en wat zal je morgen lekkerfris en kwiek opstaan!In elk geval is dit wel mijn plan voor vanavond (behalve dat ruitjes of bloemetjes pyamaatje),dus fijne avond en truste voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @An,Jij komt er wel met zo'n vastberaden instelling. Ik zou het nu nog moeilijk hebben met allerlei flessen in huis en het vooruitzicht dat die zondag worden opengemaakt.@Karinneke,Als jij in hoofdzaak een thuisdrinkster was, is het een goed voornemen om thuis niets meer te drinken en niets meer in huis te hebben. Pas wel op dat je dan geen uitgaanster wordt.@Gem,Is vlgs mij een goed gevoel als je denk geen hulp meer nodig te hebben. Het duidt erop dat je er aan toe bent. Ik hoop dat het snel lukt met de internetbehandeling.Toen de internetbehandeling bij mij was afgelopen voelde ik mij nog helemaal niet klaar en was heel blij dat ik nog aan de 'vinger aan de pols' kon meedoen. Toen die periode erop zat, had ik ook echt het gevoel dat het moest kunnen. Ik kan zonder zijwieltjes fietsen.@Xienix,Ik hoop dat je volgende week een goed bericht hoort over die sollicitatie.Je kittens zul je elders moeten zien onder te brengen, aan die twee gekke beestjes van ons heb ik genoeg.Ik weet niet wat ik nu moet denken van je ex-vriend. Het feit dan hij zelfs de erkenning van zijn kinderen ongedaan wil maken, geeft mij de indruk dat hij jou en je kinderen niet waard is. Heb je iemand in je vrienden- en kennissenkring die een beetje thuis is in juridische zaken? Zo ja, vraag die dan om raad.Alcohol werkt AD tegen, dus nu je niet meer drinkt, zullen deze hun werk ook beter kunnen gaan doen.@Benthe,Is denk ik alleen maar goed als je niet meer zoveel behoefte hebt aan het forum. En je weet, als je komt, ben je ook gewoon welkom. Hoe sta je erin dat je behandeling bijna afgelopen is?@Calimero,@Haddock,Ben benieuwd naar je ADHD testresultaten.@Kaia,Drankdromen horen bij het afkicken. Het voordeel is dat je er na beseft dat het maar een droom was.@Femmy,@Flipsen,Ik vind het een goed idee om zo'n dag te organiseren, al huiver ik voor groepen. Veel mensen 'ken' ik al een aantal maanden en zijn niet echt vreemden meer.@Tapas,Een klotsende sinaasappelbuik van het bbq feest. Fijn dat je er toch van genoten hebt.@Anna,@Soothe,@Peppaschooter,Een draadloze fietscomputer, klinkt leuk.@Marion,"'k ken er nog een"Corinne mag de gevangenis weer verlaten!"'t Is eigenlijk nog erger: ik ben eruit geschopt. Zelfs daar willen ze me niet.Ik ben wel blij met dat nieuwe baantje, ook al betaald dat niet zoveel. De uren zijn ook flexibel.Het is iig geen stressbaan en dat is wel zo goed voor mij om terug in het proces te komen.Toch is het uitdagend en zal het afwisselend zijn en ik kan mijn Frans weer eens gebruiken.Ook al zit je nu met een gremlin, Marion, ik vind dat jij sinds de overwinning met het kort geding steeds sterker klinkt. Ik hoop dat je je ook zo voelt. En geef de hond een knuffel van me.@Blacky,@Francesca,@Stien,Hoi en welterusten.@Tolie,Je hoeft niet te wachten met een doel te stellen tot je aan dat punt in de behandeling bent.Je bent een beetje bezig zoal is bezig was: je martelt jezelf. Minderen lukte mij ook niet.Stoppen, alles het huis uit, niets meer in huis halen, toen kreeg ik rust. Maar idd het was alles behalve makkelijk.Maar blijven komen, ook al zal je af en toe een schop onder je kont krijgen. Weet dan wel dat die goed bedoeld is.@Water,Ik zat al te wachten tot jij voor rectificatie zou komen zorgen. Ik weet nl. dat jij nog geen zes maanden vol gemaakt hebt. Je stopte ongeveer een week voor mij.@Joann,Goed dat je onder de wol kruipt. Ik hoop dat dat niet komt door ons erg lang gesprek. Ik zag toen ik oplegde dat we anderhalf uur gekwekt hadden.@Charlie,Ik vermoed dat het voor jullie allemaal een opluchting zal zijn als de baby geboren is. Dus volgende week ben je voor de tweede keer oma. Hoe gaat het met kleine manneke?@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Nog effies, Corinne moet je nog even feliciteren met je nieuwe job.Hoe zo doorzettingsvermogen?Hoe zo vastberadenheid?Hoe zo werkwilligheid?Dit kan zo nog een hele rij worden, je bent een kei van een mens weet je dat?Je hebt een ijzersterke wil, ik hoop dat het werk je veel werkplezier brengtwant dat is toch het minste wat je verdiend, toppie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: xienixIk wacht het even af, misschien draait hij weer bij Xie, heel wijs. En niet drinken, maar dat heb je al genoeg gehoord. Ik hoop dat hij bijdraait. En dat jij droog blijft. Laat 'm 'n poepie ruiken.Zo niet (dat bijdraaien): analytisch bekijken. Hij gaat het gevecht met je aan. En hij zet daarbij de kinderen in. Vind ik zeer, zeer laag. Volhard hij daarin moet je hem pareren, ohne rucksicht, op zijn niveau. Bekijk het als 'n schaakspel. Speel het ook zo. In love and war...... Open 'n schijnaanval, en laat hem daar op stuklopen, in ieder geval goed bloeden. Is moeilijk, maar kan. Ik las eerder dat hij zelfs z'n erkenning van de kinderen wil intrekken. Dat wordt van zijn kant sowieso 'n moeilijk verhaal. Als jij zeker weet dat hij de vader is, geef hem bv. de indruk dat hij dat niet is, niet hoeft te zijn. Als hij die kans ruikt hapt hij vast toe, gaat 'n DNA onderzoek vragen, eisen, noem maar op. Probeer hem daarin te hinderen, zeg dat dat flauwekul/niet nodig enz. is (benadruk bij iedere instantie steeds dat jij zeker weet dat hij de vader is, sta je later sterker). Hij zal z'n kans ruiken, en daar z'n energie in steken. En zelf voor dat door hem gewenste onderzoek moeten dokken. Het resultaat weet jij al, maar hij nog niet. Raakt ie op z'n minst 'n paar azen op kwijt. Dirty game, dirty tricks, so be it.Nogmaals, ik hoop dat ie bijdraait, maar als ie z'n kont er voor weg wil draaien moet je 'm aanpakken. Daar heb je ook 'n helder hoofd voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Femmy, ik kan me zo moeilijk voorstellen dat hij reageert vanuit gekwetstheid.Hij wilde niet verder, hij wist dat hij me daar verdriet mee deed. (hoewel ik nu denk dat ik hem zelf allang buiten had moeten zetten...)Haddock, het is een strategie maar weet nog niet of ik daar al die energie in wil gaan stoppen.Het komt er volgens mij op neer dat als ik geen alimentatie van hem wil, hij ook de erkenning van de kinderen met rust laat. Puur chantage dus.Zelfs al lukt hem niet om de erkenning ongedaan te maken (en dat kan volgens mij ook niet zomaar) dan nog komt daar een hoop gedonder van en rechtszaken. Net nu ik mijn leven een beetje op poten aan het krijgen ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: CPASBen benieuwd naar je ADHD testresultaten. Ik ook! De indicatie test zegmaar zat nog in de map van 'n ander. Kreeg weer 'n hele bult vage vragen over alcoholverleden en depressie, plus 'n uitgeprint formulier waarop stond waar ik volgens hun hulp bij nodig had. Welnu: alcoholverslaving! 'n Hele openbaring!Had wel de indruk dat zij er ook wat mee zat dat de test nu niet doorging. Deze hele hap gaat nu naar 'n commissie die met 'n behandelplan gaat komen. Wel gaat de nadruk eerst liggen op ADHD, zijzelf denkt dat dat de oorzaak van m'n problemen is, maar dat moet natuurlijk eerst AANGETOOND worden. Ach, de aantoonbare wereld. Net als op m'n werk, zeer kundige ouwe zakken vliegen eruit omdat ze geen papiertje wensen te halen op latere leeftijd (heb ik wel gedaan, hoor). Daar krijgen we AANTOONBAAR opgeleide mensen voor terug die geen fluit kunnen. Ik word oud. Nou, jah, dat hoop ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Er is weer heel veel gepost! Ik kan niet op iedereen reageren, ben nogal een chaos in de dingen. Al lees ik wel iedereen denk ik.@BentheFijn dat je er voorlopig nog bent, dat stelt dit bandenschoppend persoontje wel op prijs!@XieWat afschuwelijk om mee te moeten maken en wat die ex van je doet, vind ik te walgelijk voor woorden eigenlijk. Het erkennen van zijn eigen kinderen terugdraaien? Ik snap niet hoe hij dat kan eerlijk niet!@ToliePosten blijven hoor, iedereen hier probeert je te helpen ook al lijkt dat voor je op dat moment misschien niet zo. Vergeet niet wanneer je last van Gremlins hebt of dat diezelfde Gremlins je bijna of helemaal op de grond gewerkt hebben, dat je dan extra kwetsbaar bent en een ander al gauw fout kan lezen. Juist vanuit je kwetsbaarheid en je schuldgevoel.Ik weet niet of ik het zo goed uitleg, maar ik hoop het wel.@SootheGaat het al weer? Ik weet bijna zeker dat dit iets tijdelijks is ook al is het nog zo vervelend. Die tegels komen wel en de interesse ook. Volhouden dus. @HProject 1 zal ik nog even uitleggen. Ik heb me voorgenomen om ter vervanging allerlei projecten te gaan doen, naast de gewone dingen. Die kunnen bestaan uit opknapwerk, opruimdingen van heel lang geleden of iets persoonlijks wat me al langer dwars zit bijvoorbeeld.Ik ben begonnen met het makkelijke. Het opknappen van het toilet. Ik keek daar laatst eens in en het viel me op dat er een paar tegeltjes ontbraken nog afgezien van het feit dat het er eigenlijk niet echt uitzag. Schoon was het wel maar daar hield het wel mee op.Ik heb de laatste dagen alles geschuurd en gedaan, tegels terug gelijmd en vandaag gevoegd en het begint al echt op te knappen en het zorgt ook dat het me een tevreden gevoel geeft. Nou even in het kort over project 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: xienixHet komt er volgens mij op neer dat als ik geen alimentatie van hem wil, hij ook de erkenning van de kinderen met rust laat. Puur chantage dus. Niet pikken! PBtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 @Stien,Dank je. Je doen me wel blozen. :$@Haddock,Klinkt als een vuile oorlog.@Xienix,Elke (echt)scheiding is verschillend.Mijn broer stond in zijn recht bij de (v)echtscheiding. Toch heeft hij alles verloren.Inmiddels staan ze weer op goede voet met elkaar. En zij is blij dat ze ondanks haar gedrag destijds terug aanvaard is in onze familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Haddock,moeten we jou niet onderhand eens gaan feliciteren met een maand alcoholvrij???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Er melden zich maar allemaal mensen voor het forum. 473 nu al! Alleen niemand stelt zich voor?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Voor allemaal een opstekertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Thanks Charlie.Opstekertje terug!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 quote: Originally posted by: QueraProject 1 zal ik nog even uitleggen. Ik heb me voorgenomen om ter vervanging allerlei projecten te gaan doen, naast de gewone dingen. Die kunnen bestaan uit opknapwerk, opruimdingen van heel lang geleden of iets persoonlijks wat me al langer dwars zit bijvoorbeeld. Ik ben begonnen met het makkelijke. Het opknappen van het toilet. Ik keek daar laatst eens in en het viel me op dat er een paar tegeltjes ontbraken nog afgezien van het feit dat het er eigenlijk niet echt uitzag. Schoon was het wel maar daar hield het wel mee op. Ik heb de laatste dagen alles geschuurd en gedaan, tegels terug gelijmd en vandaag gevoegd en het begint al echt op te knappen en het zorgt ook dat het me een tevreden gevoel geeft. Nou even in het kort over project 1. Kijk, dat lijkt erop, en houdt je van de straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden