haddock Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 quote: Originally posted by: tapasMijn hond barft! De mijne blaffen gewoon!Maar eten ook wel vuile pens, hoor. Vangen ook wel 's 'n rat of haas, hup, naar binnen. Zal 's ff googlen.Succes met de fotos en het gedoe morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Oké Gem, een beetje dubbel. Moet ook iets te zeggen hebben en dat ontbreekt momenteel.En ik ben een introverte persoonlijkheid, ook al uit ik mij bij tijd en wijle extravert.Je interesse, in mijn gemoedstoestand, doet me goed.Niets om zorgelijk over te zijn.It's all the same jazz.Ik zit op koers en zo hoort het.Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 quote: Originally posted by: SootheEn ik ben een introverte persoonlijkheid, ook al uit ik mij bij tijd en wijle extravert. Ooit Steppenwolf gelezen, Soothe? Mooi boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 quote: Originally posted by: haddock quote: Originally posted by: tapasMijn hond barft! De mijne blaffen gewoon!------------------------------------------hahahaha dank je wel.. je maakt me aan het lachen!!de mijne blaft ook wel eens maar barft liever!Nou, ik ga nog even chillen (modern woord voor opslomen?) en dan redelijk bijtijds onder de woltot morgen maar weer.. denk ik... als ik niet nog even stiekum zometeen ga kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Haddock. Jack London?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @Blacky,Die agenten gingen zeker undercover werken?@Haddock,Jij kunt dingen zo grappig zeggen.@Soothe,@Tapas,Als ik dat woord chillen hoor, krijg ik het meestal koud.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 quote: Originally posted by: SootheHaddock. Jack London?? Nee, Hermann Hesse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Heb net even alles door gelezen. Jee, wat wordt er altijd veel geschreven. Als ik bij het laatste bericht ben, ben ik de eerste berichten alweer vergeten.Ik wil nog niet mijn leeftijd de schuld geven dus zal het wel aan de alcohol liggen die in het verleden wat hersencelletjes heeft weggevreten.Volgens mij ging iedereen wel goed vandaag. Toppie!Zelfs ik had vandaag amper gremlins.Tolie, heb je nog gedronken of is het gelukt om de fles dicht te laten?Ik slaap nu best veel en ook goed, maar ik heb zo'n vermoeid hoofd gekregen sinds een aantal dagen. Ik zou het nog net niet verlept willen noemen:$Is dit nou ook iets wat veroorzaakt wordt door het stoppen met alcohol?Of zien jullie er allemaal fris en fruitig uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Zéér verlept!!!!Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 fris en fruitig maar dat mag ook wel na 12 weken hihihinu ga ik echt afnokkentot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @Femmy,Lekker uitzieken. Slaap lekker.@Xienix,Hoort bij herstelproces. Gaat over.@Tapas,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Soothe, jij was een week eerder gestopt dan ik toch?Nah, als we Tapas mogen geloven gaan we er na 12 weken als herboren uitzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Ik zie er wel fruitig uit hoor!Tapas, sterkte morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Xienix. Ik zie wel wat! Gelukkig voor jou, niet je "verlepte" toestand.Hoort erbij, we zijn een beetje ziek,lichaam zoekt opnieuw balans.Kan je goed terugtellen? Dit is mijn 24ste dag.En nog afgemat.Niets aparts gedaan.Op de fiets naar de super.daarna hond uit. Toen koken.En na het eten als een blok in slaap.20.45 uur wakker! Moe en koud.Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Xienix,Merk je nog niet e.e.a. aan je uiterlijk en innerlijk.Marion,Fris en fruitig als een blozend appeltje.Ik voel een zachte, veerkrachtige huid en daar heb ik geen dure crème voor hoeven kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Soothe,Moe, maar je gaat wel als een trein vooruit zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdHeerlijk relaxt dagje, behalve wat wasjes draaien en ophangen, helemaal niets gedaan. En toch zou ik zo kunnen slapen. Een typisch geval van zeer zeer lui. Gelukkig, ik ben dus niet de enige die het vandaag kalmpjes aan heeft gedaan en de wasmachine het werk heeft laten doen. Ik had nog wel zulke plannen om de kasten eens goed op te gaan ruimen maar na 1 kleerkast had ik het wel gezien. Totaal geen puf. Tis dat ik mezelf vanmiddag gedwongen heb om even een frisse neus buiten te halen anders had ik de hele middag op de bank gehangen of computer-spelletjes gespeeld. Ondanks dat ik de hele dag door water drink had ik de hele dag barstende hoofdpijn. Of dat nu komt omdat ik gelijk met de drank ook met de Ibuprofen, die ik als Smarties slikte, ben gestopt of omdat ik verkouden aan het worden word weet ik niet. Had iemand van jullie hier ook last van in het begin?Vanavond zo tussen 5 en 8 had ik het er even moeilijk mee, liep hier als een kip zonder kop door het huis en was vreselijk rusteloos. Naar de keuken lopen om water halen, in de keuken bedenken om nog snel even iets anders te doen en dan met een leeg glas in de hand weer de kamer inlopen. Moet mezelf nu continu dwingen om 1 ding tegelijkertijd te doen anders verlies ik het overzicht. Vreemd eigenlijk, ik had verwacht dat ik na het stoppen helderer zou worden in mijn hoofd en merk nu dat ik chaotischer wordt en moeite heb me te concentreren. Begin ook veel gevoeliger te worden voor geluiden en wordt er sneller door afgeleidt of raak geïrriteerd erdoor. Klinkt dit jullie bekend in de oren?Voor de rest heb ik alles nog onder controle, geen aanvechtigingen gehad om naar de (avond) winkel te rennen en dag 12 wordt volgemaakt vandaag. Ik moest trouwens wel vreselijk lachen om de escapades o.i.v. alcohol die jullie vandaag beschreven op dit forum. Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot door dit te zeggen. En ik maar denken dat ik de enige was die zulke vreemde fratsen had uitgehaald. Dingen waarvoor ik me, de volgende dag vreselijk schaamde. Niet dus. Wat een herkenning hier.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Fris en fruitig Jonagoldje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Scoothe;) Hou je taai hé, want je gaat goed.Nu nog even verlept,zostraks weer helemaal opgepept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Corientje, ik hoop dat je profetisch inzicht uitkomt.Ga je goed meisje.Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Dani, afkickverschijnsels !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Ga even een peuk roken en de dogs uitlaten.Kom zo nog even spoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Marion,we blijven in een wonder geloven.Jij ook , all the best:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @Dani,Ik weken een zeurende hoofdpijn gehad. Hinderlijk dat wel. Ik zag in het begin ook wat waziger.En als een verloren hond rondlopen, deed ook wel. Meer dan een ding tegelijk kon ik echt niet.Bovendien had ik ook concentratieproblemen. Ik lees graag en veel, maar kon toch zomaar vergeten wat ik de blz. ervoor had gelezen.Dat is allemaal goed gekomen. Ben weer zo geconcentreerd als wat als ik bezig ben. Mijn kinderen moeten er nu aan wennen dat ze me eerst uit mijn concentratie moeten halen voordat ze me wat vertellen. Als ze dat niet doen, hebben ze tegen een muur gepraat.Nog 12 minuten en dag 13 breekt aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Marion,Boehoe boehoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden