CPAS Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 @Femmy,Ik ben nu al wat langer gestopt, maar vermoeidheid overvalt me soms ook nog. Ik geef er nu aan toe, want ik heb nu geleerd naar mijn lijf te luisteren. Die vermoeidheid komt heus niet alleen maar van het stoppen. De eerste paar maanden had ik er ook veel last van, maar ik heb de laatste twee/drie jaar mijn lichaam erg zwaar belast met veel drinken en weinig slaap en daarvoor met veel drinken. Dus zoveel als doenlijk toegeven aan die vermoeidheid, het wordt echt minder.@Charlie,Zou het, laat het ons ook even weten.@Marion,Ik heb wel meer last van duizeligheid, als kind al. Ik heb ermee leren leven, want er is geen oorzaak voor te vinden. Zolang ik het voel aankomen is er ook niet zoveel aan de hand. Ik heb het echter ook al gehad zonder dat ik het voelde aankomen (voor mijn zuipperiode). Dat is toen uitgebreid onderzocht, maar ze hebben epilepsie niet onomstotelijk kunnen vaststellen, maar ook niet kunnen uitsluiten. Ik pas dus maar op en zorg er zoveel mogelijk voor om mij in 'veilige valzones' te bevinden. Dat deed ik in mijn drinkperiode niet altijd. Dat dat gevaarlijk is, bleek wel uit mijn alcoholinsult van januari. Dat ik jarenlang mijn hersenen ondergedompeld heb in alcohol zal e.e.a. best verergerd kunnen hebben.Ik hoop dat het gesprek dinsdag a.s. goed verloopt.@An,Je hebt het weer goed gedaan. Ik neem die 6 liter drinken wel met een korreltje zout, zoveel kan een mens nl. niet drinken zonder gevolgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Benthe. ECHT niet leuk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 pppff gracias soothie vanavond eventjes zitten chatten en daar schreef iemand idem als jij en ja ik aanvaard het als een kompliment muchas gracias maar ik heb ook geleerd van andere .marion hi hi leuk ik vindt ze toch grappig ook mooi dat mensen jullie geld gegeven hebben dit vergeet je nooit toen ik pas in belgie woonde pas weg van mijn ouders uit spanje en amper 17 jaar oud misbruikten de mensen dit nogal dus hard werken voor weinig geld in de horeca , ik zal nooit de kok vergeten die dit wist en s'avonds een kotelet of braadworst in mijn jaszak stak , kok was uiteraard ook iemand die bij die gierige dame in dienst was , weten jullie dat ze zelf mijn fooi in haar zak stak grgrgr wat ik jou nog wil schrjven marion is het volgende , ik heb een spaans gezegde dat ik veel gebruik ' todo lo negativo siempre tendra algo positivo ' al het negative zal altijd iets positief in zich hebben an een bank vooruit goed gedaan dikke proficiaat slaap zacht met dit heerlijke gevoel charlie amaai amaai dat is het aftellen dat volop bezig is tic tic klepper klepper gaan de tandjes van de zenuwen benthe hartelijk dank aan de moderator ook uiteraard femmy slaapzacht denk maar joepi weer een dagje erbij hoe zou tapas het stellen ??tot straks eerst water drinken want krijg dorst van al dit geschrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Twee broers hebben al jarenlang de gewoonte om op zondag samen een pilsje te drinken in de plaatselijke kroeg. Op een goede dag kondigt één van de broers aan, te gaan emigreren naar Canada. Ze spreken af hun goede gewoonte voort te zetten, zij het op een iets andere manier. Beide zullen voortaan op zondag twee pilsjes drinken: één voor zichzelf, en één voor de ander. Op een dag komt de broer die in Nederland gebleven is, de kroeg binnen, waar hij wekelijks zijn twee pilsjes drinkt. Deze keer bestelt hij echter maar één pilsje. De kastelein vraagt verontrust, of zijn broer misschien overleden is? Waarop de broer antwoordt: "Nee hoor, maar ik ben gestopt met drinken." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Welterusten Femmy.Anna, ben je alweer terug van je lange reis??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Ik ga ook IN mijn bed, bedenken wat ik morgen aandoe bij mijn rosé setje. Beter rosé aan het lijf, dan IN het lijf. Die is toevallig wel leuk, Benthe.Ik heb nog een leuk rosé vessie, en een kattinkje erbij (ik word altijd geplaagd met mijn bijpassende kattinkjes). Maar eerst moeten mijn spijkerbroeken op de lijn, anders loop ik morgen in mijn onderbroek (een rosé dat dan weer wel).Goh, de moderator is mild vandaag. Wat ja, het zijn ook maar mensen, die moeten dan nog op zondagmiddag thuis gaan zitten inloggen, de arme zielen, tussen de krijsende kids en de poepluiers en een vent die wil eten (of het is een man maar daar denk ik niet aan gek hè) etc.Ik ga even mijn waslijn met een bezoek vereren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Charlie, heerlijke DROGE humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 He Tolie!!!!!!!!!Welkom, vandaag ook weer goed gegaan?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 @Marion,Om te lachen als een boer met kiespijn.Er zijn echt nog aardige mensen.@Soothe,Haddock zal wel met zijn meissie zijn, denk je ook niet.@Charlie,Die is ook niet goed.Ik wil wel de groenten, maar de wijn hoef ik niet meer.Nog vijf kilo eraf, dan ben ik graatmager.@Quera,@Xienix,@Benthe,Nee, die is echt niet goed.Diegenen die naar bed gaan: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Mooi gezegde Blacky. Ik zal het onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Doe je waslijn de groetjes Houtje, en welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Omdat ze niet goed zijn, zal ik maar stoppen met die flauwekul:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Houtje, jij ook lekker slapen in je rosé setje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Marion het fijne weet ik er ook niet van. Moet je googelen.Maar naast littekenvorming, wat tot cirroses leidt, is er vervetting.Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 nog meer droge humor dan......een man krijgt op een dag een envelop in de post en na openen blijkt hierin een leeg vel papier te zitten.zijn vrouw vraagt wat dit te betekenen heeft en de man antwoord:oh, dat is een brief van mijn broer,die praat al jaren niet meer tegen me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Peppas, ik hou wel van droge humor.Alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Die is leuk van dat pilsje Charlie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Het leuke is, we houden het zo echt wel DROOG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Even lekker kunnen lachen om de flauwe moppen!Ga mijn bed in met een glimlach.Dag 19 staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 geweldig marion,dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Een dokter heeft een man onderzocht en zegt: 'Meneer, het ziet er niet goed uit. U mag echt geen druppel alcohol meer drinken.' De man antwoordt: 'Oh, dat is verschrikkelijk! Ik had gedacht dat het wel op te lossen zou zijn met een operatie.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 welterusten Xienix!! En je gaat super he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Hoi Corinne:heart:Haddock bij z'n meissie.Ik ga slapen. Welterusten allen. Steekt hier een storm op. Het beest moet uit.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Goedenavond allemaal. ik ga eerst even wat lezen.. Wat is er veel geschreven dit weekeinde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Quera, met of zonder Dinges was je toch wel een mens hoor. Kom op, weer even flink tegen banden schoppen, ze zijn er goed voor. Alles wel met jou?Corinne, ik hoop dat ik ook niet verder af zal vallen. Ze zeggen nu al tegen me dat ik niet meer kan douchen omdat ik dan tussen de waterstralen in spring. Soothe heeft gelijk, het eerste verschijnsel van teveel alcoholgebruik is leververvetting. Dat heeft overigens niets met dik worden te maken. Alleen maar dat je lever niet meer goed mee kan doen. Dit is nog omkeerbaar, als je niet meer drinkt. Het vervolg is cirrose, een soort verharding van de lever, en dat kan niet meer omkeren. Wees er dus maar zuinig op, het is met je corazon je belangrijkste orgaan. (Er zit hier 's zomers dagelijks een gitaarspeler op het plein, die altijd begint met het lied: Mi pobre corazon... mijn arme hart, is dat geloof ik.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden