Spring naar bijdragen

Zondag 16 september


Calimero

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hebben jullie dat trouwen ook, die licht-ontvlambaarheid? Ik word er helemaal gestoord van, alles wat de kids zeggen schiet me verkeerd, wat weer een schreeuwpartij oplevert, de buren zullen zich wel helemaal te pletter lachen (maar niet huis). We wonen naast een huis met alloggie's die maken ook een hoop herrie, en hebben de hele dag alle ramen en deuren wijd open staan (vreemde gewoonte in een normale straat met tuintjes en heggen) waardoor iedereen de hele dag van het gekrijs kan mee-genieten. Wij doen expres alle deuren en ramen dicht, ik erger me helemaal wild. Ik zeg er ook wat van. Gisteren stond er een kind náást mijn voordeur over te geven die was naar buiten gestuurd omdat ze niet lekker was. Dat is toch niet normaal?

Marieke, hoe is het met jouw buren-perikelen?

En Appeltje, ik heb begrepen dat de uitkomst van het KG gunstig was, maar wat was die precies? Ik kan het niet zo snel terugvinden.

Allemaal een fijne middag gewenst.

Groeten uit Midden-Nederland (of uit Limburg, wie zal het zeggen)..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, je onderschrift brengt me op een idee. De volgende keer ga ik wel vliegeren bij zulk weer. :-).

Soothe, ik kan me ook even tot niets zetten, heb het gevoel of ik de Mount Everest heb beklommen. Maar dit voelt toch beter dan 2 weken geleden. Toen zat ik om deze tijd nog in mn nachtpon en was al met mijn 2e fles bezig. Dan liever dit. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me wel moet dwingen om erop uit te gaan. En geef toe.... achteraf voel je je er toch lekker bij? Het idee dat je wat gedaan hebt?

Vraagje aan iedereen: Hoe krijg ik die emotions in mijn berichten? Daar ben ik nog niet achter en ik wil ook wel eens een roosje uitdelen. :-)

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel simpel Dani: rechtsboven in je berichtvak staat: selecteer emotion.
Daar kies je er eentje uit. In je berichtvak komt dat vervolgens als lettertjes te staan.
Weet je niet zeker of je de emoticon hebt uitgekozen die je wil, kun je onderaan het vak op preview klikken.
Probeer maar.:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo hier ben ik na 30 minuutjes siesta te houden doet deugd mensen , die spanjaarden hebben eigenlijk iets goeds uitgevonden hoor met die siesta :rose:
na mijn laatse berichtje niet gaan liggen maar eens naar ninove gereden daar zijn twee winkels open op zondag , nadien bij een oudere dame koffieke wezen drinken en ik had gebak mee een glaceke
terug thuis dus siesta time
nog een weekje werken en dan een weekje vakantie aan zee word tijd want mijn batterij geraakt stilaan leeg ppff mensen wat kruipt er een energie in adb zijn .
lekker uitwaaien aan het zeetje allez dit hoop ik al kan het even goed uit regenen worden maar ook dat laat ik niet aan mijn hartje komen
tollie het is voor niemand als geschenk gekomen een adb leven ik bedoel dat het voor de meeste moeilijk is ,dit is bij mij ook de grootste reden om het te blijven ondanks alles .
don soothie muy muy bien hombre , neem het vermoeide erbij het gaat over (al weet ik ook niet wanneer )
ons corinne al francais aan het oefenen ??
charlie ik tel mee af he
joaan al iets beter ?? hebben ze daar bij jou ook een lappeke in gestoken ??
mensen ik ga aan het avond eten beginnen varkensgebraad , bloemkool met kaassaus en gekookte patatten
hasta luego :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal,

Gisteravond (nacht) toen ik hier uitlogde, voelde ik mij eigenlijk niet zo lekker.
Mijn evenwichtsorgaan was weer wat in de war. Ik voelde me net alsof ik op een dobberende schuit bevond. Ik denk dat het vele treinen gisteren daaraan debet was plus het feit dat ik de laatste dagen (eigen schuld) te weinig geslapen had. Vanmiddag ben ik pas na 3 uur opgestaan. Wel ben ik goed uitgeslapen nu. Een aantal dingen gedaan die moeten en nu zit ik hier, terwijl het bijna etenstijd is.

Ik zie dat Calimero met een mooi lied begonnen is. Dat ga ik straks eens rustig beluisteren, de tekst is mooi en wel toepasselijk, ben benieuwd naar de muziek erbij.

Na het eten kom ik dan terug.
Dus alvast allemaal smakelijk eten.

Niet meer drinken is toch het mooiste cadeau wat je jezelf kunt geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg Houtje, met ontkleuren wordt die bh niet meer ivoor, maar waarschijnlijk een beetje goor-wit. Ontkleuren is meer voor dingen die voorheen echt wit waren. Waarom verf je 'm niet mooi bordeauxrood?
Bordeaux moet je hier eigenlijk fluisteren, beetje verboden woord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik heb alles gelezen. Wat een grappig stukje schreef je over Wies Water, ik kon het wel waarderen. :D:

Het is ook een hoop drukte om één iemand en ik weet wel dat hier mensen mee lezen, maar het ging mij om de manier waarop het gegaan is en ik heb helaas moeite om de dingen los te laten.

En Xie wat jij schreef is ook waar, we mogen best trots zijn op onszelf want daar werken we tenslotte aan!
Ik heb trouwens de hele dag van alles en nog wat gedaan, onder andere mijn project want dan kan ik meestal goed nadenken. Ik hou er ook verder over op, geen oziewiezewoze meer en wat jij over het forum schreef Benthe, dat is ook weer waar. En eigenlijk wil ik jullie ook niet missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quera, als jij ergens mee zit, of het nou Wiezelieze is of iets anders, dan schrijf je daar gewoon over. Het arme mens heeft hier ondertussen al tientallen namen gekregen :D
En ik ben blij dat je je niet weg laat jagen.

Mijn project was vandaag lekker naar buiten gaan, het schijnt de laatste mooie dag voorlopig te zijn. Ach wat, we krijgen nog die prachtige herfstweken, voor mijn part met vliegende stormen en langs je hoofd stuivende bladeren, of juist van dat prachtige, verstilde hersfstweer, een beetje heiig en weemoedig. Hmm, ik hou van de herfst.

Over moe (of niet moe) ik merk wel dat het voor iedereen anders is. Zelf had ik daar de eerste drie stopweken veel last van, nu nauwelijks meer. Maar je weet het nooit. Ben nog niet echt een ervaringsdeskundige wat stoppen betreft, wie weet ben ik volgende week ineens weer zum tote... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi.
Ik was net in de kroeg!!! Ik ging fietsen, maar kon de pomp niet vinden.
Ik dacht, die zal ik de laatste keer, toch niet in de hal bij de box hebben laten staan!
Dan kan je het wel schudden.

Toen kreeg ik een heldere ingeving, twee maanden geleden, in de kroeg laten staan.
Ik dacht, hond uit, pomp halen!

Hoi Soothe, tijd niet gezien, alles goed, biertje?
Nee dank u, ik drink niet. Wat zeg je? Batterijtjes leeg? Ik drink niet.

Koffie van de baas gehad en de pomp!
Meteen, a Casa. Geen enkel probleem.

Kijk, dit versterkt het ego. De eigenwaarde!
Ik had het in controle.

Groet. B)

Letter ertussen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de prak zit er gelukkig weer in.

Ik heb mijn moeilijkste uurtje van de dag ook weer overleefd. Vrijdag had ik teveel aan mijn hoofd en liep ik vreselijk te tandhakken een uur lang. Gistern ook omdat ik ipv ff de krant lezen nog ruim een uur in de auto moest. Ben wel blij dat ik me op een zak drop heb gestort ipv op iets Gremlin-achtigs maar vond het weer niet makkelijk. Toch trots opmezelf, lekker puh.

Ik heb bami gemaakt van een restje tagliatelli (lekkerrrrrrr in de bami) een restje varkenshaasje uit de vriezer (lekkerrrrrrr) wat gebakken eieren en groente en een zakje mix. Lekker en gezond.

Zoon heeft vanmiddag de auto gesopt lekker weertje ervoor, moest ook wel want ik had gisteren een extra rit van een uur omdat Zoon een belangrijk sport-onderdeel ergens op een hockeyclub had laten slingeren :angry: ik was er niet blij mee. Heb gezegd dat ie zelf mocht kiezen om iets te doen om het voor mij ook weer leuk te maken.

Maar goed, hij heeft zijn best gedaan, zelfs het huis gezogen (je moet die kids gewoon vroeg dresseren hè) en nu hoef ik alleen nog even de was op te ruimen, en dan kan ik aan de vrije zondagavond beginnen.

En jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...