Spring naar bijdragen

Zondag 16 september


Calimero

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben begonnen met mijn oudste toen hij vier was :huh: toen vond het het cool om de wasmachine aan te zetten. Ik kon vroeger als kind ook uren naar dat raampje kijken. Toen ik groot was betrapje mijn ex me wel eens op stiekum voor de wasmachine zitten kijken, ik vind het zo'n geheimzinnig proces..... alleen moet ik nu iets té vaak wassen om het nog leuk te vinden maar Zoon is altijd bereid de was uit te zoeken, zwart, rood (!!!!) moeten apart en écht wit ook, en het aan te zetten.
Tja, en dan maak ik zelf zo'n oerstomme fout.

Ik denk dat ik het slipje ook maar meewas met de hockeyspullen dan heb ik een roze setje :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, geweldig, je begaf je in een slangenkuil en er dan weer zo goed uitkomen. En.... blijkbaar komt je geheugen ook weer goed terug, dat je je ineens herinnerde waar je die pomp had laten staan.

Voor de eters: ik heb pasta met zalm, broccoli en een soort bearnaise met blauwe kaas en verse basilicum. En natuurlijk een mega-fles water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffft... ik was net met de hond aan het lopen, ik denk ach, het is mooi weer, ik woon hier net een maand, laat ik dat stille weggetje eens inlopen, daar ben ik nog nooit geweest... er komt wel weer een zijweg en drie keer links is ook rechts... mooie omgeving... nou, die zijweg was er ook wel ja, 4 kilometer verderop!!! En ik maar doorlopen met m'n eigenwijze kop, ik keer niet om, ik ga niet terug...

Moraal van dit verhaal: overal zit wel een therapeutische waarde achter... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, vanish action lost alles op... sh*t, waar is mijn bh nou ineens gebleven?

Herkende jouw opmerking over het fascinerende van een ronddraaiende wasmachine. Geheimzinnig proces, maar er gaat ook iets hypnotiserends van uit. Weet je wel dat zulke trekjes bij het syndroom van asperger (een vorm van autisme) horen? Hihi, straks hebben we er weer een syndroom bij.

Maar even wat anders in het algemeen, ik vind het zo'n onzin om iets als wel of niet belangrijk af te doen. Je kan maar even de behoefte hebben om iets van je af te schrijven.

Corinne, weer stabiel op de benen en lekker gegeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cal: Wat een mooie opening van de dag, dank je.

Quera, fijn dat je je bedacht hebt en hier blijft schrijven. Ik heb al zoveel over mijn zelf geschreven, dat ik makkelijk te achterhalen ben. Ik heb de plek beschreven waar ik woonde, ik heb verteld dat Corrie Konings op een bepaalde dag voor mijn huis zong. Het zal me ook worst wezen, ik sta daar boven, want ik denk niet dat er een of andere malloot gaat uitzoeken waar ik woon en als hij het wel zou doen, dan nog bereikt hij er niets mee. Ik snap je angst wel hoor, want ik heb weer andere angsten, die sterk overeen komen met die van Tapas.

Joan: Gauw weer beter worden hoor.

Femmy, op een gegeven moment dan komt er een tijd, dan ben je helemaal niet meer met alcohol bezig. Ik weet het van mijn 16 jarig alcoholvrij zijn.

Marieke, als je dat graag wilt, dan moet je dat gaan doen. Een beter motivatie is er niet, om van je wens je beroep te maken. Fijn dat het weer wat rustiger is.

Kate, fijn dat je in een jubelstemming bent na zoveel ellendige jaren.

Corinne, vervelend die evenwichtstoornis.

Charlie, spannend hé, Ik kan me voorstellen dat je bij iedere telefoontje opspringt, vooral als je helemaal uit Honululu moet komen. Geniet er lekker nuchter van.


Groetjes uit Moskou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vorige week was yang in de wasmachine gekropen en ik had dit niet gezien , een geluk dat ying zat te miauwen , en ik ik zat juist met mijn broek op mijn knieen in het kleinste kamertje in huis
het duurde eeuwen voor het deurtje openging ;-((( van de wasmachine he
gelukkig is hij nog altijd wit zwart en niet wit gewassen en hij had er geen letsel aan over gehouden in tegendeel want volgende dag zat hij weer in de machine .
hier lekker gegeten nu lekker senseo koffieke en straks filmke kijken mooie afronding van een eigenlijk fijn weekend
normaal nog drie weekjes en dan kom ik weer naar nederland ivm een conventie daar
rudy met jou alles oke al een poosje geleden dat ik jou nog gelezen heb ??
corinne wanneer begin jij te werken ??
zo mensen tot strakkies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond marion ,
mogelijk heb je het hier op adb al ooit geschreven maar dan heb ik het gemist ;-((
maar is het een domme vraag indien ik jou vraag hoe het komt dat jij na 16 jaar nuchterheid weer aan het drank gegaan bent ??
en marion je hoeft niet te antwoorden he indien mijn vraag te moeilijk is
liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water.
Niet slecht, maar bescheidenheid siert de mens.Jij ging meen ik naar een half jaar (klopt dat?)
Kijk, dat is andere koek. Per dag zo is het toch.
Euforie, kan ook link zijn. Soms dacht ik het forum los te laten.
Maar het gevoel van herkenning, dat je niet alleen staat, werkt wel.
Een ieder maakt immers het zelfde door.
Ik hoef er bij mijn buurvrouw niet mee aan te komen.

Heb ik trouwens wel gedaan, in de vliegende paniek.
Ik heb ook een bar vol, soms neem ik een glaasje, kan jij toch ook!
Je zegt "gewoon" nee nu niet.
Ik kan ook wel gaan lurken.Hou je rug recht.Ja buurvrouw!!! Dag buurvrouw!!!
Nu moet ze niet meelezen, anders straks, knock- knock op de deur.
Groet

Paar slordigheden:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn dochter nog nooit zo ziek gezien als vanmiddag. Ze was gisteren met een vriendin in Rotterdam wezen stappen en ze hebben allebei een drankje gekregen van een man. Haar vriendin vond het drankje niet lekker en heeft maar een paar slokken genomen. Mijn dochter dus 2 glazen op. Ze vermoeden dat die man er iets in heeft gedaan. Ze werd na een half uur hondsberoerd en zag er vanmiddag echt niet uit. Kun je zien, altijd alert blijven.

Zo ga even Gooise vrouwen kijken. Ik heb een sateliet hier in Moskou Wies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...