Q Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Welterusten lieve C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Allen in één keer Slaapse.Gaat het Quera.Begrijp dat je met structuur bezig bent. Kan nooit kwaad. Liefs Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Marion Sterkte.Slaap lekker.Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 quote: Originally posted by: SootheAllen in één keer Slaapse. Gaat het Quera. Begrijp dat je met structuur bezig bent. Kan nooit kwaad. Liefs Soothe Klopt Soothe, we komen er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Hier ook slaapze aan allen. Nog 'n banaantje en wat brood, en kooiwaarts. Marion, ik hoop dattie goed gaat, daar. Sterkte, ook van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Mensen, ik ga ook slapen.welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Allemaal een fijne nachtrust, truste.Er is veel geschreven vandaag, heb nu even de tijd rustig wat door te lezen.Allen bedankt voor de felicitaties! Nu ik het terug las, af en toe ben ik écht nognet zo gek als vóór die negen maanden. Mezelf feliciteren, hi,hi,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden