Calimero Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 ga ook opslomen, truste iedereen.cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Calimero,Welterusten.Ik bak lekker een uitsmijter met ham. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Aan FemmyIk weet niet of je wakker bent, maar ik spreek nog zeer regelmatig 7 andere forumgenoten één van maart 2005 (die heeft al een 2,5 jaar jubileum gevierd geloof ik) wij hebben een eigen internetlogboek waar we met zijn allen bijna elke dag op schrijven. Daarbij zijn we ook nog eens zeer, zeer goede vrienden van elkaar geworden.Het is heel bijzonder. Ik stuur je wel een pb-tje als je niet meer ingelogd bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Even een berichtje. Ik ben druk bezig met project 1 omdat ik merk dat ik dingen moet doen en niet teveel moet nadenken. Als ik met mijn handen bezig ben word ik uiteindelijk rustig en het lijkt wel of ik dan een betere kijk krijg op mezelf en over wat ik voel en wat ik denk. Zoiets is het.Liefs voor iedereen en hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Ter aanvulling: de anderen zijn van eind 2005/januari 2006 maar wij vonden heel snel de klik met elkaar, het begon met een privé-mailtje en na de eerste (spannende ontmoeting) snel uitgegroeid.Ik weet dat hier in februari ook een ontmoeting is geweest met mensen onderling van dit forum. Ik kan je daar niets over vertellen, want ik was er niet bij, was toen verhinderd. Maar het gaat goed met iedereen !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Mijn eigen tijd heeft het al uitgewezen, dus je bericht slaat nergens op.Het is niet iets wat ik bedenk, ga maar googelen!!Ik heb geen licht gezien, ik ben niet zo zeker van mijn zaak als u.Overigens, dat ik bij herhaalde opnames , de zelfde gezichten zie, geeft dat al een beetje aan.ze dachten allemaal het kan wel weer ik inkluis. Niet dus.Eerst goed lezen en niet overhaast reageren!!Ik ben niet van de AA.Nog enig ander genootschap.Maar ik l*l niet uit mijn nek.Ik weet ook niet wat de juiste weg is, weet wel dat ik vandaag niet drink-Period Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Erik.Wil je even teruglezen.Ik heb niet over een juiste, nog een andere weg gesproken.prikken zal wel lukken, bedankt!Als ik de juiste weg wist, hoefde ik niet op het Forum.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 quote: Originally posted by: Quera Als ik met mijn handen bezig ben word ik uiteindelijk rustig en het lijkt wel of ik dan een betere kijk krijg op mezelf en over wat ik voel en wat ik denk. Zoiets is het. Zo is het ook, Q. Ik zou eerst voor 'n aardige prijs 'n mooie smetteloze auto kopen, nu wordt het waarschijnlijk voor veel minder 'n mij nog liever type. Maar dan wel 'n dikke opknapper. Hij hoeft van mij niet smetteloos, alleen maar lastig. Maar ik heb nu al zin in het opknappen. Wat echt uit je handen komt werkt helend, je leert begrijpen, a.h.w.. Heb je ooit "Zen, and the art of motorcycle maintenance" gelezen? De moeite waard. Robert Pirsig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 quote: Originally posted by: SootheMijn eigen tijd heeft het al uitgewezen, dus je bericht slaat nergens op. Ik heb geen licht gezien, ik ben niet zo zeker van mijn zaak als u. Tegen wie l*l je nou? Mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 quote: Originally posted by: haddock Wat echt uit je handen komt werkt helend, je leert begrijpen, a.h.w.. Heb je ooit "Zen, and the art of motorcycle maintenance" gelezen? De moeite waard. Robert Pirsig. Ja dat klopt en het is frappant dat als je je erin verdiept het soms zo eenvoudig is. Eenvoudig in die zin, dat je er energie in moet steken. Ik ben ook iemand die graag tuiniert.Ik ken het boek niet H. Als het een aanrader is, zet ik het op mijn lijstje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Nee Haddock,Jij hebt nergens het woord licht gebruikt,Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 quote: Originally posted by: QueraIk ken het boek niet H. Als het een aanrader is, zet ik het op mijn lijstje. Echte aanrader, ook in het nederlands: Zen, en de kunst van het motoronderhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 quote: Originally posted by: SootheJij hebt nergens het woord licht gebruikt, Oh, ik daggal........Het dwaallicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Ok bedankt H, dat boek zal ik gaan lezen, taal maakt niet uit. Soothe, je gaat goed je komt er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 quote: Originally posted by: QueraOk bedankt H, dat boek zal ik gaan lezen, taal maakt niet uit. Soothe, je gaat goed je komt er wel. Quera,Chinees, Japans, Turks, Ivriet, kun je echt alle talen lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 quote: Originally posted by: CPASChinees, Japans, Turks, Ivriet, kun je echt alle talen lezen? Nee Corinne niet alle talen en die van jou zeker niet, al vind ik Zweeds wel te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Hallo Shoote en Blacky,Ik zal volgende week eens informeren hoe het kan, dat bij ons op de AA deze regel, wordt gehanteerd.Want het is toch ook in een grote stad. En mij lijkt dat de AA overal het zelfde met zijn.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Ferry , de"spelregels" verandert? Echt waar, maar jaren terug. Heb er meerdere met een drankje opgezien.Je moet natuurlijk niet tegen de grond klappen!En buiten het debat blijven.groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Ferry. Aanvulling. Er waren er ook die niet echt droog stonden en dat openlijk zeiden.Hun doel was om toch een keer, in de stroom te gaan.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 De opening bij het oproepen van mijn dossier:PrinsjesdagZal er minder worden gedronken nu de accijns op alcohol wordt verhoogd?Volgens mij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 @CorinneMoet ik toch ineens weer lachen, was al weer al te serieus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quera,Ik was heel serieus hoor! D: Ik ga zo slapen. Morgen weer werkdag. Dan ben ik dus weer laat op het forum.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 quote: Originally posted by: CPASZal er minder worden gedronken nu de accijns op alcohol wordt verhoogd? Volgens mij niet. Maar door mij wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Slaapze, C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Allemaal lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden