sneeuwwitje Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Haddock, mooi man, gefeliciteerd.Heerlijk even naar het strand,lekker hand in handgeen trammelanten de rotzooi aan de kantGenieten van het brandend zand.met een boek bij de handen dan relexen in het buitenland maar wel oppassen dat je niet verbrandtEen Gremlinmepper in mijn mand,en kijkend naar die stoere bink aan de overkantdie zich insmeert met zonnebrandoh, ik maak van een mug een olifantNiets aan de handik was even weg met mijn verstanden blijf maar gewoon in mijn vaderlandin mijn keukentje met de ochtendkrant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Gem:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Tapas, hij gaat er dan met z'n kop onder liggen en vergeet dan voor het gemak effe dat z'n kont gewoon nog bijna een meter de kamer in steekt... blonT he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Hoi Soothe,Blauwe plekken op je armen?Je gaat ondanks alles geweldig. Je verliest de humor niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Water,je ziet het niet aan mijn icoontje, maar niet "sgelden"he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Nee hoor Gem, jij niet zeg, maar mijn hond is dus écht een dom blonTjuh... moet er vaak om lachen, honden hebben zo hun eigen logica en deze geeft er ook weer z'n eigen draai aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Motiva.Bedankt meisje.We drukken door. Heb me weleens beter gevoeld. Maar ook slechter, bij tijd en wijle.Houd je goed.Eigenlijk onnodig te zeggen. Je gaat toppie, wat de drank betreft.Liefs Soothe (beetje melancholisch)Als je mijn buurvrouw was, kon je een peptalk geven.Groetje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Marion:Dat slapen heeft je goed gedaan.... je creatieve kant komt helemaal boven drijven. :)Haddock:Gefeliciteerd met je aanwinst. Als auto-no-no moest ik het even opzoeken op Internet. Gaaf karretje. Of mag je dat niet zeggen van een Jaq? Is dat net zo'n vloek als zeggen dat een paard poten heeft i.p.v. benen?An:Ik zit nog te bedenken wat ik meeneem op vakantie. Zit te twijfelen tussen een kruik, een paar dikke sokken of een flanellen pyama. Dani(ADB vanaf 04-09-2007) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 quote: Originally posted by: Dani Is dat net zo'n vloek als zeggen dat een paard poten heeft i.p.v. benen? In sommige kringen wel. Bij mij geen sprake van, 'n karretje is en blijft het, maar wel 'n mooie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 haddock van harte met je nieuwe aanwinst tapas hier loopt ok zo een hondje rond dat in paniek schiet bij het kleinste knalletje reden spanjaard die een bommetje op het terras gooide toen ze een puppy was , fijn te lezen dat je u beter voelt .benthe ik had een paar bloemen uit mijn tuin genomen voor het vrouwke en ze was blij maar nog meer met mijn aanwezigheid in de groep en ja was fijne vergadering .als ik morgen op vakantie vertrek neem ik mee ... mijn eigen ppff heb nog zoveel te doen maar zal voor morgen zijn na het werk , het is geen uur meer om nog een koffer te pakken .ik heb een klak in mijn oog gekregen toen ik een knuffel kreeg en ik zie maar uit een oog , nooit geweten dat knuffels zo pijn konden doen morgen een blauw oog inplaats van bruin mogelijk tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Tis je van harte gegund Haddock.Ik ga uitloggen en zo mijn bed opzoeken. Welterusten allemaal.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Welterusten Dani. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 marion bedankt nog voor je mooie gedicht dat mij even in spanje bracht lieve mensen allemaal ik ga naar mijn bedje toe wens jullie allemaal slaapzacht hasta manaña Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Van hier uit:allemaal welterusten, deze dag mag dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Dag lieve mensen, we komen er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Was in slaap gevallen op de bank....gefeliciteerd Haddock met de Jag...alweer een droom die werkelijkheid wordt...als ik op reis ga neem ik mee mijn Bedford bus en we hebben nog 6 zitplaatsen maar wachten helaas nog steeds op een verzekering die vandaag voor de telefoon zei...hebt u het inschrijvingsformulier nu nog niet (2 weken geleden belooft).maar als het zover is dan kunnen 6 mensen een plekje krijgen en verder neem ik mee een spel kaarten kunnen we canasta spelen?Ga ook zo op slomenen ik hoop met heel mijn hart dat ik morgen niet zoveel snoep als vandaagtrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 slaap ze, Quera en Safi!en Gem en Marion en Dani, en.....iedereen maar!We kunnen wel 2 voetbalteams volkrijgen met de ledenlijst (het schrijvende gedeelte hiervan dan!)Nou, houdoe!Titia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 geen canasta, zelfs pesten ben ik slecht in.. ik ga ook slapen, ben moe! en morgen lekker op mijn eigen tempo de dag beginnen, wie weet werken mijn darmen dan ook weer eens mee.. hoort dat ook bij stoppen? (of bij proppen? had gisteren 2 pakken koek weggewerkt).. even een lekker boek zoeken voor nu, morgen weer naar de bieb en ik denk dat ik weer eens het Bureau van Voskuil voor de 3e keer ga herlezen!! ben ik weer een paar maanden zoet!trustuh en mijn hond is niet blond, wassie het maar.. hij is vaak te slim wat zich vooral uit in eten scoren op alle manieren... zo hond zo baasje zo af en toe, alleen eet ik niet van de straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Tolieneem jij die voetbal dan mee? als we op reis gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Tapas, je hebt weer een donderdag overleefd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Tapas..trusten..geniet van je vrije dag morgen...mijn man zei vanavond tijdens de avondwandeling...probeer je eens te realiseren net als je met alcohol doet dat het niet alleen slecht voor de lijn is al dat snoepen en snacken maar sta ook eens stil bij het feit wat voor troep dat is die je naar binnen werkt...al die kankerverwekkende suikers en verzadigde vetten en al die monosodium glutamate...geen wonder dat de darmen zeggen...ja hallo wat is dat al die troep....met mate of liever helemaal niet...heb ik wel een tijd kunnen doen en toen was het ook makkelijker...maar als je weer dat gat zit weg te eten dan is er geen houden aan.Toch ga ik het morgen weer proberen..jij ook sterkte tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 An , jouw nieuwe icoontje moet ik aan wennen.Ga je nu samen met Flipsen de koffer in. ( of is dat een Achterhoekse uitdrukking, weet het niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Safi,Gewoon beginnen met 1 verslaving. Als je er meerdere tegelijk aanpakt is er grote kans dat het mislukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Pipi, lief dat je dat vraagt. Ik ben weer rustig, Ik zat er helemaal doorheen, te hyperventileren, pijn op mijn borst overal tintelingen, angstig. Ik kon dus niet slapen, maar voel me nu rustig. Ik dacht echt dat het me zonder alcohol niet zou lukken, om de rust weer te krijgen. Maar het is gelukt en is het geen nep rust door de alcoholverdoving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden