safidepafi Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Ach Corinne..het enige wat helpt is om je negatieve geloof over jezelf te omarmen i.p.v. er voor weg te lopen of het weg te eten en van jezelf te houden zoals je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Corinne, wat lees ik nu, wil jij Haddocks gat vullen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Charlie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Bentheeen beetje een laat antwoord op je vraag waarom voor de een 'nooit meer' of voor de ander' misschien toch nog eens'Ten eerste weet ik zelf nog niet bij welke groep ik hoor.Mijn verstand zegt bij de eerste mijn gevoel zegt bij de tweede maar zodra mijn verstand zegt bij de eerste begint ook al de twijfel...nooit meer?Zodra mijn gevoel de tweede kiest begint ook alde twijfel...ga je dit nu echt allemaal weer opnieuw beleven en oplossen en weer aanhalen en weer beleven en weer oplossen...wat een energie verspilling en voor wat?Voor die roes, voor dat bevrijdende gevoel dat een illusie is, dat nep is ?Het antwoord zou makkelijk moeten zijn maar ik sluit me aan bij degenen die nu zeggen ik bekijk het vandaag op korte termijn maar heb respect voor mensen die die knop voorgoed om kunnen draaien..als ik het nu zeg ben ik niet eerlijk omdat ik nog steeds met 1 been in mijn verslaving sta en nog hunker..ook al zijn die momenten maar schaars de laatste weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Ps...ik mis je oude koppie ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 ik mis haar koppie ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 OK, afgezaagd, maar ik ook...............raak zo in de war.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Snik... zal ik mijn echte koppie dan weer terugnemen? Ik heb een ander koppie genomen omdat Lianne en ik nogal eens verwisseld werden, en zij was er het eerst.Ik snap het trouwens hoor, van het van-dag-tot-dag. Wat voor mij goed is.... enfin, dat is wel duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Safi, ik heb mezelf na dat stomme akkefietje in aug. beloofd dat ik het nooit meer zover wilde laten komen en dat áls ik trek kreeg ik er gewoon 1 mocht nemen van mezelf.....( om stommiteit te voorkomen) .En nu het mag van mezelf, heb ik er geen eens behoefte meer aan. Ik hoop dat dat zo blijft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Dat is een hele verstandige afspraak met jezelf,Charlie..en wat heb je een mooie ondertiteling...veel mooier dan je laatste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 @Charlie,Ik zie nu dat ik het wat ongelukkig heb opgeschreven. Die Haddock had eigenlijk tussen haakjes gemoeten. Het ging om "het gat" van Safi, je weet wel dat gat in haar hart.@Benthe,Wij zitten in een jouw identiteitscrisis. Dit is krom.Wat ik bedoel, is dat wij moeite hebben met je nieuwe koppie.Aan de andere kant, je hebt het nog maar net en niemand anders heeft dat koppie.Ik wil wel proberen eraan te wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 He, Charlie, dat vind ik een goeie afspraak met jezelf.Grappig eigenlijk, als het mag is er geen behoefte.Oh, wat is de mens toch raar.Is het verboden, dan lokt het.Mag het, hoeft het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Het stond er zo leuk, Corinne, ik schoot spontaan in de lach!Safi, thanx!Ik ga even aan de koffie, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Charlie,Dan heb ik vandaag onbewust een goede daad gedaan, want lachen is gezond.Ik moet wel oppassen, want sinds mijn dochter vanmiddag thuis kwam, ben ik melig en meliger aan het worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Tapas en Soothe, van harte gefeliciteerd. Way to go. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Okee, nu heb ik even wat anti-grrrrr nodig. Wat doen jullie als jullie boos zijn?Of beter nog: wat zouden jullie het liefste doen als jullie boos zijn? In een wereld waar geen gevolgen zijn. Alles mag behalve drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 @Anjo,@Benthe,Waar is je koppie?Ik ga stampvoeten als ik boos ben en als ik een doos heb liggen, ga ik die lekker kapotscheuren.Stuur die gremlin maar even hierheen, ik zal hem met wat meligheid overladen.Kan die vast niet tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 quote: Originally posted by: safidepafiLeef je nog in de jaren zestig? Je mag niet eens twee honden hebben als je op een flatje woont zonder toestemming van de woningbouwen heb je meer dan 1 hond dan moet je voor de tweede al gelijk het dubbele aan hondenbelasting betalen in mijn gemeente en dan krijg je ook gelijk voor de eerste hond geen kwijtschelding meer. Een hutje in de tuin en daar de honden in...ok natuurlijk kunnen deze dingen als je ergens op een dorp woont met grote lappen grond erachter...maar wel eens een tuin in een vol bewoonde wijk gezien.....dat is geen vette lap grond.maar als er honden in het spel zijn die dus eten moeten hebben, injecties, ziek kunnen worden dan ben ik toch al wel een beetje voorzichtiger. Bepaald niet! In de jaren 60, dat is. En ik had jou niet in de verkiezing voor " most law-abiding citizen of the year" aanbevolen. Woning stichting regels staan niet eens in het wetboek, trouwens. Mijn moeder mocht ook geen hondje in het verzorgingshuis, heeft jaren op mijn Yorkshire terrier gepast!Die managers verzinnen steeds meer regeltjes, aan ons om ze te omzeilen, zodat ze er nog meer moeten verzinnen, tot het kaartenhuis instort. Kafka heeft het zo niet eens verzonnen, 1984 is allang begonnen. Straks krijgen alle kindertjes 'n levenslang dossier, BBBRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!En het heeft niets, maar dan ook niets met mijn lap grond te maken. Ook al neem je er maar eentje, en hij wordt ziek na 'n tijdje en sterft, heeft ie toch 'n veeeeel beter lot gehad dan gewoon afgemaakt te worden, want dat gebeurt. Als je overal rekening mee wilt houden (ziekte van deze tijd), kun je helemaal niets. Je hebt je eigen hond toch ook niet voor de dierenarts verzekerd, zeker? Er zijn er genoeg die dat wel doen, hoor. Kunnen ze nog grotere kantoren neerzetten, die verzekerzwendelaars.Het is natuurlijk maar 'n voorbeeldje, maar juist jouw evt. tuintje in de stad zorgt ervoor dat de woningstichting toch lekker bij je aanbelt! Dan moet je inmiddels wel al herrie op het net gaan schoppen, natuurlijk. Doe gewoon wat, als je het wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Ik ga met de hond lopen en als ik op een stukje kom waar niemand is dan schreeuw ik zo hard als ik kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Hee Haddock,Ik werk bij een zwendelaar. Een oud gebouw, wordt binnenkort gesloopt. Oud meubilair. Enkel glas.Een hele zielige zwendelaar dus! Heb je nu geen medelijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 quote: Originally posted by: charlieCorinne, wat lees ik nu, wil jij Haddocks gat vullen???? Hahaha, zo kannie wel weer, Charlie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdHee Haddock, Ik werk bij een zwendelaar. Een oud gebouw, wordt binnenkort gesloopt. Oud meubilair. Enkel glas. Een hele zielige zwendelaar dus! Heb je nu geen medelijden? Hahaha, zwaar medelijden, hier! Of is het nog 'n ouderwetse onderlinge? Dan meld ik me aan! Heb het hier in de buurt al eens geopperd, gewoon onze huizen niet meer verzekeren, maar met z'n allen 'n onderlinge. Na brand met z'n allen weer iets uit de grond stampen. Kan jammergenoeg niet meer in deze regeltjestijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 quote: Originally posted by: BentheWat doen jullie als jullie boos zijn? Of beter nog: wat zouden jullie het liefste doen als jullie boos zijn? In een wereld waar geen gevolgen zijn. Ligt er aan wie of wat me boos maakt. Meestal voel ik me machteloos. Ik ben nu even vreselijk boos op Balkenende/Bos, maar wat doe je er aan? Heb meestal de neiging om maar in m'n huisje te gaan zitten, gordijnen dicht, alles buitensluiten. Tsja... is ook niet de meest nuttige reaktie, maar wel vrij onschadelijk voor m'n omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 't Is alweer goed, dankjullie wel. Er kan alleen wel een gremlinnetje richting jou komen Corinne, nu je zo viendelijk hebt aangeboden er eentje voor me af te maken. Geen idee hoe die beesten zich verplaatsen, op de fiets, per trein? In een Jag? Ik hoop dat'ie je niet in bed overvalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden