Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 september


BamBam

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Quera

Begrijpen jullie wat ik bedoel?


Het voelde geweldig!



Helemaal, Q, geweldig. Ben zelf ook niet zo'n held op grote hoogte, en in mijn heftige drankperiodes had ik overdag ook altijd 'n hekel aan hoge bruggen in de auto, vaak het zweet in de handen. Is nu allemaal weer verdwenen als sneeuw voor de zon. Die nieuwe brug in Sud du France Jag ik ooit nog eens over, als ik toch in Lisboa bij 'n ex-alcie moet zijn..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Peppa, morgenmiddag is de eerste les. Ik kan je wel van alles over mijn nieuwe boog vertellen (wattisiemooooi!) maar dan zit iedereen zich hier te vervelen.
Het eerste schot heb ik in de gordijnen gelost, zomaar om even te proberen. Ahum. Toch maar eens een ander doel uitzoeken.

Quera je zegt dat het je overkwam, maar misschien was je er gewoon sterk genoeg voor en was je er aan toe. En dat is toch een ontzettend goed gevoel!

Yes, opsloomtijd, nog even die warme choco iets laten afkoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
peppashooter

benthe, heb je al een schot gelost met je nieuwe boog?

wordt wel tijd..




Jullie maken me enthousiast. Heb het in Schotland 'n tijdje gedaan, vond het erg leuk. Heb al twee verenigingen in de buurt gevonden, en beide gemailed. Straks kunnen we onze eigen vereniging nog oprichten: De Gremlinschieters.

He, co-shoveller, check mail. Bit of a welder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja was het maar waar Corinne, de kinderen op het plein zijn een nieuwe scooter aan het uitproberen. Vrooaaarrrrr, broemmmmmm...
Dat sloomt niet zo lekker op.

Ha, Haddock, ik zie het al voor me, nemen we zo'n apparaat waar je gremlins mee de lucht in kan schieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
haddock

quote:


Originally posted by:
Quera


Begrijpen jullie wat ik bedoel?




Het voelde geweldig!





Helemaal, Q, geweldig. Ben zelf ook niet zo'n held op grote hoogte, en in mijn heftige drankperiodes had ik overdag ook altijd 'n hekel aan hoge bruggen in de auto, vaak het zweet in de handen. Is nu allemaal weer verdwenen als sneeuw voor de zon. Die nieuwe brug in Sud du France Jag ik ooit nog eens over, als ik toch in Lisboa bij 'n ex-alcie moet zijn..........



Leuk (understatement) dat je het begrijpt! En eigenlijk is het dan niet alleen ADB, maar LDB!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
peppashooter

hey haddock,


heb je toen conventioneel recurve geschoten of met zo'n


stoere compoundboog?



Tjah, daar vraag je me wat. Is bijna 20 jaar geleden. Gewoon met de boog die ik in m'n handen gedrukt kreeg op de Highland Games-day. Dat ging wel goed. Later op de vereniging met verschillende bogen, maar nooit 'n eigen gehad. Hoe het allemaal heet is mij nog 'n raadsel. Maar gaat straks komen, wie weet?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Hoi Quera


Goed nieuws. Soort Fobietje overwonnen.


Moet weer lukken.


Misschien geestelijk wat sterker?


Houdt vast!! Groet.



Ik weet niet maar ik was er heel erg blij mee. Alles beter dan die paniek die je overheerst en je hart wat op hol slaat en je zweterige handen wat zelfs aan je broek niet af te vegen is. En daar begin je dan mee.
Misschien wordt het leven weer wat vriendelijker voor me omdat ik zelf weer beter voor mezelf zorg?

Alles goed met jou Soothe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mensen,

Even druk,druk,druk gehad en nu moe,moe en nog eens moe.

Ben een beetje down, mis een paar armen om me heen en een brede schouder om tegenaan te liggen.
Mijn schouders en nek zitten helemaal in de knoop (auw) en een massage zou ook niet gek zijn.
Stap ik straks weer in dat lege, koude bed...toen ik nog dronk stapte ik met m'n suffe hoofd in bed om vervolgens als een blok in slaap te vallen. Nu lig ik altijd nog een half uurtje wakker ongeveer.
Nu zou ik kunnen genieten van een warm lijf, is er niemand...:(

Gelukkig heb ik niet echt trek om te drinken, das in ieder geval een lichtpuntje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, lief van je, dank je.
Zelfs een paar lieve woorden op een scherm laten wat tranen komen.
Ik lijk wel een emotioneel wrak.
Het zal wel te maken hebben met niet meer drinken en alles voelen enzo.

Ik ben te moe om uitgebreid te vertellen. Ga zo naar mijn bed.
Morgen schijnt de zon en gaat het vast weer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xienix,
Kom maar hier, dan zal ik een paar yogatechnieken gebruiken om je nek- en schouderspieren los te maken en dan wil ik je ook nog wel een schouder bieden om tegen te leunen.
Als je niet snurkt, mag je straks tegen mijn rug aanliggen.

Die tranen rustig laten lopen, zakdoekje om ze te deppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...