Spring naar bijdragen

Zondag 23 september 2007

ferry

Aanbevolen berichten

Ik heb net heerlijk geBBQd, niet vegetarisch we te verstaan :) Ik had alsmaar nog niet gezegd of ik mee zou doen met niet drinken want ik had weinig motivatie en gewoon zin in een pilsje bij een stuk vlees. Net klaar met eten en niet gedronken, vandaag drink ik dus weer eens niet. Verder heb ik van deze laatste dag het er lekker van genomen, eerst in het recreatie meer een uur gezwommen en daarna in het zonnetje gelegen. Morgen maar extra hard aan de studie.
@An
Morgen weer een dag, er is al veel over geschreven wat ik niet ga herhalen, gewoon de draad weer oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Houtje
Je kan niet meer terug...je hebt ons al uitgenodig voor je feestje over 5 dagen...5 dagen Houtje...dat red je wel...dat wil je redden ...dat zal je redden...dat moet je redden
700 DAGEN 700 DAGEN 700 DAGEN 700 DAGEN 700 DAGEN 700 DAGEN 700 DAGEN 700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN700 DAGEN

Blijf dat nu maar in hoofd opzeggen totdat je niet meer aan drank kan denken
en 9 X nee ik wil die zooi niet
en vreet wat je wilt...who cares maar die mijlpaal gaat niemand ook jij niet jezelf en ons afpakken.

En wat een gestress met die schoenen...kan je morgen niet gewoon een nieuw paar goeie schoenen naar dat kamp rijden?

Houtje...ik hou van je...zet hem op...je hebt dat feestje dubbel en dwars verdient:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gut Safi, drie teentjes maar? Moet je mijn kip-met-veertig-tenen eens proeven. In jouw geval vega-kip natuurlijk.
Ik snap trouwens niet wat mensen tegen een knoflookadem hebben. Vind dat bij een ander nooit vies.
In tegenstelling tot een drankwalm of, beware me, bazooka chewing gum. Dat laatste heeft nergens wat mee te maken, maar dat vind ik gewoon vies.

An, trap maar van je af. Tjonge, je zit jezelf nogal af te kammen zeg, met debielerigheid enzo. Kom zeg, pms is een erg nare, maar toch heel normale fase van heel veel vrouwen. Ik kijk af en toe wel eens terug op wat ik allemaal voor stoms heb geflikt met drank op, maar met pms, breek me de bek niet open.
Ga je nu weer vooruit, luctor et emergo? Hier een anti-pms-knuffelbeer voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Safi was het maar zo. Ik heb alles al afgezocht maar ze moeten om 9.00 uur op school zijn dus dan zijn de winkels nog dicht.............en om 9.30 vertrekt de bus.

Dank voor je lieve reaktie maar misschien houd ik gewoon te weinig van mezelf om mezelf die 700 dagen te gunnen en mág het gewoon niet zo zijn?

O ik zit zoooooooooo te tobben, al uren. Ik heb nu maar keihard om hulp geroepen. HELP !!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Houtje, ik ben de laatste die je kan helpen..... Heb mezelf min of meer opgesloten, moet eigenlijk ook mijn handen vastbinden. Je drinkt al zo lang niet, dan zou het toch beter moeten gaan. Dacht ik eigenlijk ook altijd.Ik herken dat ook, honderdduizend dingen doen. Ik zelf ben het meest geschrokken van mijn impulsieve handeling, ik ben gewoon niet te vertrouwen. Knap van je dat je schrijft, je knokt en dus kom je er wel. Ik word op bepaalde momenten gevaarlijk onverschillig, verstand heb ik dan niet meer. Het ellendige bij mij is dat ik dat vechten eigenlijk zo zat ben en het liefst niet meer nadenk. Ik blijf hopen op die internet behandeling, dat ik eens snap hoe ik denk en waarom ik dingen doe zoals ik ze doe. Houtje kom op, je kan het nu al bijna twee jaar?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje...je houd wel van jezelf en je kan het wel.
En dat met die schoenen dat bedoelde ik anders...kan je niet in de loop van maandag naar dat kamp toegaan waar je zoon zit...ze gaan toch meestal helemaal niet zo ver?

Niet een probleem zoeken waar geen probleem is daar heb je nu niets aan.
je bent een geweldig mens..een geweldige moeder en je houd heel heel heel veel van jezelf
Ga nu voor de spigel staan en zeg ik houd van mij en zing dit liedje
http://nl.youtube.com/watch?v=yn22miUZqrA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Safi ik zag al dat ik het verkeerd had begrepen.......
Ik heb nog iets bedacht een vriend van mij heeft ook 42-43 en misschien nog oude sportschoenen die Zoon kan aftrappen, ik koop wel nieuwe voor hem ik ga bellen.........

bedankt dat jullie reageren.........

wij hebben hier een kroeg annex terras annex slijterij. LEVENSGEVAARLIJK.

Het is me verd**** zo lang gelukt ik WIL nu niet opgeven maar wat kan een mens zich opeens "verslagen" voelen.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel. Dat ga je wel halen Houtje. Je zoon komt op die niet-perfecte schoenen de week ook wel door.
Goed dat je hier van je afschopt voordat je begint. En zeg nou zelf, zou je nou nog naar de avondwinkel rijden voor drank? Doe je lekker toch niet. Je hebt het voor vandaag toch maar weer gered en morgen is weer een nieuwe dag.
Voor jou ook een knuffelbeer. Of heb je liever een konijn?
Cola maakt je hyper, das niet zo leuk. Laat je opgefoktheid je niet de baas worden.
't Zijn maar woordjes allemaal, maar wat ik bedoel is: verpest het niet voor jezelf. Drank helpt niet, en dat weet je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe ook mee Mariek
Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd Houtje houd vol vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houdvol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd Houtje houd vol vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje hou vol Houtje houd vol Houtje houdvol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd Houtje houd vol vol Houtje hou dvol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd Houtje houd vol vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje hou vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje hou vol Houtje houd vol Houtje houd Houtje houd vol vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol Houtje houd vol

aangepast door een d achter hou te zetten...het gaat je lukken ik voel het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje EN An hou vol.
An heb jij eigenlijk wel eens natuurlijke middelen tegen pms geprobeerd?
Voor mij was dat elke maand weer mijn nachtmerrie, echt geen huis meer met mezelf te houden. Voor anderen heel vervelend, maar die maken je niet de hele tijd mee. Jij zit 24 uur per dag met dat humeur opgescheept, en maar proberen om je sociaal en niet kattig (nou ja, of nog veel erger dan kattig) te gedragen. En schaamte om weer een onbeheerste uitval.
Sommige natuurmiddelen helpen echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee

Houtje houdt vol........ ik heb er maar een T achter gezet, ik ben het echt van plan.

Ik heb nog berg/wandelschoenen geregeld bij kennissen die kwamen ze zo brengen ze hoorden dat ik helemaal over de z*** was en die passen hoop ik.

Ik heb gewoon sinds vrijdag mijn grenzen schromelijk overschreden ben de hele zaterdag aan het rijden geweest met Dochter die moest 2 x hokkie-en is allemaal niet erg maar vrijdag een drukke dag toen was ik al bekaf, wou zaterdag eigenlijk niet mee, hoefde ook niet, toen moest Dochter invallen en wel om 9 uur in Laren, toch een half uurtje tuffen hier van daan, schreeuwende coaches, brullende ouders, allemaal hyper dus ik werd ook hyper, toen nog de tweede wedstrijd in Zeist, ik heen en weer scheuren met Dochter, mobiel gebeld waar ik was, logisch, net te laat voor wedstrijd twéé, ondertussen per mobiel zoon dirigeren naar zijn eigen wedstrijd, half 3 waren we klaar.

Het is dan mijn ex zijn weekend, die om 3 uur komtaankakken als ze schoongedouched klaar staan mét koffertje in de hand en ik achter blijf met een versleten hoofd en lijf en een berg wasgoed. Dan mag ik nog boodschappen doen, vind je het gek dat ik er dan niet tegen kan dat ik zondag alles alleen moet inpakken voor het Kamp van Zoon en over de zeik ga?

Ik begin steeds meer te stressen, en de hunker naar een demper wordt groter en groter, gelukkig heb ik het terras afgeslagen en een restje pannenkoeken en brood gegeten ik weet dat ik op het terras voor gaas zou gaan.

Alsdus en zodoende de stress en frustratie.

Dank voor al jullie lieve woorden en begrip, echt mieters. ECHT MIETERS.

Benthe, een knuffel beer is prima.

Marieke, ik wil geen voorbeeld zijn maar ik moet morgen om 8 uur in de auto maar was in staat mezelf vol te gieten dus ziek te worden en Zoon af te melden wegens griep (complete onzin, hoezo drank maakt meer kapot dan je lief is?)

Ik ben inmiddels gebeld door een vriendin die heeft nog gympen op zolder die mogen afgetrapt worden. Om nou nieuwe hockeyschoenen van 70 fleuri af te trappen in een blubberbos (voorstel van mijn ex) is ook niet je-van-het.

Okee, het schoenenprobleem raakt opgelost, ik heb een zak sjips en een pak choco-muffins achter over geslagen en heb nu thee gezet, sterrenmix.

:D:D:D:D:D

soms red je het gewoon niet alleen..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, wist ik het maar, het is de laatste jaren zo verergerd dat ik eigenlijk minstens twee dagen ziek ben. Mijn humeur is zo erg dat als iemand begint te zeuren ik gewoon rood aanloop en soms gooi ik met dingen. Echt het slaat gewoon in mijn hersens. Ik ken geen natuurlijke middelen. Normaal ben ik dus helemaal niet opvliegerig of wat dan ook. Vakanties durf ik ook al niet meer aan. Afgelopen zomer was het een complete ramp (nu dus ook voor mijn omgeving).
Ik voel nu dat het vanavond weer wat beter gaat, alsof mijn hersens weer terugkomen in mijn kop.
Vanmorgen was ik zoooo ziek en depressief dat ik het leven niet meer zag zitten en ben toen maar met mijn man gaan praten. Gelukkig ving hij me weer op en ben ik in de tuin gaan werken.
Maar ik kan niet alles opschrijven. Ik schreef al eerder : er is hier teveel gebeurd de laatste twee jaar. Ik droom over al de ellende en sta er s'morgens mee op. Die depressie zit er constant onderhuids maar met PMS erbij kan ik haast niet meer instaan voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook Water, volhouden bedoel ik!

Je hebt soms van die dagen, dat het allemaal gewoon niet wil, en als je dan een vriend of vriendin belt blijkt het daar ook al niet te lopen. Kennelijk is vandaag, of eigenlijk dit weekend, ook zo. Misschien dat het mooie weer dan ook nog wat meer dadendrang oproept dan te behappen valt.

Die sterrenmix klinkt goed, ik ga ook een potje zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, als ik sommigen hier "hoor" dan mag ik niet klagen. Het is gewoon weer weekend, en dan slaap ik minstens zestien uur per dag lijkt het wel. Vanmorgen om 8 uur wakker, om 11 uur op de bank en om 5 uur weer wakker en ik ga zometeen lekker naar bed. Doordeweeks moet ik werken, maar dan zit ik om vier uur ook al te knikkebollen. Niet normaal meer. Gistermiddag had ik visite, 'k was eigenlijk blij dat ze weer gingen want dan kon ik verder tukken op de bank. Nergens energie voor... niet leuk. Nou ja, ook dit gaat voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...