Spring naar bijdragen

woensdag 24 oktober 2007


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 115
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Blacky, het is rustig hier, heb mezelf weer 4x laten wakker-repeteren door de wekker. Dat vroege opstaan wil niet zo erg.
Gem, volgens mij heb je de storm gisteren doorstaan. Juul trouwens ook!!
Hopelijk Mee(doen) en Pin(Vidinges) ook.

Ik ga de hond uitlaten en dan richting werk, Ik heb nu een klus van degene die mijn traject begeleidt, dat is grappig, normaal ben ik haar "klant" en nu is ze de mijne, en dat gaat heel erg goed.
Met sommige klanten is het echt leuk samenwerken en met anderen is het rampzalig, die willen alles honderd keer veranderen.
tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, dapper forum!

Hier even een bericht van de man-van-de-week-van-de-straf-de-baan-en-het-huis..

De straf is binnen (zie maandag)

Over de baan kreeg ik gisteravond een telefoontje.. Ik ben het niet geworden.. Er waren nog drie kandidaten over en die zijn, zo vertelde men mij, in foto finish over de streep gegaan en ik was net niet de voorste. Een schrale troost, maar wel een echte troost voor iemand die anderhalf jaar gelden voor het laatst werkte en nu zijn eerst - op behoorlijk niveau - solliciteerd. Die ochtend had mij therapeut nog gevraagd hoe ik zou reageren als ik het niet zou worden. Dat wist ik alleen van vroeger: mijzelf met mateloosheid overstelpen.. Nu bleef ik rustig en haalde een troostrijke lasagne uit de over, die mijn Geliefde en ik vervolgens rustig genietend verorberden..

er is een innerlijk vertrouwen
op een hand die ontvangt
een deur die open zal gaan
een nieuwe tijd die komen gaat
onvoorstelbaar nog

(zoals Tapas het hier een keer uitdrukte..)

Nu dan nog een huis... Daarover worden morgen knopen doorgehakt.

Wat een merkwaardig bestaan. Een jaar geleden had ik mijzelf dit alles nooit nuchter zien doorstaan en nu gaat het als vanzelf. Inademen, uitademen en weten dat alles goed komt!

Een fijne ADB dag gewenst aan allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi RJB,
Ik zal duimen dat het huis morgen voor jullie wel dootgaat! En zoniet, dan was het niet voor jullie bestemd, dan komt er wat beters. Moeilijk te geloven, maar ik heb ooit het huis wat ik wilde kopen (gesloten inschrijving, dichte enveloppes) verloren op......87 cent!
Achteraf gelukkig, want ik woon nu véél leuker!
Fijne dag, Tolie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen, ik heb al eens een paar dagen minder gepost hier, soms zien jullie me heel weinig, dat doet me besluiten hier te stoppen. Ik kan vaak niet meer dan snel over de berichtjes heen kijken zonder de boel goed te lezen, zo wil ik niet hier aanwezig zijn, voelt als afraffelen terwijl ik wel oprecht begaan ben met jullie. Vind het ook niet eerlijk naar degene toen die omgedraaid, wel alles goed lezen en begaan zijn, met name Gem en Corinne die altijd goed lezen en altijd een vriendelijk of opbeurend woord hebben (ook anderen hoor, maar die twee vind ik het meest opvallend daarin).
Na mijn laatste uitglijder heb ik het gevoel flink met mijn neus tegen de muur gelopen te zijn en daarvan geleerd te hebben, op twee keer na vind ik dat ik sinds augustus mijn alcohol gebruik binnen de perken is die ik normaal en acceptabel vind. Voel me sterk om zo verder te gaan, heb de internet behandeling nog als steun.
De tijd ontbreekt me gewoon om op de manier hier te zijn die ik wil, ik hou niet van afraffelen. Neem jullie mee in gedachte, hoop dat jullie allemaal op je eigen manier adb leren zijn en een leven kunnen leiden zoals je wilt. Laat misschien over een tijd nog wel eens wat van me horen.
Het gaat jullie allemaal goed. Zal vanavond nog één keer alles doorlezen en zonodig reageren en dan ga ik weer verder op mijn weg.

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Francesca, gecondoleerd met het overlijden van je tante Nonneke. Het is fijn dat ze zo vredig is heengegaan, ik merk aan je toon dat jij er ook vrede mee hebt. Al zul je haar toch af en toe missen.

Calimero, ik begrijp en respecteer je keuze om weg te gaan hier. Ik hoop dat het je heel goed blijft gaan. Schroom vooral niet, als je het moeilijk hebt of als je merkt je alcoholgebruik toch weer niet goed in de hand te hebben, hier terug te komen.
Ik herken je gevoel. Ik hou ook niet van afraffelen, maar heb de laatste tijd ook vaak het gevoel mensen tekort te doen door niet, zoals Corinne en Gem, op iedereen te kunnen reageren. Misschien moet je een beetje van het idee af dat je dat móet. Het is buitengewoon attent en hartverwarmend van beide dames om aan iedereen persoonlijk even aandacht te schenken, maar het is nooit een gewoonte of een verplichting geweest. En eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken dat iedereen dit zou gaan doen, want het draadje zou onleesbaar worden door al die ellenlange berichtjes met @'s. Laat alsjeblieft iedereen lezen en schrijven zoals hij of zij gebekt is, en uit dit forum halen wat voor hem of haar zinvol is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn altijd schokkende berichten Karin. Lief dat je je kennis een beetje hebt bijgestaan. Je kunt hier altijd binnenvallen hoor, ook als je een tijdje niet bent geweest, en niet alles hebt bijgehouden. Dat doe ik ook regelmatig. Ik hoop dat het verder een beetje goed met je gaat.

Ik moet er weer vandoor, drukke bezighouden! Laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve lotgenoten!!!!
Somber buiten, maar binnen in me gelukkig niet, dat was wel eens anders!!

RJB, jammer van je baan, maar je vind er vast wel een! In elk geval zal ik ook duimen dat je huisje wel doorgaat!

Tolie, zijn de arbeiders uitgeklust??

Fran en Karinneke, gecondoleerd!!

Calimero, succes met je beslissing enne, het forum is altijd "open" he..:D

Allemaal een hele fijne droge dag!!!!

@ Blacky: dat van gisteravond was dus geiten, ja!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg jullie waren echt wel lekker bezig gisteren wat een plas verhalen ik moest meteen naar de WC:D

Peppita ik wil die link van je schilderwerk ook heel graag:)

Gem wat een gevecht gisteren en wat kan een telefoontje of iets uit het verleden je dan helemaal van slag brengen. Ik had het vrijdag nog met mijn zus..een bepaalde beleving van klein zusje en grote zus en allerlei vervelende gedachten kwamen gelijk voorbij..ik heb het niet droog kunnen houden maar ik hoop dat jij dat wel hebt gekund. Ik zend je een :sun: en een :present: en een :rose: nntje om je dag alvast vrolijk te beginnen.

Cal...blijf je af en toe wel even posten om te zeggen hoe het met je gaat? Ik zal je berichtjes missen want ik heb vaak veel geleerd van je nuchter kijk op de dingen en je grappige verhaaltjes over de kinderen waar je voor zorgt.Ik begrijp je besluit had het zelf ook een tijdje geleden maar miste het forum teveel om er nu al mee op te houden. Het ga je goed en net als alle anderen hoop ik dat je in geval van nood wel even hier komt 'drankjanken' als het te erg wordt dan slepen we je er wel weer doorheen

Tapas:heart:

Fran en Karin gecondoleerd met jullie verlies en veel sterkte de komende dagen.
Fran ik heb je geen PBtje gestuurd maar had wel gereageerd op je hartverscheurende berichtje gisteren.

Knuffie..vier zieke kindjes..wat een zorg en dan ook nog kotsen..wat verschrikkelijk zielig en sip zullen ze zijn. veel sterkte en beterschap gewenst en ik zal met je mee hopen dat je het zelf niet krijgt

RJB..nou na twee stappen achteruit hoort eigenlijk weer 1 stap vooruit te komen dus ik heb nog veel hoop voor je met de koop van je droomhuis. Wat fijn voor je dat je nu zo'n duidelijk verschil in je gedrag en je gedachten merkt met 1.5 jaar geleden...dat geeft een hoop rust.
Ik had het gisteren nog zo iets raar's om dat het zo mooi zonnig weer was en we nog even naar de RDW moesten om een afspraak te maken voor het instampen van het chassisnummer in de bus. daarna krijgen we het kenteken en kunnen we eindelijk weer de bus als camper gebruiken.
We reden weg en ik zei zo als dit gebeurt is dan kunnen we dit hoofdstuk ook weer afsluiten en gelijk daarna..zullen we dan een klein flesje whiskey kopen om whiskey koffie 's te drinken?
NA JA!!!!...Ik moest er zelf gelijk om lachen want het was een gewoonte gedachte wat we vroeger wel vaker deden...mooi zonnig en koud weer en dan lekker de hele dag whiskey koffie 's drinken en veel wandelen. Maar ik besefte tegelijkertijd dat de gevolgen van de drank..alle nadelen van je rot voelen de volgende dag, slecht slapen niet opwogen tegen het genot van het eerste kopje en zei gelijk tegen mijn man..Wat een Gekkie ben ik toch!!!
Toen zijn we als beloning een prachtige lange wandeling gaan maken en heb ik een zalige appeltaart gemaakt en werd ik vanochtend heerlijk uitgerust en vrolijk wakker.
Zo zie je maar weer wat je kan groeien als je leert hoe je moet omgaan met die gedachten en dat heb ikecht wel geleerd in de internetbehandeling

Tolie..ik hoop dat jij het nog een beetje red vandaag met die bouwvakkers en ik stuur je wat cybersteun!!

En ja Benthe..ze had last van een Gremlin op maandag avond en ik hoop dat dat niet de reden is dat ze nu niet schrijft en aan de andere kant hoop ik dat het wel zoiets is en niet iets met haar ziekte op prive mailtjes wordt ook niet gereageerd...dus als je wel meeleest Benthe..laat even horen wat er is..zelfs al zit je aan de JWW

Delta ik heb zelf de vinger aan de pols afgeslagen omdat ik zo goed ga dat ik het wel alleen aan kan.
Jij gaat ook positief zo te horenB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

frannie en karinneke innige deelneming .
rjb jij hebt blijkbaar de juiste kijk op alles :present:
cal het ga je goed ook ik zal je missen
safierke proficiaat met jullie camper als je richting orxeta gaat geef je mij een seinje aub ik ga mee ;)
zou het kunnen dat benthe zonder internet zit ??
ach ja had deze morgen geen tijd om te schrijven dat ik van het forum gedroomd heb dus geen merrie's maar mooie dromen ;)
deze morgen was ik misselijk met braak neigingen toch gaan werken maar heel veel op de wc gezeten buikloop :wacko:
voel mij nu nog niet lekker dus ga ik een poosje onder de wol , ying in mijn schoot yang achter mijn kont en het hondje boven op de zetel wat een ritueel
soohtie estas bien hombre ??
tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky..richting Orcheta gaan we zeker weer want daar wonen nog steeds vrienden van ons in de bergen en dan mag je zeker mee!
Heb je alweer buikloop? Wat heb je dat vaak!..laat even een foto maken van@@ ying in mijn schoot yang achter mijn kont en het hondje boven op de zetel wat een ritueel @@ dat lijkt me echt een leuke!

En ja dat Benthe geen internet heeft dat lijkt me inderdaad wel het meest voorkomende anders reageerde ze wel op privemail. Fijn dat je dat idee even met me deelde Blacky:-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safi

ja, we leren best veel van die internetbehandeling he?
En als ik morgenochtend weer gremlins heb, zoek ik je op hoor!!!

Blacky, ik lag vannacht ook al maar te malen over het forum, en met name over de mensen die we hier niet meer zien, hoe zou het met ze zijn, vraag je je toch af....

Vraag me ook af hoe het met Benthe is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Moest even een beschuldigende brief aan de sociale dienst schrijven die al weken op dewachtr lag over hoe slecht ze mijn man hebben begeleid naar werk en toen hij rugklachten had hem hebben laten vallen en dan maanden nooit weer wat hebben laten horen..echt een goeie brief geworden en ook omdat ik het al maanden van plan was is de voldoening des te groter.
Ga nu even met de hond rond voor de broodnodige beweging.
Hoe gaat het met jouw Pippi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag,

Allereerst Franneke en Karinneke allebei gecondoleerd met jullie verlies van respectievelijk tante Nonneke en de vader van je beste kennis. Veel sterkte de komende tijd.

Ik heb het afgelopen maandag niet droog gehouden. Tjongejonge, wat een zwarte dag qua gevoel... er was geen houden aan aan het negatieve denken. Elke poging tot een helpende gedachte werd vanzelf omgezet in een negatieve gedachte en uiteindelijk was de fles port die ik in die negatieve gemoedstoestand heb gehaald de uitvlucht. Na driekwart van die fles achterovergeslagen te hebben ben ik in slaap gevallen en de volgende ochtend werd ik wakker met nog wel negatieve gedachten, maar die betroffen nu alleen nog het zoeken van "troost" in drank. De andere negatieve gedachten kon ik nu ineens weer wel relativeren en minimaliseren. Gisteren weer een dag van lichamelijk bijkomen en vandaag weer helemaal monter en fris...

Heb vandaag de stofzuiger onder handen genomen.. Het snoer wilde niet meer op- en/of afrollen. Een half metertje stak er uit en dat wilde niet meer voor of achteruit. Lastig stofzuigen met zo'n kort snoertje. Zag eerst wel tegen de klus op om dat apparaat open te schroeven, maar toch maar gedaan. Tot ik geen schroefjes meer tegenkwam om los te draaien. En toen wilde dat ding nog niet open!! Toen maar met een stukje hout wat zitten poeren door de ingang van dat snoer, en plotseling schoot er iets los...probleem verholpen!! Nou ja, moest alleen weer zien dat ik in omgekeerde volgorde weer iets van een stofzuiger in elkaar kon zetten. En hoera.... het is gelukt. Gaf me toch wel een kick. Heb ik ruim een week tegenaan zitten te hikken..

Tja, die enorme dip van maandag was me wat... ik had beter m'n bed in kunnen duiken. Maar nu ga ik er weer voor, voel me prima..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee het gaat niet zo goed, gisteren moest ik naar het ziekenhuis en men besloot dat het verstandiger was om me even te houden. Ik weet nog niet hoe lang het gaat duren.
Ik heb net even de laatste dagdraden van het forum gelezen en zag dat er inderdaad naar me werd gevraagd. Alleen ik kan niet meeschrijven want ik weet hier mijn inlogcode niet.
Dus als je wil mag je het wel even zeggen op het forum hoor. En dat ik iedereen heel erg mis en beslist niet aan de JWW ben!
hoi luitjes
bovenste schrijven heb ik van benthe ontvangen
benthe sterkte:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta, een pak van mijn hart dat het toestel weer heelhuids is hihi
Kohtje fijn om te lezen dat je weer opgekrabbeld bent, ik schrik soms van je als je zo in je negatieve denkspiraal zit en ben dan weleens bang dat je de greep op de realiteit gaat verliezen maar als je dan weer schrijft hoe je vandaag de stofzuiger te lijf bent gegaan weet ik dat je voeten weer op de grond staan gelukkig! Fijn dat je er weer voor gaat!

Ik zit ondertussen naar de crematie van Jan Wolkers te kijken en te luisteren, af en toe een traantje weg te plinken

Werken ging vandaag niet echt lekker, ben nog steeds moe, wou dat het weer zomer werd, ik denk dat ik maar een zonnebankkuurtje ga doen ofzo of zelf een lichttherapie-lamp ga aanschaffen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi karinneke,
wat benthe betreft heb ik enkel geplakt en gecopieerd (juist geleerd)
moi ca va juist wakker uit een depe slaap
ik was maandag naar een tehuis gegaan met dameke en die heer die we bezochten had de buikloop gehad ,ikke nu ook en dameke ook dus een vieze rus :wacko:
kothje jou mag ik weer danken om mijn ogen te openen , en het gevecht met de stofzuiger al gewonnen ??
zo luitjes ga even iets anders doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tapas, als ik het zo teruglees schrik ik ook van mezelf. Inderdaad is de greep op de realiteit dan ineens heel glibberig en niet te vatten... Zwartgalligheid is me niet vreemd. Misschien dat ik daarom als tegenwicht heel kleurrijk schilder. Teveel kleuren, is me wel eens "verweten", maar dat vind ik onzin...het kan me niet kleurrijk genoeg zijn, soms...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat transpireren heb ik ook last van.
Heb 2 keer heerlijk geslapen, eerst van ong. 4 tot 11 en toen nogmaals van 12 tot 3, had ik wel nodig, al dagen amper tot niet (!!) geslapen.
Nu voel ik me wel lekker, maar heb dus last van zweten en trillen, dat trillen was gisteren al irritant.
Typen gaat langzaam, steeds verkeerde letters, type ook wel errug snel over het algemeen.
Ook vergeet ik dingen, reageer ik op iemand van het forum, halverwege de tekst ben ik de naam kwijt.
Ik moet steeds alles opzoeken.
En wazig zien.
O, en ook nog krampen in mijn nek, maar dat komt ws. omdat ik gisteren met een accu heb zitten sjouwen in mijn rugzak.
Met de auto was makkelijker sjouwen geweest, maar dat kan over een jaartje wel weer als dit stoppen me lukt.

Kan me niet zoveel uitmaken, ik ga zo denk ik een nieuwe monitor halen en knutselen aan de auto.
Mezelf verwennen kan ik qua geld niet lang volhouden zo, maar bespaar ook wel 5 tot 7 euro per dag.
De kassabonnetjes van vorige week bekeken, heb mezelf wel lang voor de gek gehouden.
Ik post later wel weer.
Dag 3 is al op weg, vanavond zal het wel weer moeilijk worden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...