Spring naar bijdragen

Donderdag 11 oktober 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Gemotiveerd
is het een echte wildebras? Een tand door de lip krijgen ze allemaal weleens maar de een heeft meer "pech"dan de ander omdat ie het gevaar meer opzoekt!


Of omdat het gevaar hen meer opzoekt.. Mijn zoontje heeft eigenlijk nooit iets, maar mijn dochtertje (die noch een wildebras, noch een waaghals is) kukelt altijd overal vanaf, of valt zomaar om, of loopt met open ogen dromerig tegen een lantarenpaal. Wonderlijke dingen van aanleg zijn dat volgens mij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry,
maf he, dat je je soms dingen realiseert als je ze opschrijft of zegt als er iemand naar vraagt!
Had ik gisteren met de internetbehandeling. Toen realiseerde ik me dat ik minder moe aan het worden ben, terwijl ik me nog erg moe voel. Toch is het aanzienlijk beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig hier op die boot....lekker gegeten en nu even frisse neus halen voordat ik me aan een dansje waag.

Sorry Kapitein Delta...had een vrije dag vandaag...feestje ...weetje wel...dus kon niet varen vanmiddag. maar goed je kon me niet vinden..en hebt zelf het roer al weer in handen genomen. Wil zo wel even the cha-cha-cha met je doen...maar kan je niet garanderen dat ik dan niet op je tenen ga staan:D

RJB..Klinkt fantastisch...is nog eens wat anders dan in een bus wonen en ik denk dat ik wel weet wat plantsoen jij bedoelt....een ook nog een sollicitatie gesprek...het is je van harte gegunt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog even iets zeggen over de discussie vanochtend over blijven of gaan in een relatie.

Blijven in een relatie met iemand waar je al lang samen mee bent, ook al is het op een gegeven moment niet allemaal rozegeur en maneschijn, is iets wat je heel bewust doet.
For better and for worth.....in goede en slechte tijden.
Na regen komt zonneschijn...every cloud has a silver lining...die gezegdes zijn niet uit iemands duim gezogen maar uit het echte leven gegrepen.

Ik heb ook wel eens in tijden van wanhoop gedacht...NU ga ik bij hem weg...en ook wel eens in tijden van elkaar niet zo liggen, als je samen niet helemaal dezelfde golflengte kunt vinden...maar in zulke tijden toch bij elkaar blijven en het uitzitten geeft ook een enorm vertrouwen en een enorme band naar elkaar toe.

Je mag even niet die soulmate zijn...je mag even niet alles willen begrijpen...je mag even weinig zin in je relatie hebben...je mag even gewoon jezelf zijn en dan is dat misschien niet dié persoon ...die die ander het liefste ziet... maar wel de persoon die jij op dat moment bent...(of die ander)

Blijven in zulke omstandigheden is moeilijk, maar wel fair naar de ander en ook fair naar jezelf want het laat zien dat je relatie dit aankan.

Vooral tijdens je alcohol misbruik en in het minderen of stoppen erna ben je je zelf niet...is je partner zich zelf niet (ongeacht of hij ook veel dronk)...kunnen er allerlei vertrouwens kwesties spelen.....maar als je dan toch samen... ieder alleen verder vecht...verder wil ...verder durft...dan heb je samen hele mooie sterke herinneringen.
En die kan en wil je nooit meer met een ander delen...dus ben je voor altijd voorzien.

Als je namelijk wel besluit om weg te gaan dan zijn die herinneringen niet meer hetzelfde waard en dat zou Ik jammer vinden.
Zit liever in mijn stoel later als oudje en zeg onder het genot van een kopje koffie...weet je nog...wat hadden we het toen zwaar hè...en wat hebben we het toch maar mooi samen gered.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,
ik gun je van harte heel veel jaren later die (schommel)stoel en dat je dat tegen je man kan zeggen!
Ik hoop hetzelfde mee te maken. En inderdaad de relatie verandert als je allebei nuchter bent.
En nee, dat is niet vervelend maar anders. Puurder ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gemotiveerd

Cal,


betere dag vandaag dan gisteren?



Gister op voor het sporten na prima dag gehad, wel druk, was 's avonds voor de tv op de bank in slaap gevallen en gelijk door naar bed gegaan. Vandaag superdruk gehad, wel goeie dag. Straks komt een hele goeie vriendin, dus de avond gaat ook vast leuk worden, gaan samen naast kletsen ook nog even duetten spelen op barok-, alt- en tenorfluit, afhankelijk van de stukken die we kiezen. Drinken altijd een wijntje erbij, zit te piekeren, is eigenlijk een niet drink dag, had beter morgen met haar kunnen afspreken, maar dan zijn de mannen weer thuis die mekkeren over de muziek. Denk dat ik gewoon een dagje ruil, morgen een niet drink dag, vandaag wijntje, zit toch nog ver beneden mijn doelstelling.
Overpeinzingen, overpeinzingen, enz...
Ben er later op de avond denk ik nog wel even, als ik niet weer te moe ben.
Thanks voor de belangstelling.

Corinne gefeliciteerd, half jaar, dat is een feestje waard :present: :present: :present: :present: :present: :present:

Alle anderen die wat te vieren hebben gefeliciteerd en iedereen die het moeilijk heeft sterkte (klinkt elke keer wel hetzelfde, maar ik meen het elke keer wel oprecht).

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik net de chachacha opgezet, zijn de danskandidaten weg.
Cal, ik kan en mag je absoluut niet raden in wel of niet drinken vanavond of avondjes ruilen.
Mij klinkt dat nogal kinderachtig in de oren. Dat bedoel ik niet beledigend, maar waar is het einde dan? Als je op die manier spelletjes gaat spelen met drankgebruik, en het nog steeds zo als een beloning ziet.
Begrijp me goed, als jij geniet van je glas wijn vanavond, het is je van harte gegund.
Het lijkt mij zelf zo'n tijdrovend iets, om steeds te bedenken: wanneer "mag" ik weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey hey benthe ikke zijn hier nog he maar je zal mij dat eerst moeten leren cha cha cha'en hoor ;)
rjb van harte proficiaat met je aankoop :present:
moeten jullie in nederland zo lang wachten op bloed resultaten ?, hier in belgie ten laatse twee dagen nadien spanje idem dito .
mijn hersenscan en vandaag echo krijgt men dadelijk mee allez wel beetje wachten in wachtzaal maar ik had "help ik verzuip me " dus duurde het wachten niet lang
marion ik voel mij precies een wagen die een groot onderhoudt heeft had ik niet beter een blacky 2 gekocht ;)
bailemos la rumba soothie :moon:
tot zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

karinneke ,
ik ben al een poosje adb en ook ik blijf maar moe , dinsdag is hier uitleg op gegeven door de psy
als men veel meemaakt of te verwerken heeft is de brein moe , doe daar het soms vechten tegen een verslaving bij en je zal het wel weten .
bij mij is het jaren dat ik verdriet verdronken heb ik voelde geen verdriet maar dat verdriet zit in mij en komt er nu stilaan uit
ik wens jou veel sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik wil eens even reageren op moeheid. Wij hebben allemaal roofbouw gepleegd op ons lichaam.
De een, een jaar de ander 20 jaar of nog meer. En dan verwachten we, dat na een paar weken of maanden, ons lichaam weer optimaal functioneert. Maar lieve mensen, zo werkt dat niet. Het eerste jaar droog staan, heeft het lichaam nodig om te herstellen en het tweede jaar om geestelijk te herstellen. VANDAAR DAT ER OOK WORDT GEADVISEERD, het eerste jaar geen belangrijke beslissingen te nemen.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die zo verschrikkelijk moe is. Het is ook wel logisch wat je schrijft Ferry. Mijn lijf zal eerst moeten herstellen van de klappen die het de afgelopen jaren te verwerken heeft gehad. Mijn leverfunctie begint te herstellen, maar is nog niet helemaal wat het zijn moet. Ik was gelukkig nog op tijd met de beslissing om te stoppen met alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon::moon: Zo en nu eerst even zingen voor het feestvarken:moon::moon:

:moon:FOR SHE IS A JOLY GOOD LADY:moon:

For she is joly good lady,
For she is joly good lady,
For she is joly good laahéédy!!!
And so say ALL of us!!

And so say ALL of us!!
And so say ALL of us!!
For she is joly good lady,
For she is joly good lady,
For she is joly good laahéédy!!!
And nobody will deny!!

And nobody will deny!!
And nobody will deny!!
For she is joly good lady,
For she is joly good lady,
For she is joly good laahéédy!!!
And so say ALL of us!!:moon:

:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"More then I can bear" van Matt Bianco, Delta.
Kom je? Blacky swing je mee? En de anderen ook?

Ik vergeet de mensen die het moeilijk hebben ook niet. Het is soms een beetje dubbel allemaal, net zoals in het echte leven.

Ferry als dat zo was, dat je het eerste jaar beter geen belangrijke beslissingen kan nemen, zat ik waarschijnlijk te kniezen. Ik denk dat het aan iemands karakter ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...