Spring naar bijdragen

Na 8 november..

Kohtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

en ik ga dit hondje te bed leggen ;)
soohtie , ja het is muy muy frio brbrbrbr , dit gaat iets worden voor mij , eerste winter in belgie en zonder anti-gel .
mensen wens jullie fijne dromen toe van george cloony , charles bronson , nescafe's en noem maar op .
ik weet wel van wat ik graag zou dromen .......... maar vertel dit lekker niet ;)
slaapzacht :lips:
ps ben kapot , bedankt voor de fijne treinreis :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
Ik heb een dekbed onder mijn hoeslaken en eentje als dek en als het kouder wordt, neem ik nog een fleecedeken waarin ik mij oprol. Verder draag ik een pyama met daar over heen een trainingspak en wollen sokken. Als het echt gaat vriezen, dan pak ik nog een oude deken erbij.
Kouwelijk, nee hoor, helemaal niet. Ik doe toch geen handschoenen aan, sjaal om of muts op? ;)

Wel terusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Marieke.

Je man is wel erg ziek, als de dokter 2 keer aan huis komt. Heeft hij de griep?
Bij jou loopt het ook niet allemaal op rolletjes, gaat je zoon eindelijk weer naar school en dan dat rotgeld.
Hoe staat het met die buren van jou??
Ontzettend goed dat je geen alcohol drinkt.

Pippi, Wat Trui betreft heb ik ook een dubbel gevoel. Misschien heeft ze wel zo'n grote drempel gehad om hier te komen. Tja en daar word je natuurlijk niet erg zelfverzekerd van als we haar zo bejegenen en dat zou iemand weleens naar de drank kunnen laten grijpen, i.p.v. hier steun te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...