CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik ga maar even patience spelen tot hier een conversatie gevoerd wordt die ik kan volgen.Soothe is verliefd op Anna en omgekeerd en verder ken ik hier geen romances. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 geen 007, maar 008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 geen spion, maar interieurverzorger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Corinne, nou ken je Kloenie wel hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Zeg dat dan. Ik snapte er niks meer van.He, he. Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Daar heb je ook meer aan dan aan een spion lijkt me.Sommigen zeggen dat mijn man op Charles Bronson lijkt, dat is echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Eerlijk gezegd heb ik alleen nog maar gehoord van George Clooney.Jullie moeten weten dat ik nauwelijks TV kijk en niet naar bioscopen ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Charles Bronson, dat is toch die acteur van vroeger met een kuiltje in zijn kin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Nou ja, altijd nog beter dan op Charles van Engeland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ja, Corinne, dat klopt.en Clooney is gewoon voor zijn leeftijd een stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Is de visite al weg Corinne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Trouwens, dat jullie aan het geiten waren, had ik wel door, maar ik kon gewoon niet volgen en dus meedoen. Snappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik ga even met Charles Bronson de honden uitlaten, kom zo nog ff terug, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Verjaardag verloopt nog steeds naar tevredenheid.Vandaag geen visite gehad, die mag zondagmiddag komen.Wel telefoontjes en mailtjes gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 en ik ga dit hondje te bed leggen soohtie , ja het is muy muy frio brbrbrbr , dit gaat iets worden voor mij , eerste winter in belgie en zonder anti-gel .mensen wens jullie fijne dromen toe van george cloony , charles bronson , nescafe's en noem maar op .ik weet wel van wat ik graag zou dromen .......... maar vertel dit lekker niet slaapzacht ps ben kapot , bedankt voor de fijne treinreis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Blacky,Ik heb een dekbed onder mijn hoeslaken en eentje als dek en als het kouder wordt, neem ik nog een fleecedeken waarin ik mij oprol. Verder draag ik een pyama met daar over heen een trainingspak en wollen sokken. Als het echt gaat vriezen, dan pak ik nog een oude deken erbij.Kouwelijk, nee hoor, helemaal niet. Ik doe toch geen handschoenen aan, sjaal om of muts op? Wel terusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Zoete dromen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Blacky trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik heb ook altijd sokken aan in bed, anders kan ik niet warm worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Marieke,Zit natuurlijk ook nog onder de molton.Ik ben altijd kouwelijk geweest in bed, ook toen ik nog dronk.Toen was ik overdag niet zo kouwelijk als nu, dat wel.Bij 20 graden zit ik nu met een trui en een vest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Hai Marieke. Je man is wel erg ziek, als de dokter 2 keer aan huis komt. Heeft hij de griep?Bij jou loopt het ook niet allemaal op rolletjes, gaat je zoon eindelijk weer naar school en dan dat rotgeld.Hoe staat het met die buren van jou??Ontzettend goed dat je geen alcohol drinkt.Pippi, Wat Trui betreft heb ik ook een dubbel gevoel. Misschien heeft ze wel zo'n grote drempel gehad om hier te komen. Tja en daar word je natuurlijk niet erg zelfverzekerd van als we haar zo bejegenen en dat zou iemand weleens naar de drank kunnen laten grijpen, i.p.v. hier steun te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik heb 's zomers nog sokken aan in bed, alleen met een hele grote hittegolf dan gaan ze uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik zie nu pas het berichtje van Kaia op het draadje van Trui.Geefd niet izzz ooc moeijlijk zoon vorum:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Kaia, moeilijk hoor ABN en ADB worden in een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Marion,Ik hou mijn sokken ook in de zomer aan 's nachts. Ik heb van die ijsklompjes.Ik zou het liefst van al een warme kachel in mijn bed willen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden