Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik denk dat je te vroeg bent Pippi. Je kan met Corinne nog het virtuele nachtleven in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 We zwijmelen allemaal in stilte weg op Water (zie bovenstaande onthullingen)...zucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Pippi, Kaia,Hebben jullie het over mij? Ik snap het even niet. En wat is er met Water dat zwijmelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik bedoel: ik ben de laatste om aan een polonaise te beginnen en ik heb niks met Water.Ik snap er echt niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Kloenie heeft hangbuikzwijntjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Nou weer een onbekende naam. Wie of wat is Sjef Kloenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Zeg,Zitten jullie mij in de maling te nemen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Nee Corinne , ze zwijmelt weg op zijn viriliteit! Maar ja, hij heeft een niet mis te verstaan standpunt!Daar brengt niemand verandering in. So be it!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Soothe,Jij maakt het er ook al niet duidelijker op. Lig toch niet aan. Ik ben helemaal nuchter, het is bijna 7 maanden geleden dat ik nog gedronken heb.Wie zwijmelt op wiens viriliteit?Help!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Het is juist zijn onbereikbaarheid die 't em doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Kaia, geeft toch aan, dat je terug naar eerdere onthullingen moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 ...en okay, weten dat hij een goddelijke verschijning is, met een emotione intelligentie die grenst aan perfektie en dan ook nog eens zwemt in het geld, zijn slechts luttele bijkomstigheden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Hard to get, Kaia, wel spannend, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik ken sjors kloenie, ook wel.Jij niet Corinne, dat is die van die reclame van de....nescafé geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik vind dat spannend als iemand zijn bericht aanpast...je blijft je altijd afvragen: wat heeft er gestaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 en van de reclame van de martine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Niet verklappen nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 En mijn man lijkt ook een beetje op sjors kloenie, echt waar, een beetje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 :heart:Liefde is:.....op het ADBforum zeggen dat je man op Sjors Kloenie lijkt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 OK ik geef op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 :heart:'Ik zei, een beetje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 maar toch lief!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ja heel lief, hij is net zo oud en net zo grijs, dat is toch een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik heb nog geen idee waar mijn man op lijkt, maar het zou me niks verbazen als ie wat van Sean Connery heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden