Anna Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Vind ik geen goed idee, die tweede wel nemen. Stel je voor dat het de eerste wordt.Ik heb er weer een dag aan vast geknoopt. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Hai Q, jouw wordt de mantel niet geveegd hoor.Ja onze Anna en Soothe hebben elkaar gevonden:heart:En Corinne heeft Sjors KLoenie gevonden;)Fijn dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Hoi Q, leuk van je te horen. Ik ging net inpakken, dus ook slaapse. Pas goed op jezelf.Liefs soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Leuk van je te horen Marion, gaat het met jou ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Hey Q, brave meid, wat ben jij toch een nachtwakertje. Blij te lezen dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Welterusten Anna, iedere dag is er weer een bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Ik pas op mezelf Soothe, dank je wel. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Ja Q, met mij gaat het boven verwachting goed, Veel stress op het moment, maar toch niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Anna denk aan je nachtrust. En niet te scherp worden,ben ik niet tegen opgewassen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 quote: Originally posted by: BentheHey Q, brave meid, wat ben jij toch een nachtwakertje. Blij te lezen dat het goed met je gaat. Brave meid is misschien cynisch, maar hoe gaat het nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 @Soothe,Ja, slaap lekker, maar ik heb echt honger.De afterparty heb ik al verzorgd, de trein, het servies, de tafels zijn weer schoon voor de volgende feestelijkheid en de slingers heb ik netjes opgeborgen.@Q,Hoi, ik heb nog van Charlie en Joann gehoord. Het gaat goed met allebei. @Anna,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Fijn Corinne bedankt voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Q, je schreef dat je even braaf aan het posten was, vandaar dat ik je brave meid noemde. Met mij gaat het wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 MARION,IK HEB NIKS MET ENE SJORS KLOONIE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Ik bleef nog even voor Corientje op, maar nu ga ik echt slapen.PLEASANT DREAMS! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Wat lief van je, Soothe.Ik denk dat ik weet van wie je gaat dromen. Droom zacht en slaap lekker lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Dat je het zo ontkent, Corinne, maakt het wel suspect. Hij was laatst nog in Amsterdam toen jij daar dat geheimzinnige uitstapje had, zogenaamd met twee vriendinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Goed te horen en houden zo Benthe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Benthe,Je fantaseert, hoor. De laatste keer dat ik in Amsterdam was, was met manlief en de kinderen en daar was niks geheimzinnigs aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Pippi,Helaas, ik ben niet een van die 2 geheimzinnige ontvangers.Welterusten en tot morgen. Weer een dag om plezier te maken, hoop ik voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Hihi, Corinne, niet zo bijten hoor.Maar jullie hebben gelijk, het is slapiestijd, dus misschien nog even tot morgen en anders tot volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Benthe,Maar er woont wel een knappe man in Amsterdam. Hij heeft ook een aangename stem. Jij kent hem ook, maar dan alleen van schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Sorry, vergeet je nog welterusten te wensen. Bij deze dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Corinne, ken jij zijn stem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Marion,Ja, zeker. Ik heb weleens met hem gebeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden