Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Oei, ik ga nú m'n vorige bericht aanpassen... dit kan natuurlijk niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Oké, Anna, maar dan wil ik Soothe! Hebben we allemaal alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Haha, Fran, ja, jij krijgt alle adressen van de AA. Whatever is takes.Haha.Anna, ouwe snoeperd.Ja Koh, nu is het echt ouwel..llepraat, vroeger was alles beter enzo. Hihi. Ik ga, dinner is ready. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Nee Frannie, Soothe is momenteel niet beschikbaar. Hij is eten voor ons aan het maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Bammetje, ik snap je wel met die hogere macht en zo... het is een questie van interpreteren... maar je toetsenbord blijft je parten spelen, zo te zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Correctie Bammetje: ik ben een zeer jeugdige snoeperd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Hee, Anna, jij hebt het dus ook voor elkaar via dit forum..... mijn nieuwe maatje is ook zo'n kookgek, en mooier gezegd: een kookwonder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ik geloof dat ik beter even stil blijf nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Wil je Soothie trouwens wel even m'n hartelijke groeten overbrengen, Anna... en neem jij er ook maar wat van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Wat is er Fran... kun je niet koken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ik kan wel koken, Koh, maar niet zo heel goed. Moest ff iets wegslikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Iets wat je zelf gekookt had??? nee sorry, meisje.. je relatie... sorry.. is wat gevoelig voor je... ik weet het fijne er niet van, maar je weet dat hier van alles het forum passeert, toch?? je blijft wel bij ons, toch? je bent een gewaardeerd en waardevol mens... al sinds 1966... Meisje, toen was ik al negen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Sorry Frannie!Bedankt voor de groeten Kohtje, ik heb er wat zelf gehouden. Je krijgt er ook weer een stel terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Waar is dit gesorry nou weer voor? Moest ff iets wegslikken. Dat betekent niet dat ik een ander zijn geluk niet gun, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Jongens, ik ga even uitloggen. Er is hier nog zo´n forumjunk die even wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Franny,ik zeg ook niet sorry voor m'n eigen geluk... zeg meer sorry voor de confrontatie voor jou... terwijl ik meteen weet dat dit weer oud gedrag is, zoals dat in peutentaal heet... want ik hoef geen sorry te zeggen voor jouw minder gelukkige dingen... niet zolang ik er zelf part nog deel aan heb... Maar het was meer een soort van blijkje van medeleven... sorry......dat ik sorry zei... hahaha.. o, sorry, dat ik er nou weer een grapje van maak... sorry dat ik erover begon.... sorry, maar de intentie van dit bericht is goed, en ik hoop dat je het serieuze door de grapjes heen kunt lezen... Ik moet altijd wat grappig zijn, maar ben onderliggend doodserieus.... (en nou niet beginnen over onderliggend, want ik ken jouw humor ook wel een beetje...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Forumjunk???? sja, wie sou dat nou kenne sijn???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 voor een forumjunk is ie trouwens wel verdacht stilletjes.... "t Is dat jij er bent, Anna, haha, nou ja.. dat zal het wel zijn.... ga zelf even met m'n blaffer de straat op.... moet ook gebeuren, hè?? de buurt onveilig maken met m'n blaffer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 hihi.. ben al weer terug... ben ik hier even met de blaffer weg, is meteen iedereen stil..... 't is maar een fauve hoor, die blaft nauwelijks... tenminste de mijne.... alleen als ie andere blaffers ziet, dan gaat ie af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ben nou al bijna een uur hier in m'n uppie aan de klets... tijd dat ik uitlog..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Hee Koh,je bent niet alleen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Verdorie, Gem... waarom doe je dat nou... was net uitgelogd...kom jij weer... en ik heb toch al zo'n raar wachtwoord dat de computer maar niet onthouden wil.... Maar voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 STIEN!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Weet je, ik heb vanmiddag Ziza gebeld.... en dat heeft me veel deugd gedaan... die man, haha, ik moest even aan zijn jonge stem wennen..., hij heeft zoveel inzicht, zoveel wijsheid... dat heeft dus niks met leeftijd te maken..... en morgen bel ik hem weer, heb ik zo afgesproken..... en ik ga toch eens kijken hier bij de AA, hoewel die maar uit een man of 2 bestaat... Een derde is dan toch sowieso al weer 50% winst... toch?????of zie ik dat nou rekenkundig fout?? Nou ja, ik ga kijken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Koh,ik dacht dat je al uitgelogd was!Nooit verkeerd om eens bij de AA te gaan kijken! Heb je het in ieder geval geprobeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden