Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 november 2007

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Iets wat je zelf gekookt had??? nee sorry, meisje.. je relatie... sorry.. is wat gevoelig voor je... ik weet het fijne er niet van, maar je weet dat hier van alles het forum passeert, toch?? je blijft wel bij ons, toch? je bent een gewaardeerd en waardevol mens... al sinds 1966... Meisje, toen was ik al negen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Franny,ik zeg ook niet sorry voor m'n eigen geluk... zeg meer sorry voor de confrontatie voor jou... terwijl ik meteen weet dat dit weer oud gedrag is, zoals dat in peutentaal heet... want ik hoef geen sorry te zeggen voor jouw minder gelukkige dingen... niet zolang ik er zelf part nog deel aan heb... Maar het was meer een soort van blijkje van medeleven... sorry......dat ik sorry zei... hahaha.. o, sorry, dat ik er nou weer een grapje van maak... sorry dat ik erover begon.... sorry, maar de intentie van dit bericht is goed, en ik hoop dat je het serieuze door de grapjes heen kunt lezen... Ik moet altijd wat grappig zijn, maar ben onderliggend doodserieus.... (en nou niet beginnen over onderliggend, want ik ken jouw humor ook wel een beetje...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, ik heb vanmiddag Ziza gebeld.... en dat heeft me veel deugd gedaan... die man, haha, ik moest even aan zijn jonge stem wennen..., hij heeft zoveel inzicht, zoveel wijsheid... dat heeft dus niks met leeftijd te maken..... en morgen bel ik hem weer, heb ik zo afgesproken..... en ik ga toch eens kijken hier bij de AA, hoewel die maar uit een man of 2 bestaat... Een derde is dan toch sowieso al weer 50% winst... toch?????of zie ik dat nou rekenkundig fout?? Nou ja, ik ga kijken......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...