Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 november 2007

Gem

Aanbevolen berichten

ow herkenbaar Fran, heb ook ooit zangles gehad, ook geen echt heel mooie stem maar heel toonvast en een goed muzikaal gehoor.. zo'n koorlid waar iedereen op staat te leunen om de goeie partij te vinden.... en ik blokkeerde ook, niet zolang de zangleraar meezong maar zodra het voor het eggie moest in mijn eentje kwam er alleen nog maar zacht gepiep uit... Ik weet niet of je dat oplost na het oplossen van je innerlijke knoop, voor mezelf merkte ik dat ik te perfectionistisch was en te faalangstig, dus zing ik nu alleen nog maar voor de lol mee met de radio.... of op de fiets ofzo... zingen voor mezelf dus! oftewel, Fran, leg de lat niet te hoog, levensgevaarlijk voor perfectionisten!

Kohtje kan je niet op herhaling bij Tactus? Het is zo zonde om het zo te zien misgaan, en ze kunnen je misschien helpen bij het accepteren dat je situatie veranderd is en je helpen jezelf daarin te vinden. Je hoeft het niet allemaal alleen te doen!!

Opening overleeft! en veel van opgestoken voor mijn eigen expositie in januari.... en nu ben ik moe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een draadloze, maar wel een gewone. Je moet trouwens wel computerdeskundige zijn om hier tv te kunnen kijken, jeetje wat een apparatuur en knopjes en computers erop aangelsoten. Tís net een bioscoop. Leuk hoor.

Ach Koh, ik kan niet genoeg krijgen van jullie, hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal waar Fran. Amen.

Laterssssssssss. Geen dingen doen jongens en meisjes die ik ook niet zou doen he:D

Marion, al nieuw servies gekocht:angry: zal niet meevallen van die dertig euro die je nog had. Kom nou voortaan eerst meeschrijven, gaan drinken kun je dan altijd nog doen. KMW wens ik je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...