tapas Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 ow herkenbaar Fran, heb ook ooit zangles gehad, ook geen echt heel mooie stem maar heel toonvast en een goed muzikaal gehoor.. zo'n koorlid waar iedereen op staat te leunen om de goeie partij te vinden.... en ik blokkeerde ook, niet zolang de zangleraar meezong maar zodra het voor het eggie moest in mijn eentje kwam er alleen nog maar zacht gepiep uit... Ik weet niet of je dat oplost na het oplossen van je innerlijke knoop, voor mezelf merkte ik dat ik te perfectionistisch was en te faalangstig, dus zing ik nu alleen nog maar voor de lol mee met de radio.... of op de fiets ofzo... zingen voor mezelf dus! oftewel, Fran, leg de lat niet te hoog, levensgevaarlijk voor perfectionisten!Kohtje kan je niet op herhaling bij Tactus? Het is zo zonde om het zo te zien misgaan, en ze kunnen je misschien helpen bij het accepteren dat je situatie veranderd is en je helpen jezelf daarin te vinden. Je hoeft het niet allemaal alleen te doen!!Opening overleeft! en veel van opgestoken voor mijn eigen expositie in januari.... en nu ben ik moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 wat voor soort toetsenbord zit er eigenlijk bij een grootbeeld lcd tv....????? haha, digibeet en wel meer beet.... snap er echt geen johta van... (jootah??? jotah???? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 lachen man, big screen, full colour, hihihi.Nou ja, is ff wat anders als mn laptop schermpje.Koh, van die drank afblijven. Anders kom ik je een schop onder je h*l verkopen:devil: lolEn ik kan hard schoppen en ook veel harder lopen dan jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Een draadloze, maar wel een gewone. Je moet trouwens wel computerdeskundige zijn om hier tv te kunnen kijken, jeetje wat een apparatuur en knopjes en computers erop aangelsoten. TÃs net een bioscoop. Leuk hoor.Ach Koh, ik kan niet genoeg krijgen van jullie, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 KoohIk sta keihard mee te blèren met WYWH en het gaat net zo lekker, nee lekkerder dan bezopen. Heus, ik kan het weten ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Nou ja, ik ga echt niet zitten zeuren op zo'n big screen tv, hoor! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Schrijf dan maar iets heeeeel diepzinnigs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Dat durf ik ook niet, op zo'n gigantisch scherm. Lijk ik wel zo'n tv-predikant. HALELUJA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Felicidados Tapia, eigenlijk heel leuk dus dat een ander je voorging als exposante. Maak er een ontspannen zaterdagavond van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Frannie, nou wordt je wel erg diepzinnig hoor... in KAPITAAL op grootbeeld lcd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ik voel me enigszins schuchter worden, Koh. Kan ik niks aan doen.YIIIIIIIIIHHHHAAAAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Kan dat eigenlijk wel, diepzinnig zijn op een plat scherm???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Is HALelujah niet met twee ellen? Misschien ben je je roeping wel misgelopen Fran?Ik heb een fijne dag vandaag. Lekker is dat. Ga jullie zo weer laten, er gaat gekookt worden en dan 'moet' ik weer tv kijken. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Scherp, Koh. Je bent dus nog niet helemaal dement! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Nou Koh, zonder drank ben je best scherp en leuk, houwe zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Nou Bam... het was me weer een waar genoegen je weer even meegemaakt te hebben... groot en plat... en schreeuwen om diepzinnigheid... en vooral met die oorringen en dat uiterlijk van Zwarte Piet... Yihaaa..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ik zou het bij God niet weten, BB, maar ik denk dat God dankbaar is met welk soort halleloeja, haleloeja, halleluja of hallellujja dan ook. AMEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Zo ik ga jullie ff lekker maken ik heb allerlei heerlijks dat ik nu in de keuken ga klaarmaken recept per PB te krijgen gemarineerde kipfilet met verse mihoen en groenten, chinees zoetzuur, komkommer, kroepoek en.........spa rood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 doeiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Nee, Franneke, nog niet helemaal... moet je maar eens zien hoe scherp ik word als ik echt dement ben... berg je dan maar vast... hahaha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Mezelf vastbergen, Koh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Helemaal waar Fran. Amen.Laterssssssssss. Geen dingen doen jongens en meisjes die ik ook niet zou doen he:DMarion, al nieuw servies gekocht:angry: zal niet meevallen van die dertig euro die je nog had. Kom nou voortaan eerst meeschrijven, gaan drinken kun je dan altijd nog doen. KMW wens ik je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Koh, ik ben niet groot en plat. Diepzinnig wel, maar schreeuwerig, ech nie:wacko::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Dit is dus NIET EERLIJK, BB! Ik weet namelijk niet wat JIJ gaat doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Houtje, jij bent ook al zo'n lekkere... komt ze mee op zaterdagavond tegen half zeven.. de winkels zijn al zo'n anderhalf uur dicht... en gaan pas maandag weer open... kwijl, kwijl.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden