Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 november

stien

Aanbevolen berichten

Hoi Sammy,
die badkamer is echt een drama in dertig delen!
In ieder geval loopt de douchevloer nu náár het putje toe, in plaats van andersom. De voegen zijn te dik en/of te dun, maar ik heb besloten er een streep onder te zetten. Morgen komt meneer douche nog ophangen en dan verklaar ik deze zaak voor gesloten!
Leuk dat je er altijd zo trouw naar vraagt, iedereen trouwens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi beste mensen,

Ik meld mij ook.
Ik zit al de hele dag met een migraine en hoe ik hem ook bekijk (hielp echt wel een beetje vanochtend), hij wil me nog niet verlaten. Een paar uurtjes liggen hielp ook al niet. Ik ga zo een pizza eten en het draadje lezen en dan neem ik wat pijnstillers. Ik kan niet nog meer in bed gaan liggen, dan wordt ik om een uur of drie wakker en dan raak ik helemaal uit balans, terwijl die met al die slapeloze nachten toch al verstoord was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Benthe,

Mis ik heb geen last van wisselende stemmingen maar ben nu ff blij dat we bij gepraat zijn en ik dat alco verhaal uit de wereld heb. Ben ook happy de tips te lezen wat te doen met deze dame. Volgens de hulp van TACTUS ben ik heel goed bezig en daar houd ik me maar aan vast want ik voel me ook goed. De wisselende stemmingen zijn er niet maar lijken zo wel omdat ik prive klap op klap krijg en daar wil ik niemand mee belasten. Een voorbeeld is dat het prima met me gaat maar toen belde mijn broer dat hij ging scheiden en dat vind ik vreselijk gezien er een zwaar gehandicapt kind er nog is. Dan pruttel ik weer tegen de hele wereld...............begrijp je me een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam, alles ok? Nee ik ben niet zo in mijn knollentuintje vandaag.
Ach wat, ik kan het net zo goed meteen zeggen: er zijn uitzaaïngen gevonden in mijn ruggenmerg, dat ziet er niet zo vrolijk uit.
Weten jullie dat ik vanmiddag echt even het bijltje erbij neer wilde gooien en dacht: kan het mij nog schelen, nu kan ik me nog eens te pletter zuipen. Toch maar niet gedaan.
Ik ben alleen maar erg bang en geklutst. Nu nog meer chemo's en ook bestralingen. Daar gaat mijn net weer aangegroeide haar, waar ik weer een kuifje in kon kammen. (Alsof dat het belangrijkste is.)
Ja, gewoon de pest in. Het werd net zo leuk zonder drank, waarom dit nou! Boos, verdrietig.
Toch geven we de moed niet op.
En ik vertel dit jullie omdat jullie mijn vrienden zijn geworden, maar ik wil niet dat het een domper op het forum zet, want ik ben ECHT nog steeds de Benthe die ik ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, jij bent ook een kanjer. Dank voor je vertrouwen dat je me gelooft en ik ben zeker trots op mezelf want volgens de internet doe ik het super goed. Jammer dat mensen er toch anders over denken maar ik begrijp het wel. Jij was volgens mij degene die brutaal was en tegen me zei: drup je had 2 dagen gedaan en waarom zou de die 3e niet doen? Vreselijke opmerking maar ik probeerde het wel met als gevolg ik 10 dagen niedt dronk. Daarna wel maar stopte ook weer. Dank voor je suppoot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaaal, ik ben weer thuis. Ik had niet de mogelijkheid om in het ziekenhuis te computeren.
Ik heb de dorstproef doorstaan. 24 uur niet eten en drinken en niet roken. Ik werd om het uur geprikt en krijg 6 december de uitslag.
Echt de alcohol zit tussen de oren, want ik heb nog geen moment aan een glas bier gedacht alleen maar aan .... water ( niet onze Water, maar gewoon water)
Ik heb het droog gehouden, ga even kijken of het jullie ook gelukt is.

Ik ga even in sneltempo een paar draajes doornemen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geeft niet Katie, ik vertel het jullie alleen omdat ik er niet over wil liegen, en ik snap best dat het moeilijk is om er op te reageren.
Als jullie alleen maar de vrienden zijn die jullie al die tijd voor mij zijn geweest, dan ben ik ook dezelfde voor jullie. Zoals Pippi al zegt, ik ben nog steeds gewoon Benthe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, ik vind het echt verschrikkelijk voor je, je bent al zo'n kanjer en nu krijg je dit ook nog eens voor je kiezen.
En hele dikke knuffel en ik hoop echt dat je van de drank af kunt blijven, want het lost echt niets op en ik kan het weten.
Ik vind het wel goed van je dat je het met ons kunt en wilt delen.
Zijn de vooruitzichten wel hoopgevend.? Als je dit niet wilt of kunt beantwoorden dan begrijp ik dat hoor.
Heel veel sterkte, en een dikke knuffel :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor het enorme begrip. Momenteel ben ik echt door de war. En verdrietig. En bang.
Dat het me toch niet gaat lukken. Ik kan het mijn man niet duidelijk maken. Hij snapt het echt niet.
Heb net via internetbehandeling geprobeerd mijn situatie uit te leggen. Het is echt, echt waar geen excuus. Het komt erop neer dat ik strijd met mezelf En met mijn man om die rot drank.
En ik ben boos, zoo ontzettend boos, dat ik al twee dagen nauwelijks iets tegen hem heb gezegd.
Nee, vandaag drink ik niet. Vanaf zondag niet trouwens, ik doe echt mijn stinkende best.
Ik ben het gevecht zo moe, echt zo ontzettend moe lieve mensen.
Vorig jaar ben ik in deze gemoedstoestand gaan drinken. Zo van: okay drank je hebt gewonnen.
Daarom ben ik nu bij ADB: want ik wil niet dat die zooi de winnaar is: ik wil winnen: ik wil de baas over mezelf zijn. Veel obstakels heb ik overwonnen, maar die zooi in huis: ik kan er gewoon niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe: ik lees net wat je schreef en ik kan me niet voorstellen wat dit voor je moet zijn. Zit ik me hier een beetje moe, moe te voelen. Sorry ik schaam me hier nu voor. Ik heb het recht niet.
Lieve meid, ik wens je veel moed toe, alles weer te moeten ondergaan. Je hebt al laten zien hoe je dat kan. Maar nu weer. Hierbij een virtuele knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik allereerst bedoel is dat ik toevallig kanker heb en dat het niet zo goed gaat, maar dat dat niet betekent dat een ander haar of zijn problemen minder maakt. Foei, schaam je dat je je schaamt!

Dat drank geen partij voor jou is An, daarmee bedoel ik dat je daar veel te goed voor bent. Drank is een minderwaardige, gemene, valsspelende partij. Hij heeft je al te vaak parten gespeeld en je misleid. Het is geen Sinterklaas en geen kerstman. Het is een vuile huichelaar. Geen partij dus voor een mooie, sterke vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,
Heel verdrietig en oneerlijk! Sterkte!
:heart:
En bedankt dat je ons tot je vrienden rekent! Ik ben blij iemand als jij te leren "kennen"!

An,
Je kan het joh! Dat heb je bewezen! En dat je boos bent op je man en op jezelf (als ik je goed begrijp tenminste), dat kan ik me voorstellen! Probeer die enorme heftige negatieve emotie om te buigen! Ik weet dat je het kan! Gebruik het om die drank de baas te worden! En weer 2 dagen droog!:present::present:
Je bet je strijdlust nog niet verloren!

Marion,
fijn je weer te lezen. Net als Benthe ben ik benieuwd hoe het met je gaat!

Druppel,
dat zo'n kleine opmerking zoveel teweeg kan brengen! Ben ik blij dat ik het geschreven heb!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...