Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 november


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Benthe,

Ik wens je sterkte met het minder prettige bericht voor je.

Ik had laatst ook kringlooppapier gekocht bij de **** :$ die winkel weet je wel. Nog noooooooiiiiiit heb ik zo lang met een pak pleepapier gedaan maar ook nog noooooooooiiiiiiiit heb ik zoveel gemopper en gedoe gehad. En aangezien ik ook nogal gevoelige billen heb (ik ben er zelfs aan geopereerd een paar jaar geleden, de details bespaar ik jullie) kiezen wij altijd voor het "redelijke" compromis tussen luxe en goedkoop. Vier rollen voor 55 cent, en niet te kartonnerig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg nog een waarschuwing van virusalert.nl die ik even zal doorgeven:

----------------------------

Op dit moment verspreidt zich in grote aantallen een e-mail met daarin een link naar een bestand wat spyware bevat. De e-mail tekst is Nederlandstalig en lijkt daardoor betrouwbaar. De kans dat mensen daardoor op de link klikken lijkt groter. Vandaar deze waarschuwing.

De e-mail bevatten de volgende onderwerpen:

* 'Melding over de radioactive besmetting van Amsterdam'
* 'Zoek een vaste vriend'

Meer informatie en de tekst van de e-mail vindt u op onze website, http://www.virusalert.nl/?show=nieuws&id=1368

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè nee, graag alle sappige details Houtje!

Als ik later groot ben en heel erg rijk, dan koop ik zo'n w.c. waar na gedane zaken
a: je onderste wordt gespoeld met warm water
b: er vervolgens een fohn aangaat die de boel droogblaast.
En dit alles terwijl u wacht!

Een bidet, dat lijkt me ook wel wat.
Maar voorlopig doe ik het nog maar met gewoon zacht wc-papier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje, zou je asjeblieft wat duidelijker willen zijn in je postings? Wat moet ik nu zien bij de moderator?
Vertel nu eens wat jou dwars zit, want steeds kom je met heel korte en nogal cryptische berichten.
Ik kan van hieruit niet ruiken wat je bedoelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje is al weer weg geloof ik, zoals ze steeds doet als ze weer een berichtje heeft geplaatst.
Maar als je dit nog leest Druppel, ik weet niet of je het beseft, maar we zitten hier voornamelijk om elkaar van de drank te houden, ervaringen te delen en soms ook een schop onder elkaars kont te geven. Dit wordt meestal gedaan in duidelijke taal. Daar hebben we allemaal wat aan.
Als jij zo doorgaat met dit soort rare berichtjes plaatsen, besteed ik liever geen aandacht meer aan jou.
Ik verwacht van mede-leden geen prachtverhalen of leuke dingen, maar wel oprechte bijdragen.
Blijkbaar vind je ons niet de moeite waard om te vertellen wat er is. Ik vind jouw bijdragen daarom nogal beledigend.
Als je het erg moeilijk hebt wens ik je oprecht sterkte, maar dat is geen reden om hier onbegrijpelijk te zitten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wonder boven wonder houd ik het nog steeds droog. Waar ik hier niet zo goed tegen kan is dat er gehuicheld wordt want er wordt geprotesteerd tegen drinken en diezelfde stuurt me stomdronken een PB. Alla Jan met het korte woordje word ik via forum aangevallen maar mag geen weerwoord geven. Zelf ben ik aangevallen maar wilde dit prive oplossen maar dat kon dus niet en toen ik een giftig woord terug gaf werd de modurator benaderd. Ben hier zeer pissig om omdat ik de tekst en uitleg kreeg maar echt niet gedronken had en zij wel maar die kreeg weer de zegen. Daarom voel ik dit als de harde kern en mensen het hand boven het hoofd blijven houden . Zal wel weer een ban krijgen maar dan weet zij haar ongelofelijke onschuld die niet eerlijk bezig is en dat ben ik wel. Dit is mijn ontevredenheid en boosheid dat jullie dit niet zien. Eerlijkheid voor alles en naai de boel niet op want ik ben echt niet maf hoor en gelukkig nog steeds niet gedronken, Jaloers je weet wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, blij dat je het droog houdt, Druppeltje. Maar als 1 iemand jou wellicht een PB gestuurd heeft met drank op, scheer je het hele forum daarom over een kam?
Jammer!
En die moderator is er ook niet voor niks. Als ik alle keren moet optellen dat ik een tik op mijn vingers heb gehad!
En over een ban gesproken, heb je al eerder een ban gehad dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppel,

Ik weet alles maar dan ook ALLES van ruzie op het forum. Het heeft me een ban opgeleverd (haar ook) en een hoop ellende en vervelende email en HET WAS DE MOEITE NIET WAARD.

Dus leg het naast je neer. Vertel aan de moderator wat er gebeurt. Wees eerlijk en oprecht. Dat is wat we allemaal nastreven.

Goed dat je het drooghoudt proficiat, op je hoeveelste dag ben je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook al regelmatig op mijn tienvingerige tikvingertjes getikt hoor.. en dat terwijl ik echt oplet of ik geen "schuttingtaal" gebruik!

Druppel mijn groot compliment dat je nog steeds droog staat! echt heel goed, en als iemand je een 'stomdronken' mailtje stuurt is het misschien ook maar beter om daar niet op in te gaan. Ik heb een kennis die nog wel eens dronken op wil bellen en dan vraag ik haar ook om terug te bellen als ze niet gedronken heeft want anders praat ik niet met haar.

Wat er achter de schermen op het forum gebeurd moet daar opgelost worden en daar kan je niet het hele forum verantwoordelijk voor maken... en trouwens dan zijn de berichtjes die je hier neerzet ook niet duidelijk en komen nogal rot over en denk ik ook steeds dat je gedronken hebt omdat ik ze niet kan plaatsen.

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie, ik kan me alleen maar bij de anderen aansluiten. Heel erg vervelend voor je en fantastisch dat je het nog droog houd. Er is niets ergers dan in een situatie als waar wij inzitten een vervelende Pb te krijgen.
Maar je kan die persoon bannen van je privé berichten box.
Als je naar je privé berichten toegaat dan zien je op het eerste oranje lijntje een woord BANNEN.
Als je hier op klikt kan je de persoon waar je geen bericht meer van wilt ontvangen invullen op dezelfde manier als ze staan ingelogd dus met de zelfde grote en kleinen letters. Dan kunnen die persoon je tenminste niet meer per PB lastig vallen.
Hou je taai hoor, er zijn hier over het algemeen erg veel lieve ondersteunende mensen dus blijf schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou mijn ogen open en wat zie ik? Een heleboel nieuwe vriendinnen en vrienden, een warme sfeer, mensen die elkaar proberen te helpen, hoe moeilijk ze het zelf ook soms hebben.
Ja ik heb hier ook mijn ruzietjes wel eens gehad en ben heel af en toe afgesabeld. So what?
Die negatieve gevoelens zijn echt de moeite niet. Blijf daar nou niet in hangen, Druppel! Daar heb je jezelf mee.

En we zingen en we springen en we zijn ZO blij want er zijn geen stoute kind'ren bij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Sammy, ik heb echt niet gedronken en vind het jammer dat je degenen die wel gedronken hebben hier niet op aanspreekt maar dat je mij moet hebben die dat juist heel trots niet heeft gedaan. Ik was ingelogd omdat ik bij TACTUS zat en blijkbaar is dit dan automatisch ook op het forum, hoe kan ik beide los maken van elkaar? Ik heb geen Gremlins en ook geen afkickverschijnselen en volgens de hulp van de website ga ik heel goed. Maar oké andere meningen zijn hier dus ook en dat mag maar geen (voor)oordelen dacht ik of vergis ik me alweer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...